LEYLAND MINI 850 De Luxe
Moderator: flapjck1
- BeMoL
- Super użytkownik
- Posty: 1838
- Rejestracja: 29 sie 2011, 22:52
- Posiadane auto: MINI Cooper S Cabrio
- Lokalizacja: Kartuzy
Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe
ale tajemniczy
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe
co tam jest? rama pod honde?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe
"wiem, ale nie powiem"
Teraz już mniej się dziwnie dlaczego robili nam problemy z wysyłką tego spodziewałem się mniejszej paczki
Teraz już mniej się dziwnie dlaczego robili nam problemy z wysyłką tego spodziewałem się mniejszej paczki
Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe
Rama pod HEMIflapjck1 pisze:co tam jest? rama pod honde?
troszkę części-87 kg
Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe
Dziś napotkałem na pierwsze problemy :/
1 Czy ktokolwiek z was montował kiedyś przykręcany rollbar. W jaki sposób włożyć go na miejsce nie dewastując wnętrza??
2 W internecie szukałem w jaki sposób powinno się go mocować i widziałem różne wersje wykonania np. wszystkie "płytki" mocowane były na 3 śruby lub "płytki" w kieszeniach mocowane były na 4 śruby a do nadkoli dwoma śrubami. Mój problem polega na tym, że w pałąku który kupiłem na "płytkach" mocowanych do nadkoli są po 3 otwory niestety 1 na każdej z nich jest zbyt blisko spawu i nie ma możliwości wkręcić w niego śrubę. Zastanawiam się teraz czy rozfrezować otwór czy przykręcić go na 2 pozostałe i nie ingerować dodatkowo w mocowanie.
przykładowe fotki mocowań http://forum.mini.org.pl/files/mini2w_575.jpg
http://forum.mini.org.pl/files/34551319541824_186.jpg
1 Czy ktokolwiek z was montował kiedyś przykręcany rollbar. W jaki sposób włożyć go na miejsce nie dewastując wnętrza??
2 W internecie szukałem w jaki sposób powinno się go mocować i widziałem różne wersje wykonania np. wszystkie "płytki" mocowane były na 3 śruby lub "płytki" w kieszeniach mocowane były na 4 śruby a do nadkoli dwoma śrubami. Mój problem polega na tym, że w pałąku który kupiłem na "płytkach" mocowanych do nadkoli są po 3 otwory niestety 1 na każdej z nich jest zbyt blisko spawu i nie ma możliwości wkręcić w niego śrubę. Zastanawiam się teraz czy rozfrezować otwór czy przykręcić go na 2 pozostałe i nie ingerować dodatkowo w mocowanie.
przykładowe fotki mocowań http://forum.mini.org.pl/files/mini2w_575.jpg
http://forum.mini.org.pl/files/34551319541824_186.jpg
- Załączniki
-
- to tam nie wejdzie ;)
- aaaaaaa.JPG (94.23 KiB) Przejrzano 1502 razy
-
- mocowanie
- qqqqqqq.JPG (65.3 KiB) Przejrzano 1502 razy
Ostatnio zmieniony 31 sty 2013, 00:47 przez TRIP, łącznie zmieniany 1 raz.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe
rozfrezuj ( fasolka ) otwor, podkladka i bedzie dobrze
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe
Ale konkretnie o co Ci chodzi ?TRIP pisze:... Czy ktokolwiek z was montował kiedyś przykręcany rollbar. W jaki sposób włożyć go na miejsce nie dewastując wnętrza??
Domyślam się, że o to że "nogi" są szerzej niż środkowe słupki w karoserii i miejsca mocowania w podłodze. Potrzebne są dwa pasy transportowe do "ściągnięcia / sprężenia" ramy w trakcie wkładania i ustawiania na miejscu mocowania. Rollbar trzeba wkładać dwukrotnie. Raz do trasowania miejsc wiercenia otworów i drugi do przykręcania na miejscu. Pod "stopami" trzeba też wspawać płytki wzmacniajace blachy nadkoli i podłogi /progów.
Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe
Dziękuję za podpowiedz
- Austin
- Swój Człowiek
- Posty: 179
- Rejestracja: 19 kwie 2006, 13:31
- Posiadane auto: Mini Cooper SPI
- Lokalizacja: Cieszyn
- Kontakt:
Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe
I o to chodzi, i o to chodzi...
Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe
Wielkie dzięki za skany, ale nie chcę wycinać kieszeni i w tym cały problem :/
W sobotę wypróbuje sposób z pasami,
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe
Fajną atrapę montujesz-dla bezpieczeństwa czy raczej do lansu.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe
se7ven pisze:Fajną atrapę montujesz-dla bezpieczeństwa czy raczej do lansu.
decydując się na nią myślałem o bezpieczeństwie i wygodzie wiem, że nie spełnia norm FIA bo nie ma poprzeczki jeśli to masz na myśli, ale nie chciałem rezygnować z tylnych siedzeń.
Jestem pewniej że z nią jest bezpieczniej niż bez niej.
- Beny
- Super użytkownik
- Posty: 2373
- Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
- Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
- Lokalizacja: Kraków
Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe
Piotrze też mam podobny rollbar (ale chyba trochę solidniejszy) i on nie ma na celu zastąpienia klatki, ale przy dachowaniu miniakiem napewno pomożese7ven pisze:Fajną atrapę montujesz-dla bezpieczeństwa czy raczej do lansu.
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe
Ten z Minisport nie wygląda na solidny.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- Beny
- Super użytkownik
- Posty: 2373
- Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
- Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
- Lokalizacja: Kraków
Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe
też odnoszę wrażenie, że ten mój wyraźnie mocniejszyse7ven pisze:Ten z Minisport nie wygląda na solidny.
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979