LEYLAND MINI 850 De Luxe

Część forum poświęcona naszym Miniakom. Zanim założysz nowy post, zapoznaj sie z panującymi tu zasadami.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
BeMoL
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1838
Rejestracja: 29 sie 2011, 22:52
Posiadane auto: MINI Cooper S Cabrio
Lokalizacja: Kartuzy

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

Post autor: BeMoL »

ale tajemniczy :mrgreen:
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

Post autor: flapjck1 »

co tam jest? rama pod honde?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
g00dMan
Wiarus
Wiarus
Posty: 589
Rejestracja: 14 wrz 2009, 10:44
Posiadane auto:
Lokalizacja: Gdańsk

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

Post autor: g00dMan »

"wiem, ale nie powiem" ;)

Teraz już mniej się dziwnie dlaczego robili nam problemy z wysyłką tego ;) spodziewałem się mniejszej paczki :D
Awatar użytkownika
TRIP
Wiarus
Wiarus
Posty: 636
Rejestracja: 08 maja 2009, 19:35
Posiadane auto:
Lokalizacja: 3miasto/Żukowo

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

Post autor: TRIP »

flapjck1 pisze:co tam jest? rama pod honde?
Rama pod HEMI ;)

troszkę części-87 kg
Awatar użytkownika
TRIP
Wiarus
Wiarus
Posty: 636
Rejestracja: 08 maja 2009, 19:35
Posiadane auto:
Lokalizacja: 3miasto/Żukowo

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

Post autor: TRIP »

Dziś napotkałem na pierwsze problemy :/

1 Czy ktokolwiek z was montował kiedyś przykręcany rollbar. W jaki sposób włożyć go na miejsce nie dewastując wnętrza??

2 W internecie szukałem w jaki sposób powinno się go mocować i widziałem różne wersje wykonania np. wszystkie "płytki" mocowane były na 3 śruby lub "płytki" w kieszeniach mocowane były na 4 śruby a do nadkoli dwoma śrubami. Mój problem polega na tym, że w pałąku który kupiłem na "płytkach" mocowanych do nadkoli są po 3 otwory niestety 1 na każdej z nich jest zbyt blisko spawu i nie ma możliwości wkręcić w niego śrubę. Zastanawiam się teraz czy rozfrezować otwór czy przykręcić go na 2 pozostałe i nie ingerować dodatkowo w mocowanie.

przykładowe fotki mocowań http://forum.mini.org.pl/files/mini2w_575.jpg
http://forum.mini.org.pl/files/34551319541824_186.jpg
Załączniki
to tam nie wejdzie ;)
to tam nie wejdzie ;)
aaaaaaa.JPG (94.23 KiB) Przejrzano 1499 razy
mocowanie
mocowanie
qqqqqqq.JPG (65.3 KiB) Przejrzano 1499 razy
Ostatnio zmieniony 31 sty 2013, 00:47 przez TRIP, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

Post autor: flapjck1 »

rozfrezuj ( fasolka ) otwor, podkladka i bedzie dobrze
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

Post autor: markfive »

TRIP pisze:... Czy ktokolwiek z was montował kiedyś przykręcany rollbar. W jaki sposób włożyć go na miejsce nie dewastując wnętrza??
Ale konkretnie o co Ci chodzi ?
Domyślam się, że o to że "nogi" są szerzej niż środkowe słupki w karoserii i miejsca mocowania w podłodze. Potrzebne są dwa pasy transportowe do "ściągnięcia / sprężenia" ramy w trakcie wkładania i ustawiania na miejscu mocowania. Rollbar trzeba wkładać dwukrotnie. Raz do trasowania miejsc wiercenia otworów i drugi do przykręcania na miejscu. Pod "stopami" trzeba też wspawać płytki wzmacniajace blachy nadkoli i podłogi /progów.
Awatar użytkownika
TRIP
Wiarus
Wiarus
Posty: 636
Rejestracja: 08 maja 2009, 19:35
Posiadane auto:
Lokalizacja: 3miasto/Żukowo

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

Post autor: TRIP »

Dziękuję za podpowiedz
Awatar użytkownika
Austin
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 179
Rejestracja: 19 kwie 2006, 13:31
Posiadane auto: Mini Cooper SPI
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

Post autor: Austin »

Hello!

Tutaj masz scany z MiniMagazine jak montować klatkę.

Klatka w Mini


Pozdrawiam
I o to chodzi, i o to chodzi...
Awatar użytkownika
TRIP
Wiarus
Wiarus
Posty: 636
Rejestracja: 08 maja 2009, 19:35
Posiadane auto:
Lokalizacja: 3miasto/Żukowo

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

Post autor: TRIP »

Austin pisze:Hello!

Tutaj masz scany z MiniMagazine jak montować klatkę.

Klatka w Mini


Pozdrawiam
Wielkie dzięki za skany, ale nie chcę wycinać kieszeni i w tym cały problem :/
W sobotę wypróbuje sposób z pasami,
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

Post autor: se7ven »

Fajną atrapę montujesz-dla bezpieczeństwa czy raczej do lansu.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
Awatar użytkownika
TRIP
Wiarus
Wiarus
Posty: 636
Rejestracja: 08 maja 2009, 19:35
Posiadane auto:
Lokalizacja: 3miasto/Żukowo

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

Post autor: TRIP »

se7ven pisze:Fajną atrapę montujesz-dla bezpieczeństwa czy raczej do lansu.

decydując się na nią myślałem o bezpieczeństwie i wygodzie wiem, że nie spełnia norm FIA bo nie ma poprzeczki jeśli to masz na myśli, ale nie chciałem rezygnować z tylnych siedzeń.
Jestem pewniej że z nią jest bezpieczniej niż bez niej.
Awatar użytkownika
Beny
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2373
Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
Lokalizacja: Kraków

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

Post autor: Beny »

se7ven pisze:Fajną atrapę montujesz-dla bezpieczeństwa czy raczej do lansu.
Piotrze też mam podobny rollbar (ale chyba trochę solidniejszy) i on nie ma na celu zastąpienia klatki, ale przy dachowaniu miniakiem napewno pomoże ;)
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

Post autor: se7ven »

Ten z Minisport nie wygląda na solidny.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
Awatar użytkownika
Beny
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2373
Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
Lokalizacja: Kraków

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

Post autor: Beny »

se7ven pisze:Ten z Minisport nie wygląda na solidny.
też odnoszę wrażenie, że ten mój wyraźnie mocniejszy
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
ODPOWIEDZ