There's two muffins sitting side by side in a muffin tin in the oven. One muffin says to the other, "Boy, it's hot in here!", and the other one says, "Holy Crap! A talking muffin!".
Dla mnie akurat fabryczny pakiet aero jest jedyną rzeczą, która ratuje "spuchnięte" R56
A felga to jakaś Rota, Blitz chyba. Nie wiem jakiej oryginalnej felgi to podróbka.
pididi pisze:Chodzi Ci pewnie o B6 i B8 i Zerkolpol
Pod obnizenie wg. katalogu Bila jest B8, B6 jest tylko utwardzony w stosunku do zamienników serii. B8 ma skrócony skok.
Lubię czarne miniaki, jeszcze trochę i będzie wyglądał tak:
No wlasnie o te sprezyny mi chodzilo. Masz moze ich ceny jak to wyglada przy B8 i przy B6
Przy B6 bedzie pewnie twardziej skor skorcony skok maja
A co do czarnego miniaka to spoko a te kratki z tylu co kolega inny pisal to wszystko pakiet JCW nic wiecej i dyfuzor jak pisales zreszta sam.
Fele cos ala BBS ale to nie to zawsze mozna wrzucic jakas 18 od ASA niby na licencji BBS'a
pididi pisze:Nie czytasz tego co piszę
"Wrzuce foto wieczorem jak dobiorę się do swojego lapka! Felgi 17/7,5" ET35, z przodu 57mm niżej, z tyłu 40mm. Opony 205, niestety profil 45.
A trze rzeczywiście przednia dokładka, ktora ma poprawiać stabilnosc przy wyższych prędkościach. Ja ją zostawiłem, przynajmniej mnie informuje o koleinach "
Tak więc opona 205/45R17, obniżony o 57mm/40mm.
Na Eibachach nadal jest przerwa, na każdych sprężynach będzie. Dopiero na gwincie można to zlikwidować. Masz fotkę R56 i Eibachów:
Tutaj trzeba mala poprawke bo fota po obnizeniu jest gdze jeszcze sie sprezyny nie ustawily jak powinny. Tez tak mialem jak wyjezdzalem z garazu teraz to siedzi z tylu tak ze palce sie nie wsadzi a z przodu paluszek wejdzie i koniec.
Tak wiec eibach na -30 fajnie zrzuca go nizej. A progi hmmm nie ma z nimi problemow jedynie te olbrzymie na parkingu pod Ikea na gornym poziomie ale tam nie wjezdzam.
Jesli sie ktos zastanawia to wato zmienic. Trakcja o niebo lepsza
hehe tez nie wiem ale dostałem i tak leżały 2 lata w garażu i teraz się zaintresowalem bo wymieniam tylne amortyzatory to bym zmienił jak by były twardsze itd.
zawsze mozesz wrzucic gwinta z H&R albo KW ale to koszt prawie 4tysiaki za podstawowego. Sprezyny jakies 600 stowek jak wymieniasz juz amory to wymien sprezyny na Eibacha i po problemie bedziesz mial nizej i ciut ciut twardziej.
Maciusiowy pisze:sprężyny obniżające to sprężyny progresywne - nie będzie 'twardziej'
Nie do konca, jesli producent zastosuje sztywniejszy material na uginanie to beda twardsze. Wystarczy wziasc stara i nowa sprezyne i zobaczyc jak zachowuje sie pod naciskiem. Eibachy i seria podobnie sie zachowuja.