Mayfair 998 z 1991r. Sezar
Moderator: flapjck1
- sezar
- Wiarus
- Posty: 559
- Rejestracja: 26 sie 2009, 14:34
- Posiadane auto: Mini'91 New Mini Cooper S '03
- Lokalizacja: 49.76314,19.060957
- Kontakt:
Re: Mayfair 998 z 1991r. Sezar
pierwsze wygrzewanko w tym roku
- Załączniki
-
- 20120317589.jpg (245.4 KiB) Przejrzano 3304 razy
Ostatnio zmieniony 27 mar 2012, 21:19 przez sezar, łącznie zmieniany 1 raz.
- sezar
- Wiarus
- Posty: 559
- Rejestracja: 26 sie 2009, 14:34
- Posiadane auto: Mini'91 New Mini Cooper S '03
- Lokalizacja: 49.76314,19.060957
- Kontakt:
Re: Mayfair 998 z 1991r. Sezar
Prace przedsezonowe rozpoczęte ...
- Załączniki
-
- 1.jpg (316.19 KiB) Przejrzano 2946 razy
- sezar
- Wiarus
- Posty: 559
- Rejestracja: 26 sie 2009, 14:34
- Posiadane auto: Mini'91 New Mini Cooper S '03
- Lokalizacja: 49.76314,19.060957
- Kontakt:
Re: Mayfair 998 z 1991r. Sezar
Pierwsza część gratów od Rogala już przyszła
- Załączniki
-
- 2.jpg (310.84 KiB) Przejrzano 2948 razy
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Mayfair 998 z 1991r. Sezar
I kolejny miniak z tymi brzydactwami wipacami będzie straszył.
- dziesio
- Super użytkownik
- Posty: 1105
- Rejestracja: 17 sty 2005, 21:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: warszawa
Re: Mayfair 998 z 1991r. Sezar
co prawda to prawda. Do najpiękniejszych nie należą.
- sezar
- Wiarus
- Posty: 559
- Rejestracja: 26 sie 2009, 14:34
- Posiadane auto: Mini'91 New Mini Cooper S '03
- Lokalizacja: 49.76314,19.060957
- Kontakt:
Re: Mayfair 998 z 1991r. Sezar
Oj tam, ale jak pytałem wcześniej to nik nicnie potrafił polecić nie są złe chyba
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mayfair 998 z 1991r. Sezar
ja jestem fanem wesemow fi 183 mm
a ostatnio w JULI widzialem fajne lampy - wielkie jak do lokomotywy - chyba 220 mm srednicy - tylko dosc drogie niestety
a ostatnio w JULI widzialem fajne lampy - wielkie jak do lokomotywy - chyba 220 mm srednicy - tylko dosc drogie niestety
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- sezar
- Wiarus
- Posty: 559
- Rejestracja: 26 sie 2009, 14:34
- Posiadane auto: Mini'91 New Mini Cooper S '03
- Lokalizacja: 49.76314,19.060957
- Kontakt:
Re: Mayfair 998 z 1991r. Sezar
pytanko do braci miniakowej, klucz do swożni ma rozmiar ...?
-
- Nowy
- Posty: 81
- Rejestracja: 27 lip 2012, 20:26
- Posiadane auto: Mini Cooper SPI '95
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Re: Mayfair 998 z 1991r. Sezar
38. BTW. Sworznisezar pisze:pytanko do braci miniakowej, klucz do swożni ma rozmiar ...?
Ostatnio zmieniony 26 mar 2013, 18:45 przez mum666, łącznie zmieniany 1 raz.
Standout Design Studio // Web design // Graphic design // E-commerce
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mayfair 998 z 1991r. Sezar
kup dwie nasadki 1' i je zespawaj - najlepsza opcja
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- sezar
- Wiarus
- Posty: 559
- Rejestracja: 26 sie 2009, 14:34
- Posiadane auto: Mini'91 New Mini Cooper S '03
- Lokalizacja: 49.76314,19.060957
- Kontakt:
Re: Mayfair 998 z 1991r. Sezar
nie kumam , ale i tak chyba tradycyjny oczkowy kupie
- sezar
- Wiarus
- Posty: 559
- Rejestracja: 26 sie 2009, 14:34
- Posiadane auto: Mini'91 New Mini Cooper S '03
- Lokalizacja: 49.76314,19.060957
- Kontakt:
Re: Mayfair 998 z 1991r. Sezar
Walczę, walczę i rece już mi opadają:
Raz na zawsze, swożnie lepiej na samochodzie czy wyciągnąć zwrotnice ?
