Gwoli ścisłości, korek jest akurat całkiem prawdopodobną przyczyną, także zanim napiszesz, sprawdź. Dla tych co nie wiedzą, wąż przelewowy jest umieszczony tak, że przy sprawnym korku nie ma prawa się lać bo sprężyna i uszczelka w korku zamykają szczelnie układ chłodniczy. Niesprawny korek pozwoli prawie od razu wywalić płyn przez przelew. Wystarczyłoby odkręcić i wstępnie ocenić stan korka i uszczelki. Korki też bywają z różnymi sprężynami, jedne trzymają lepiej inne gorzej.Kermit pisze:
Jak moze pisac takie bzdety mechanik sprzedajacy auto, ze wyciek z chlodnicy to kwestia korka.
Teraz to juz napewno nie sprzedacie tego auta, gdyz poprostu pokazujecie, ze chcecie kogos nabrac.
Czy plyn wyciekal przez korek, czy przez waz przelewowy?
Nie robcie z nas idiotow, bo to troszke niepowazne. Woda wylala bo bylo w ukladzie nieludzkie cisnienie i powodow moze byc wiele, ale napewno nie korek smiech na sali w ustach mechanika. Przy czym chyba nie odkryje ameryki twierdzac, ze najbardziej prawdopodobna jest uszczelka pod glowica.
Inna sprawa, że tak jak napisałeś walnięta uszczelka pod głowicą może wytwarzać ciśnienie w układzie które spowoduje przelanie płynu. Choć z moich obserwacji wynika, że prędzej sypnie się ona między cylindrami i auto będzie chodzić na 2 gary, ale różnie bywa.