MINI COOPER S vs JCW

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

kuker84k

MINI COOPER S vs JCW

Post autor: kuker84k »

Witam!
mam do Was pytanie... ktory mini lepszy (nie chodzi tutaj o moc tylko ogolnie)
Zastanawiam sie nad kupnem i nie wiem czy wybrac jednostke ze 174km, czy moze 184km czy moze JCW 211km.

Ktory bedzie mniej awaryjny (w razie napraw przy ktorym beda tansze :) )
Jak spalanie??

Ogolnie co przemawia za kazdym...

Pytanie kierowane do ludzi ktorzy wiedza cos na ich temat w praktyce :))
Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8180
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: MINI COOPER S vs JCW

Post autor: flapjck1 »

najlepszy jest klasyk, reszta jest nieistotna :P
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Psztymucel
Wiarus
Wiarus
Posty: 841
Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Re: MINI COOPER S vs JCW

Post autor: Psztymucel »

Flap ma rację... ja moim MCS'10 nie potrafię dogonić Michała Knyziaka ;-)

Najlepiej brać Worksa, ale stary MCS miał możliwość mechanicznej szpery, a nowe i JCW ma tylko elektronika. Jeżeli to nie ma dla Ciebie znaczenia to bym brał JCW.
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Maciusiowy

Re: MINI COOPER S vs JCW

Post autor: Maciusiowy »

ode mnie jak zwykle 'plusik za pytanie o spalanie :mrgreen:

'chciałem kupić corvette zr1, ale zastanawia mnie kwestia zużycia paliwa' hehe
kuker84k

Re: MINI COOPER S vs JCW

Post autor: kuker84k »

Wiedziałem ze jcw:) ale to chyba tylko ze względu na te 211km.
A jezeli spojrzeć na eksploatację? To tez jcw?...części i inne tam pierdolki sa na tym samym poziomie?
haary

Re: MINI COOPER S vs JCW

Post autor: haary »

Ja wziąłem S-kę. Wsadziłem szperę, zrobiłem program,IC i wydech kupiłem Recaro i wyszło taniej niż za Worksa a i mocy więcej :grin:
Ok nie mam zderzaków z Worksa ale te akurat mi się nie podobają.
Awatar użytkownika
pididi
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1090
Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
Posiadane auto: Clubman JCW LCI
Lokalizacja: Poznań

Re: MINI COOPER S vs JCW

Post autor: pididi »

Sytuacja się zmieni, jak JCW podjedzie na remap :wink:
No i jeszcze kwestia zestopniowania skrzyni i Brembo w Worksie :mrgreen:
static
haary

Re: MINI COOPER S vs JCW

Post autor: haary »

Zgadza się, zapomniałem o Brembo ale to nie zmienia faktu,że mnie Miniak wyszedł taniej o jakieś 15tys od Worksa. Starczy na ceramikę :wink:
BTW Czy Works ma szperunek?
Awatar użytkownika
pididi
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1090
Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
Posiadane auto: Clubman JCW LCI
Lokalizacja: Poznań

Re: MINI COOPER S vs JCW

Post autor: pididi »

Tja... elektroniczny :neutral:
Tylko R56 S mógł mieć mechaniczną szperę i tylko do czasu - nowsze roczniki R56 mają już wyłącznie elektroniczny symulator lsd
static
haary

Re: MINI COOPER S vs JCW

Post autor: haary »

Księgowi Panie księgowi :roll: facepalm
Szpera to pierwsza rzecz którą trzeba zrobić w min 200-konnej ośce :!:
maniujr
Wiarus
Wiarus
Posty: 925
Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: MINI COOPER S vs JCW

Post autor: maniujr »

jaka i za ile ?
zoy
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 134
Rejestracja: 19 mar 2011, 22:40
Posiadane auto:
Lokalizacja: Gda/Wawa

Re: MINI COOPER S vs JCW

Post autor: zoy »

maniujr pisze:jaka i za ile ?

Przełożyć skrzynię z MCSa, 5 koła powinno wystarczyć
FLUSHSTYLE PL- FORM OVER FUNCTION
HELLAFAIL, HELLAFLUSH, PADDIFLUSH, SLAMMED, STANCE
kawa
Nowy
Nowy
Posty: 40
Rejestracja: 28 sie 2012, 23:54
Posiadane auto: MCS 2013 + JCW Brake Kit
Lokalizacja: Warszawa

Re: MINI COOPER S vs JCW

Post autor: kawa »

haary pisze:Zgadza się, zapomniałem o Brembo ale to nie zmienia faktu,że mnie Miniak wyszedł taniej o jakieś 15tys od Worksa. Starczy na ceramikę :wink:
Komplet Brembo (przod+tyl) jak w JCW do koszt ok 8500 bez montazu. Do kupienia w kazdym ASO BMW/Mini ;)

A o ceramice do Mini nie slyszalem. Brzmi ciekawie. Gdzie i za ile takie cudo mozna kupic?
haary

Re: MINI COOPER S vs JCW

Post autor: haary »

Z ta ceramiką oczywiście żartowałem a swoją drogą ja bym w auto do miasta w ceramikę nigdy nie wchodził.
Co do szpery to ja kupiłem Quaife. W 4tys z montażem się zmieściłem.
Olo

Re: MINI COOPER S vs JCW

Post autor: Olo »

Nie no spalanie ile wlejesz tyle pali. Ska czy JCW pala podobie. Wszystko zalezy od stylu jazdy kierowcy, ktory zasiadzie za kolkiem.

Czesci sa w takich samych cenach jak do eski i do slabszych jednostek o ile maja te same czesci jak np turbo.

A teraz zeby bylo smieszniej cena Turbo nowego w ASO to 5700 a do S-ki 5800 gdzie do S-ki jest slabsze turbo niz do Worska.

Jesli bedziesz chcial zawsze moze szukac nikt nie kaze kupowac w ASO bo sa tez inni producenci czesci. Zamist wrzucac Brembo od JCW w tej samej cenie masz lepiej hamujace AP Racing 6 tloczkowe z przodu na tyl 1 albo 2 tloczkowe mozna wsadzic.

Tak samo z fotelami jak kolega wczesniej pisal ze taniej wyszlo kupic S i wymienic pare rzeczy. Fotele mozna kupic w tej samej cenie ale lepsze niz recaro ale wszystko to juz kwestia gustu i przemyslen czy chcemy serie czy robic z tego rakiete kieszonkowa.

Co do remapingu to z S-ki na seryjnych czesciach wykrecimy max te 211 a z JCW bez problemu pojdzie na 250KM jesli wymienimy turbo i IC to i 300 wykrzesac nie trudno oczywiscie robiac nowy dolot i uklad wydechowy od podstaw ale pytanie po co w napedzie na przod. Szpera szpera :)

Jezdzilem Wiesniakiem w ALL4 ostatnio i to jest potensjal do zrobienia z JCW ponad 300 koni bo naped 4x4 z rozlozeniem 50/50 to bajka w tym aucie. Masa wieksza o 200kg w stosunku co do S-ki ale trzymanie na zakretach to mistrzostwo, porownalbym z Subaru Impreza. Auto testowalem tydzien temu bez sniegu ale na wilgotnej nawierzchni i 3ma sie jak szalone.
ODPOWIEDZ