Jeśli zwrotnicewyjąć to odkręcamy stabilizatror, gałkę drążka kierowniczego i śrubę z zawlęczką i mamy to w ręku ? Czy bez zacisków da radę ?
Kolejno gałka od drążka kierowniczego się obkręca i nie da się dokręcic śruby. jakiś patent ?
Raz na zawsze, swożnie lepiej na samochodzie czy wyciągnąć zwrotnice ?
Jeśli zwrotnicewyjąć to odkręcamy stabilizatror, gałkę drążka kierowniczego i śrubę z zawlęczką i mamy to w ręku ? Czy bez zacisków da radę ?
Kolejno gałka od drążka kierowniczego się obkręca i nie da się dokręcic śruby. jakiś patent ?
- Załączniki
-
- image.jpg (122.08 KiB) Przejrzano 2671 razy
-
- Swój Człowiek
- Posty: 232
- Rejestracja: 05 wrz 2008, 09:24
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Nysa//Wrocław
Re: Mayfair 998 z 1991r. Sezar
Jak wyciągniesz zwrotnice to jest o niebo łatwiej. Stabilizatora tam nie ma, jest drążek reakcyjny. Generalnie nie trzeba go ruszać. Najpierw, póki wszystko jest poskładane, odkręcasz nakrętkę piasty (jak będzie mocno trzymać to ktoś w aucie zapiera się za hamulec, a Ty kręcisz dłuuugą przedłużką), później górny i dolny sworzeń zwrotnicy, zacisk i końcówkę drążka kierowniczego. Ściągaczem luzujesz dolny a potem górny swożeń. Wychodzi całość, możesz wkręcić do imadła i ogarnąć.
Najlepiej przed składaniem nowych swożni, dotrzeć je pastą do docierania zaworów.
Sama końcówka drążka kierowniczego powinna mieć nacięcie, za które możesz ją chwycić kluczem płaskim, żeby poluzować kontre. Jak nie ma, to spróbuj chwycić rurcęgami.
Btw. wymień też gumy mocowania drążka reakcyjnego, nie są drogie, a ze zdjęcia nie wyglądają zbyt dobrze.
Najlepiej przed składaniem nowych swożni, dotrzeć je pastą do docierania zaworów.
Sama końcówka drążka kierowniczego powinna mieć nacięcie, za które możesz ją chwycić kluczem płaskim, żeby poluzować kontre. Jak nie ma, to spróbuj chwycić rurcęgami.
Btw. wymień też gumy mocowania drążka reakcyjnego, nie są drogie, a ze zdjęcia nie wyglądają zbyt dobrze.
Back on the road...
- sezar
- Wiarus
- Posty: 559
- Rejestracja: 26 sie 2009, 14:34
- Posiadane auto: Mini'91 New Mini Cooper S '03
- Lokalizacja: 49.76314,19.060957
- Kontakt:
Re: Mayfair 998 z 1991r. Sezar
Tak,tak gumy już wymienione. Czyli pozostaje czekać aż Rogal dośle resztę gratów do zamontowania zacisków i wtedy będzie można działać dalej. Kolejny kwiatek na zdjęciu. Da sie jeszcze coś z tym zrobić ? Wszystkie trzy przy odkręcaniu sie urwały. Może lepiej kupić nowy , lub używany ?
- Załączniki
-
- image.jpg (93.58 KiB) Przejrzano 2648 razy
Ostatnio zmieniony 08 kwie 2013, 17:28 przez sezar, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 232
- Rejestracja: 05 wrz 2008, 09:24
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Nysa//Wrocław
Re: Mayfair 998 z 1991r. Sezar
To sie da uratowac, musisz delikatnie wyciągnąć sruby ze zderzaka. Zamki są fabrycznie lekko rozklepane dlatego trzymają się w otworze. Jak je wyciągniesz, kupujesz w sklepie metryczne sruby, też zamkowe, skracasz do takiej długości zeby dało je się wmanewrować w otwory od wewnątrz i zakładasz na auto.
Back on the road...