Tak:
Oklejenie wszelkich elementow: klamki, wlew, gril, obramowki przednich lamp ze spryskami oraz tylne obramowki i do tego listwa tylna + przyciemnienie na folia 95% szklanego dachu to koszt: 400zlotych
Malowanie tylnej klapy i zderzaka to koszt 700zlotych
Wywalenie silniczka tylnej wycieraczki oraz innych zbednych pierdol jak ramienia wycieraczki itp bezcenne
Malowanie przednich lamp: 350zlotych
Nowe turbo od JCW - Borg Wargner KKK - 3300 zlotych juz z odzyskiem pieniedzy ze starego turbo
Oleje filtry Motul v300 i swiece NGK iridium to jakies 600zlotych plus wymiana rzecz jasna.
Zarowki przednie H8 100zl + nowe ledy philipsa t10 w5w 6000k 60zl ale juz wylecialy z auta bo sie nie nadaja na klosz do mini i swieca bardzo slabo w porownaniu z chinskimi diodami takimi, ktore siedza aktualnie:
http://allegro.pl/led-9x-smd-3chip-t10- ... 33009.html
9 diod smd. W sumie kupilem 5 roznych zarowke ledowych i te okazuja sie najlepsze pod kontem ilosci swiatla sa jeszcze 13diodowe ciekawe jak swieca
Teraz czekam na nowe sprzeglo i dwu mas. Sprzeglo Sachs performance organiczne wzpocnioe to koszt 2300 plus dwu mas seryjny 1400 w serwisie pelna seria skromne 5500zl

a tutaj mamy juz z lepszym o 30% przeniesiem napedu co przy wiekszej mocy lepiej uczynic zeby nie upalic seri szybko
Jeszcze zostanie IC nowy Plus DP plus program to jakies 3tys na koniec

ale to juz na samym koncu bedzie.
W miedzyczasie felgi nowe z oponami 5700 z czego poprzednie juz sprzedane za 3tys po jednym sezonie. Taniej niz w bawari
Do tego jeszcze dystanse 5mm sparco wraz ze srubami 380zl
Trzeba doliczyc jeszcze pierdoly typu uszczelka pod kolektor 170zl, uszczelka nowa od turbo 130zl, gorne smarowanie turbo 180zl, dolne odprowadzanie oleju z turbo tyle samo gdzies, oslonka nowa weza samrujaego i wychodzi cos kolo 1000zl.
Na sam koniec robocizna za wszystko mechaniczne to 1000zl wraz z polerka lakieru.
Gwint AP seria apx z regulacja twardosci koszt 3tys wymiana bezcenna :p
Jak sobie cos przypomne to wpisze na liste grzechow
