TRIUMPH TR7 Sprint
Moderator: flapjck1
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
TRIUMPH TR7 Sprint
Restauracja kolejnego ginącego gatunku:
Auto pali i jeździ ale jest zdekompletowane.
Na + praktycznie nieskorodowane nadwozie, amoryzatory KONI nowe, części istotne sprawne.
Na - trzeba poprawić blachę, pomalować i.... cd. nastąpi.
Auto pali i jeździ ale jest zdekompletowane.
Na + praktycznie nieskorodowane nadwozie, amoryzatory KONI nowe, części istotne sprawne.
Na - trzeba poprawić blachę, pomalować i.... cd. nastąpi.
- Załączniki
-
- TR piasek2.jpg (171.06 KiB) Przejrzano 5288 razy
-
- TR piasek1.jpg (127.2 KiB) Przejrzano 5288 razy
-
- TR piasek.jpg (160.03 KiB) Przejrzano 5288 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: TRIUMPH TR7 Sprint
Prace postępują z minimalnym poślizgiem (brak mocy przerobowych kooperantów)
- Załączniki
-
- Dyfer po przeglądzie, wymianie łożysk i uszczelnień. Nowe silentblocki, sprężyny i cylinderki
- Zawias tył.jpg (148.86 KiB) Przejrzano 5070 razy
-
- Poprawianie niemieckiej spartolonej blacharki.
- Spoter.jpg (130.6 KiB) Przejrzano 5070 razy
-
- Zagruntowane, pomalowane akrylem przed konserwacją
- Podwozie.jpg (122.41 KiB) Przejrzano 5070 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
Re: TRIUMPH TR7 Sprint
Powodzenia w projekcie, ja tez lubie dawac autkom drugie zycie
Re: TRIUMPH TR7 Sprint
tyle nowych rzeczy, a szczęki takie fatalne założone
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: TRIUMPH TR7 Sprint
Szczęki są stare bo musi być ręczny. Nowe są ale będą zakładane przy składaniu na końcu.
Silnik po obróbce - układ korbowo-tłokowy idzie do wyważenia dynamicznego w Czechach.
PS
Blachy, śruby, rozpieracze są po regeneracji i faktycznie wyglądają jak nowe.
Każde auto tak robię.
Silnik po obróbce - układ korbowo-tłokowy idzie do wyważenia dynamicznego w Czechach.
PS
Blachy, śruby, rozpieracze są po regeneracji i faktycznie wyglądają jak nowe.
Każde auto tak robię.
- Załączniki
-
- Po szlifie.jpg (137.5 KiB) Przejrzano 5037 razy
Ostatnio zmieniony 05 lut 2013, 21:20 przez se7ven, łącznie zmieniany 1 raz.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: TRIUMPH TR7 Sprint
Auto na kołach. Trochę przeróbek było (adaptacje z różnych aut - Ford, VW, Rover )
- Załączniki
-
- Zawias przód1.jpg (141.42 KiB) Przejrzano 4923 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: TRIUMPH TR7 Sprint
TR po wstawieniu klatki i malowaniu.
- Załączniki
-
- Lakier g1.jpg (151.55 KiB) Przejrzano 4525 razy
-
- Lakier p1.jpg (160.56 KiB) Przejrzano 4525 razy
-
- Lakier przód1.jpg (132.45 KiB) Przejrzano 4525 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: TRIUMPH TR7 Sprint
cd
- Załączniki
-
- Lakier pp1.jpg (154.63 KiB) Przejrzano 4521 razy
-
- Lakier śr1.jpg (139.37 KiB) Przejrzano 4521 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: TRIUMPH TR7 Sprint
fajne auto
coś ma z GTM'a
coś ma z GTM'a
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: TRIUMPH TR7 Sprint
bardzo fajne to auto ...
ps. barwy Helganu
ps. barwy Helganu
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: TRIUMPH TR7 Sprint
Projekt zbliża się do końca.
- Załączniki
-
- Tył r.jpg (181.4 KiB) Przejrzano 3774 razy
-
- Przód l r.jpg (189.64 KiB) Przejrzano 3774 razy
-
- Lewa r.jpg (206.46 KiB) Przejrzano 3774 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: TRIUMPH TR7 Sprint
Pozostały drobne roboty wykończeniowe deski rozdzielczej.
- Załączniki
-
- Silnik r.jpg (165.56 KiB) Przejrzano 3769 razy
-
- Środek L r.jpg (157.52 KiB) Przejrzano 3769 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: TRIUMPH TR7 Sprint
ładnie ładnie
chcesz nim wystartować jeszcze w tym sezonie?
chcesz nim wystartować jeszcze w tym sezonie?
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: TRIUMPH TR7 Sprint
Tak na YTP.
Dzisiaj podjechaliśmy ustawić geometrię na profi sprzęcie. Oczywiście będzie trzeba znowu rzeźbić wyprzedzenie z jednej strony ale to po sezonie.
Reszta wyszła perfekt bez obciążenia i po obciążeniu 190kg czyli 85kg na stronę.
Dzisiaj podjechaliśmy ustawić geometrię na profi sprzęcie. Oczywiście będzie trzeba znowu rzeźbić wyprzedzenie z jednej strony ale to po sezonie.
Reszta wyszła perfekt bez obciążenia i po obciążeniu 190kg czyli 85kg na stronę.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197