BOV Forge

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Awatar użytkownika
garza
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 104
Rejestracja: 04 sie 2010, 11:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Zabrze

BOV Forge

Post autor: garza »

Siemanko

Miał ktoś z was do czynienia z zaworem upustowym z Forga dedykowanym do Cooperów, jak tak to chetnie posłucham co sądzi na ich temat :mrgreen:
dafit

Re: BOV Forge

Post autor: dafit »

jezeli chodzi o R56 to ja mam u siebie. To jest tylko przekładka pod standardowy DV ale syczy jak normalny BOV, nie jest tak glosny jak bovy z tzw trąbkami ale slychac go dobrze. Niewiem jakich informacji jeszcze oczekujesz :mrgreen: .
Awatar użytkownika
garza
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 104
Rejestracja: 04 sie 2010, 11:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Zabrze

Re: BOV Forge

Post autor: garza »

Ale masz BOV adapter czy prawdziwego BOVa zamontowanego ?

Sa jakieś różnice, turbo wczesniej wstaje czy cos ?
dafit

Re: BOV Forge

Post autor: dafit »

co to znaczy prawdziwego bova? jesli takiego jakich jest pelno na allegro to nie. Takiego nie zamontujesz p&p do r56 bo bov w tym aucie nie jest podcisnieniowy.
U siebie mam to: http://www.forgemotorsport.com/content. ... ct=FMDVMCS
zeby miec bova sterowanego podcisnieniem potrzebujesz tyle elementów:
http://www.forgemotorsport.com/content. ... t=FMDVR56A

co do wczesniejszego wstawania turbo, to niewiem skad to wziales bo bov nie ma nic do tego? Jedyna roznica to dzwiek i to wszystko.
Awatar użytkownika
garza
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 104
Rejestracja: 04 sie 2010, 11:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Zabrze

Re: BOV Forge

Post autor: garza »

No to właśnie o drugą wersję mi chodziło, bo samym adapterem się nic nie zdziała oprócz fajnego dźwięku :mrgreen:
dafit

Re: BOV Forge

Post autor: dafit »

hehe, normalnym bovem tez nic nie zdziałasz jesli chodzi o wczesniejsze wstawanie turbo, no bo niby jak? skoro on nie ma na to wpływu.
Olo

Re: BOV Forge

Post autor: Olo »

A gdzie mozna nabyc ten 2gi BOV do R56 wie ktos moze? Bo z checia sobie wrzuce syyyka.
Awatar użytkownika
Psztymucel
Wiarus
Wiarus
Posty: 841
Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Re: BOV Forge

Post autor: Psztymucel »

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Awatar użytkownika
Psztymucel
Wiarus
Wiarus
Posty: 841
Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Re: BOV Forge

Post autor: Psztymucel »

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Olo

Re: BOV Forge

Post autor: Olo »

i tu wlasnie pozostaje pytanie tylko na stronie forge jest rysunek montazu i jakis tam opis wiec powinni napisac zeby dodatkowo dokupic to...


Szkoda ze nikt tego nie ma w swoim bylo by sie czym podeprzec.

Czyli w miniaczu tego BOV wrzuca sie zamiast elektro zaworu upustowego tak? Czyli niepotrzebnie kupilem nowy elektro zawor bo sie zdupil. Moglem kupic BOV dokladajac 600 stow i miec luz
Awatar użytkownika
Psztymucel
Wiarus
Wiarus
Posty: 841
Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Re: BOV Forge

Post autor: Psztymucel »

Chyba znalazłem odpowiedź. Na stronie Forge jest to trochę niejasno pokazane.

Jak masz standardowy zawór, albo ich ulepszoną wersję, a chcesz BOV to kupujesz:
http://www.forgemotorsport.com/content. ... ct=FMDVMCS

Jeżeli jednak Twój zawór się rozleciał, albo chcesz mieć upgrade wraz z BOV to kupujesz: http://www.forgemotorsport.com/content. ... t=FMDVR56A

A tutaj widać różnicę. Po lewej BOV, a po prawej zawór, który można uzupełnić adapterem BOV. Działanie i efekt powinny być takie same.
Załączniki
bov.PNG
bov.PNG (402.34 KiB) Przejrzano 1747 razy
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Olo

Re: BOV Forge

Post autor: Olo »

Kupie jesli osiagne taki efekt jak ten gosciu:

http://www.youtube.com/watch?v=6w1f3yzH ... re=related

Bo zwykle syk to takie sobie a to ma to cos w sobie
maniujr
Wiarus
Wiarus
Posty: 925
Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BOV Forge

Post autor: maniujr »

taki dźwięk mają bov'y, które są montowane w autach z doładowaniem ok 2barów. tu np. nagrałem jedną z mocniejszych imprez w PL

http://www.youtube.com/watch?v=-OcsILQUPh8

tu dla porównania mój HKS

http://www.youtube.com/watch?v=ynHMSgwttMo&feature=plcp
Olo

Re: BOV Forge

Post autor: Olo »

No tak ale masz rozne rodzaje BOV jak i srednice kanalu wylotowego gdzie powietrze jest upuszczane a wiadomo, ze jak zmienimy srednice i wyprofilujemy kanal wylotowy odpowiednio to uzyskamy rozne efekty dzwiekowe. Ten mini powyzej raczej nie ma 700hp a ma ponad 200 max na seryjnym turbo i syczy fajnie.

W miniaczu masz elektro zawor, ktorym steruje komputer a nie podcisnienie i to jest ta roznica, owszem idzie wsadzic z HKS bo widzialem takowe ale trzeba odlaczyc kable i zmodulowac mu go jakos bo jak padnie elektro zawor elektronika odcina turbo i jezdzimy bez turbo - juz to raz przerabialem i zamist pomyslec i kupic inne zawor to kupilem seryjnego DOV ktory gdzies tam sobie podswierkuje
maniujr
Wiarus
Wiarus
Posty: 925
Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: BOV Forge

Post autor: maniujr »

to jak najskuteczniej uzysakć taki dźwięk w R53 ? ;) strasznie mnie rajcuje ten odłos ;)
ODPOWIEDZ