Po zdjęciu głowicy zobaczysz czy nie ma progów na gładziach bo kompresja na 1 i 2 jest za niska. Powinno być co najmniej 10 w dobrym silniku.
Miniak nie zrobiony kompleksowo od podstaw, niestety nie będzie się nadawał do bezproblemowej jazdy


Moderator: flapjck1
Odpchlona, splanowana, nowe uszczelniacze, gniazda zaworowe i zawory wydechowe, 12 miesięcy gwarancji. 179 funtów z wysyłką do UK + musiałem oddać starą "na sztukę", udało się wyrwać za 35 funtów i wysłali na swój koszt bezpośrednio do kolesia, który robił remont.flapjck1 pisze:kupowales u angoli po remoncie czy z tuningiem?
Głowica 12G202, kolektor wydechowy maniflow, wydech też będzie maniflow. Gaźnik HS4 z filtrem pancake, rampipe i do tego elektroniczny zapłon. Trochę lżejszy rozrząd chyba będzie i to tyle z performance.se7ven pisze:Jaką masz resztę gratów w silniku?
To jest typowy kolektor montowany fabrycznie do silników 1,3 Cooper i 1,3 MG pasujacy do głowic 12G295 i 12G940 z wyfrezowanym na wejściu kanałów ssących "schodkiem" dla pierścienia ustalającego środkujacego kolektor. Identyczne jest na wyjściach kolektora od strony głowicy.mum666 pisze:...Mam dwa wyjścia, spasować kanały w głowicy i zakładać go, albo sprzedać i szukać innego. Jakieś porady?