MCS zawiecha standardowa a sport

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Brennt
Wiarus
Wiarus
Posty: 537
Rejestracja: 03 gru 2011, 23:21
Posiadane auto:
Lokalizacja: Szczecinek/Poznań

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

Post autor: Brennt »

jeszcze maly OT :)

wiecie co to za felgi?
There's two muffins sitting side by side in a muffin tin in the oven. One muffin says to the other, "Boy, it's hot in here!", and the other one says, "Holy Crap! A talking muffin!".
Awatar użytkownika
pididi
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1090
Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
Posiadane auto: Clubman JCW LCI
Lokalizacja: Poznań

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

Post autor: pididi »

Dla mnie akurat fabryczny pakiet aero jest jedyną rzeczą, która ratuje "spuchnięte" R56 :wink:
A felga to jakaś Rota, Blitz chyba. Nie wiem jakiej oryginalnej felgi to podróbka.
static
Olo

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

Post autor: Olo »

pididi pisze:Chodzi Ci pewnie o B6 i B8 i Zerkolpol :razz:
Pod obnizenie wg. katalogu Bila jest B8, B6 jest tylko utwardzony w stosunku do zamienników serii. B8 ma skrócony skok.

Lubię czarne miniaki, jeszcze trochę i będzie wyglądał tak:
No wlasnie o te sprezyny mi chodzilo. Masz moze ich ceny jak to wyglada przy B8 i przy B6

Przy B6 bedzie pewnie twardziej skor skorcony skok maja


A co do czarnego miniaka to spoko a te kratki z tylu co kolega inny pisal to wszystko pakiet JCW nic wiecej i dyfuzor jak pisales zreszta sam.

Fele cos ala BBS ale to nie to zawsze mozna wrzucic jakas 18 od ASA niby na licencji BBS'a
Olo

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

Post autor: Olo »

pididi pisze:Nie czytasz tego co piszę :razz:
"Wrzuce foto wieczorem jak dobiorę się do swojego lapka! Felgi 17/7,5" ET35, z przodu 57mm niżej, z tyłu 40mm. Opony 205, niestety profil 45.

A trze rzeczywiście przednia dokładka, ktora ma poprawiać stabilnosc przy wyższych prędkościach. Ja ją zostawiłem, przynajmniej mnie informuje o koleinach :P"

Tak więc opona 205/45R17, obniżony o 57mm/40mm.

Na Eibachach nadal jest przerwa, na każdych sprężynach będzie. Dopiero na gwincie można to zlikwidować. Masz fotkę R56 i Eibachów:
Tutaj trzeba mala poprawke bo fota po obnizeniu jest gdze jeszcze sie sprezyny nie ustawily jak powinny. Tez tak mialem jak wyjezdzalem z garazu teraz to siedzi z tylu tak ze palce sie nie wsadzi a z przodu paluszek wejdzie i koniec.

Tak wiec eibach na -30 fajnie zrzuca go nizej. A progi hmmm nie ma z nimi problemow jedynie te olbrzymie na parkingu pod Ikea na gornym poziomie :) ale tam nie wjezdzam.

Jesli sie ktos zastanawia to wato zmienic. Trakcja o niebo lepsza
Olo

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

Post autor: Olo »

Dla zobrazowania seria Sport i na Eibachach Pro Kit -30
Załączniki
seria.jpg
seria.jpg (158.63 KiB) Przejrzano 1119 razy
eibach.jpg
eibach.jpg (147.03 KiB) Przejrzano 1119 razy
Richie
Nowy
Nowy
Posty: 78
Rejestracja: 09 maja 2010, 09:43
Posiadane auto: Mini F56, Mini R60, Mini R53
Lokalizacja: Wroclaw

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

Post autor: Richie »

Witam !

mam pytanie czy się różnią sprężyny w mcs bo mam 2 komplety 2x tył i 2 x przód (dostałem z autem) wyglądają tak samo ale maja inne kolory pasków

--- czerwone/bordowe i niebieskie tył
--- różowe i jasne niebieskie przód

czy to są oznaczenia twardości ? i jakie lepiej wybrać?
dzięki za pomoc
Olo

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

Post autor: Olo »

Moim zdaniem niczym. Tylko pytanie po co komu 3 komplety seryjnych sprezyn wraz juz z tymi na aucie.
Richie
Nowy
Nowy
Posty: 78
Rejestracja: 09 maja 2010, 09:43
Posiadane auto: Mini F56, Mini R60, Mini R53
Lokalizacja: Wroclaw

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

Post autor: Richie »

hehe tez nie wiem :P ale dostałem i tak leżały 2 lata w garażu i teraz się zaintresowalem bo wymieniam tylne amortyzatory to bym zmienił jak by były twardsze itd.

:)
Olo

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

Post autor: Olo »

Chcesz twardziej wrzuc sobie amory Koni Sport i wtmien gymy pod amorami na twardsze wtedy uzyskasz to co chcesz.
Richie
Nowy
Nowy
Posty: 78
Rejestracja: 09 maja 2010, 09:43
Posiadane auto: Mini F56, Mini R60, Mini R53
Lokalizacja: Wroclaw

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

Post autor: Richie »

właśnie mysle co i jak bo mam w R50 zawieszenie z MCS przy felgach 17 i oponie 205/45 mam prześwit z 3 cm i mini wygląda troche jak terenówka :P
Richie
Nowy
Nowy
Posty: 78
Rejestracja: 09 maja 2010, 09:43
Posiadane auto: Mini F56, Mini R60, Mini R53
Lokalizacja: Wroclaw

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

Post autor: Richie »

prześwit między błotnikiem i opona oczywiście :)
Olo

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

Post autor: Olo »

zawsze mozesz wrzucic gwinta z H&R albo KW ale to koszt prawie 4tysiaki za podstawowego. Sprezyny jakies 600 stowek jak wymieniasz juz amory to wymien sprezyny na Eibacha i po problemie bedziesz mial nizej i ciut ciut twardziej.
Maciusiowy

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

Post autor: Maciusiowy »

sprężyny obniżające to sprężyny progresywne - nie będzie 'twardziej'
Olo

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

Post autor: Olo »

Maciusiowy pisze:sprężyny obniżające to sprężyny progresywne - nie będzie 'twardziej'
Nie do konca, jesli producent zastosuje sztywniejszy material na uginanie to beda twardsze. Wystarczy wziasc stara i nowa sprezyne i zobaczyc jak zachowuje sie pod naciskiem. Eibachy i seria podobnie sie zachowuja.
Maciusiowy

Re: MCS zawiecha standardowa a sport

Post autor: Maciusiowy »

masz jakieś dane liczbowe w tym temacie? :mrgreen:
ODPOWIEDZ