taki miał być "plan awaryjny", ale reduktor niby daje rady. w sumie sprawdzę. standardowy niby jest do 180KM i dlatego dołożyłem kilka setek, aby dali mocniejszy, bo mam w głowie plan na zmniejszenie kółka kompresora i strojenie.
z tą butlą to trochę popłynąłeś, widziałem w sieci Coopery z mniejszymi, to jeszcze zostaje kawałek bagażnika wtedy, a tu masakra, nie ma po co klapy nawet otwierać
hello pisze:z tą butlą to trochę popłynąłeś, widziałem w sieci Coopery z mniejszymi, to jeszcze zostaje kawałek bagażnika wtedy, a tu masakra, nie ma po co klapy nawet otwierać
butla ma 50litrów, wchodzi 40. przy moich 120km dziennie przy mniejszej butli co drugi dzień bym musiał tankować...
a kilka rzeczy idzie tam jeszcze zmieścić, szału nie ma, ale nigdy nie było. do wożenia dużych gabarytów mam sejko van
hz10 pisze:niestety nie, było to jakiś czas temu ale fraza szukana w google to "r53 lpg" o ile dobrze pamiętam.
coś tam poszukałem. standardowy bełkot, że mini nie zaleca, bo może się co wypali, że projektowane pod gasoline itd.
często padało słowo "might happen" i najlepsze było, że wzrośnie waga auta, co wpłynie na komfort i prowadzenie
dokładnie to ale w jednym z postów jest link do tematu w którym ktoś opisał że silnik stracił kompresje po 40 tyś i że na gzie był ustawiony tylko do tyś. nie żebym negował montaż gazu bo w moim też wyląduje
hz10 pisze: chodziło mi o 4 tyś obrotów i przełączał z powrotem na bene
a to chyba kwestia instalacji, nie auta... mnie ostrzegali, że przy tych mocach, jak reduktor nie wydoi, to mogą ustawić tak, że powyżej 5krpm będzie dolewał kilka% benzyny, ale omieliśmy to zakładając większy (droższy i wydajniejszy niby) reduktor.
gazownicy często zakładając większy reduktor myślą że będzie stabilniejsze ciśnienie w silnikach doładowanych co niestety nie jest prawdą. wine spadków ciśnienia ponosi gówniane zasilanie w gaz a mianowicie wielozawór w butli oraz zawór odcinający przed reduktorem. są one tak skonstruowane że mają niecałe 1.5 mm średnicy wewnątrz dopiero te pod 8mm miedź mają 3mm co i tak do dużych mocy jest do dupy. mam punto z silnikiem generującym około 300 ps z gazem i wszystko musiałem przerabiać ( rozwiercać ) aby ciśnienie nie spadało.
mam gaz w swoim Mini S i chodzi idealnie, jak by nie gong który informuje o końcu gazu i przełączeniu się na benzynę to nawet bym nie wiedział na czym jadę w danej chwili.
Problem butli i bagażnika? No cóż coś za coś, mam 40 litrów butlę z tym że średnica duża za to jest dość krótka i pół bagażnika zostaje jeszcze.
Instalacja jest Staga, dobre wtryskiwacze i naprawdę chodzi miodzio
Polecam