Witam MINI - kolektyw

Część forum poświęcona naszym Miniakom. Zanim założysz nowy post, zapoznaj sie z panującymi tu zasadami.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Witam MINI - kolektyw

Post autor: markfive »

monsterk pisze:Marek,
ja nie widzę aż takich problemów z dwoma gaźnikami, ważne aby w 1000 byla założona wlasciwa głowica, np 12G295 i będzie to hulało
Michał, ja osobiscie też nie widzę żadnych problemów. Różnica jest tylko taka, że pytanie zadaje nowy właściciel miniaka, i staram się udzielić mu odpowiedzi adekwatnej do jego możliwości / sytuacji i ewentualnych problemów na jakie może napotkać. Sam zresztą sugerujesz, że nawet specjalistyczny zakład może " tyłek złoić a g...no zrobić"
No chyba ze Twoim zamiarem było w jakiś sposób zasugerować, że ja nie mam pojęcia o temacie w którym sie wypowiadam :smile:
Awatar użytkownika
monsterk
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2082
Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:

Re: Witam MINI - kolektyw

Post autor: monsterk »

Ten warsztat jest specyficzny od gaznikow bo robilem juz kilka po nim. Ale pisanie ze cos jest trudnego i sugerowanie żeby to zmieniać jest dla mnie dziwne
Mario79
Nowy
Nowy
Posty: 27
Rejestracja: 27 lut 2013, 21:10
Posiadane auto:
Lokalizacja: Warszawa

Re: Witam MINI - kolektyw

Post autor: Mario79 »

monsterk pisze:Ten warsztat jest specyficzny od gaznikow bo robilem juz kilka po nim. Ale pisanie ze cos jest trudnego i sugerowanie żeby to zmieniać jest dla mnie dziwne
Ja raczej będe próbował te reanimowac niż kupowac nowe chyba że mechanik stwierdzi że są w takim stanie że nie warto ich naprawiac .
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Witam MINI - kolektyw

Post autor: markfive »

Mario79 pisze:...Ja raczej będe próbował te reanimowac niż kupowac nowe chyba że mechanik stwierdzi że są w takim stanie że nie warto ich naprawiac .
Czy w którymkolwiek poście napisałem, że masz kupować nowe gaźniki ?
Nowy zestaw 2xHS2 w minispares (FZX3052) kosztuje z vatem 563.75 funtów. Mało tego nie jest to produkt oryginalny tylko zamiennik.
Twoja decyzja jest rozsądna - próbuj naprawić. Jak "mechanik stwierdzi że są w takim stanie że nie warto ich naprawiac " skontaktuj sie z Michałem, ma wystrczające spore doświadczenie i prawdopodobnie wszystkie braki będzie w stanie uzupełnić i dostoroić zestaw bez najmniejszego problemu. Ma również prawdopodobnie lepszą, odpowiednią do tego silnika głowicę.
ODPOWIEDZ