MINI COOPER S vs JCW

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Olo

Re: MINI COOPER S vs JCW

Post autor: Olo »

garza pisze:Chce widzieć to 250 konne mini bez zrobionego wydechu i IC
Raczej IC i wydech to podstawa tutaj ale nie pisze o tym bo to najmniejsze koszty w porownaniu z nowym wiekszym garetem np GT28 a tuaj i na wieksze modele masz tyle przerobek ze nie wiem gdzie to wejdzie :)
Olo

Re: MINI COOPER S vs JCW

Post autor: Olo »

zoy pisze:eeeee z 1,6 300KM ? ja z 1,8 mam 450KM, cienki ten cały miniak.
Na kazachskim forum, czytałem ze blok w Sce i JCW wytrzymuje około 1000KM jest potencjał na twinturbo :idea:
A jaki sens robic powyzej 300 koni w napedzie FWD? Trakcja dupakcja a nie jazda sciaga na maxa czyli taniec a nie jezda. Tak samo w Fordzie Focusie Rs ktory sie tak rewelecyjnie nie prowadzi i te elektroniczne cos nadal nie dziala tak super.Co innego grzebolic w Countrymanie gdzie jest naped na 4 lapy i rozdzial mocy 50x50 na obie oski tutaj rozumiem te 400 koni wykrzesac ale pytanie po co skoro wartosc modow dojdzie pewnie do ceny uzywanego 2 letniego Audi RS6 albo chociazby noweg TTRS 2.5 podkrecone do 600KM to robi pogrom na maxa ale zejdzmy na ziemie :)

Co do 1.8 to 450 to dopiero poczatek bo pewniem owisz o 1.8 ze stajni VW. Sa o wiele mocniejsze i bezproblemu wytrzymuja tylko kucie i jeszcze raz kucie juz wchodzi w gre
Olo

Re: MINI COOPER S vs JCW

Post autor: Olo »

haary pisze:Po 2010 szper właśnie nie mają Miniaki tylko jakieś pseudo elektro które ze szperą nie ma nic wspólnego.
Szpera jest od R53 z tego co wiem elektronicza w R50 byla mechaniczna. Szkoda ze nie dali opcji do wyboru zeby doplacic zeby kupic mechaniczna szpere. W Civi 6gen w wersji special edytion byla mechaniczna a tak tez elektryka.

Producenci za bardz pokochali rozwoj technologi i elektroniki...
Awatar użytkownika
pididi
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1090
Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
Posiadane auto: Clubman JCW LCI
Lokalizacja: Poznań

Re: MINI COOPER S vs JCW

Post autor: pididi »

Jeeeezu człowieku przestań pisać o wszystkim i o niczym. Komentujesz wszystko, masz coś do powiedzenia na każdy temat. Ciężko się czyta te pierdoły o braku szper w R53 (a nawet w R56 do LCI) czy o "elektronicznym czymś" (czym? :lol: ) w Foce. A to tylko 3 posty. I jeszcze ten Civic Special Edition, kurva.
static
haary

Re: MINI COOPER S vs JCW

Post autor: haary »

kawa pisze:
haary pisze:Po 2010 szper właśnie nie mają Miniaki tylko jakieś pseudo elektro które ze szperą nie ma nic wspólnego.
pytanie poczatkujacego: jak sprawdzic czy szpera jest i dziala poprawnie?
Teoretycznie wedlug VIN powinniem miec w swoim, ale jakos z odczuc jazdy nie jestem przekonany...
Postaw przednie koła jedno na np. asfalcie a drugie na śniegu,rusz w miarę dynamicznie. Bez szpery moc w aucie będzie szła na to koło które ma lżej(śnieg/trawa czy co tam chcesz) a ze szperą moc będzie przekazana(w zależności od rodzaju szpery w różnym stopniu) na koło na asfalcie. Jednym słowem ruszanie będzie bardziej efektywne.
Albo wsiądź w miniaka bez szpery to różnice poczujesz od razu np w zakrętach ciasnych.
ODPOWIEDZ