Mini British Open 1.3 1999 rok
Moderator: flapjck1
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
te pedaly wyrwane to od pracy u mnie to samo zaczelo sie dziac, pedal gazu za bardzo chodzi a blacha za miekka w tym miejscu niestety
pociesze cie ze wyglada jak kazdy miniak
pociesze cie ze wyglada jak kazdy miniak
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Nowy
- Posty: 36
- Rejestracja: 26 sty 2009, 09:29
- Posiadane auto: Rover Mini Cooper 1,3 .1992r Morris Mini 850 de luxe 1967r
- Lokalizacja: olsztyn,ul Dożynkowa 77
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
Jak bys oglondal miniaki do sprzedazy pod kontem korozji to bys , nie kupil rzadnego.Ja kupilem endoskop, i sprawdzilem kilka mini w profilach ,krajobraz ksiezycowy.Stwierdzilem ze niema mini bez korozji.Trzeba kupic i robic a nie rospisywac sie ,na temat korozji.Powodzenia trzymam kciuki.
morris de-luxe
- Bochen
- Swój Człowiek
- Posty: 391
- Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
- Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
- Lokalizacja: Łódź
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
Korzystając z chwili wolnego czasu dokończyłem model, który zacząłem robić hmm.. w sumie nie pamiętam jak dawno. Narobiłem się lakierując go, a efekt i tak mnie nie zadowala. Zresztą ostatnie kroki w modelarstwie stawiałem kilkanaście lat temu uczestnicząc w kółku modelarskim i troche się wyszło z wprawy. Podsumowując - model jest zajebisty, polecam każdemu fanowi marki. Co sprawia największą frajdę? Z pewnością rozmiar - jest duuuży, 1/12. Dodatkowo fajne są chromowane elementy, jak garnki lamp, grill, etc.
Co do wykonania - wyszło mi tak sobie ; )
kilka fotek:
http://imgur.com/a/jYAqk
Co do wykonania - wyszło mi tak sobie ; )
kilka fotek:
http://imgur.com/a/jYAqk
- Załączniki
-
- IMG_5274 (Kopiowanie).JPG (125.66 KiB) Przejrzano 3317 razy
Ostatnio zmieniony 16 lip 2012, 13:12 przez Bochen, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bochen
- Swój Człowiek
- Posty: 391
- Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
- Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
- Lokalizacja: Łódź
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
Silnik pojechał do Se7vena na kurację
- Bochen
- Swój Człowiek
- Posty: 391
- Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
- Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
- Lokalizacja: Łódź
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
powoli, powoli
- Załączniki
-
- zdjęcie 1 (Kopiowanie).JPG (158.31 KiB) Przejrzano 2813 razy
Ostatnio zmieniony 16 mar 2013, 14:46 przez Bochen, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bochen
- Swój Człowiek
- Posty: 391
- Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
- Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
- Lokalizacja: Łódź
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
cos nie wyszlo wiec jeszcze raz
- Załączniki
-
- zdjęcie 3 (Kopiowanie).JPG (163.68 KiB) Przejrzano 2810 razy
-
- zdjęcie 2 (Kopiowanie).JPG (154.76 KiB) Przejrzano 2810 razy
-
- zdjęcie 1 (Kopiowanie).JPG (158.31 KiB) Przejrzano 2810 razy
- Bochen
- Swój Człowiek
- Posty: 391
- Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
- Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
- Lokalizacja: Łódź
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
i jeszcze jedno
- Załączniki
-
- zdjęcie 5 (Kopiowanie).JPG (169.52 KiB) Przejrzano 2806 razy
- Bochen
- Swój Człowiek
- Posty: 391
- Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
- Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
- Lokalizacja: Łódź
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
Wybieram się w tym tygodniu zrobić geometrię i zbieżność. Czy potrzebna mi jest jakaś wiedza tajemna którą mógłbym przekazać mechanikowi?
Wystarczą dane podane w tabelce na stronie Markfive? Z tyłu mam wahacze z regulacją zrobioną przez Sevena.
Wystarczą dane podane w tabelce na stronie Markfive? Z tyłu mam wahacze z regulacją zrobioną przez Sevena.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
wystarcza
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
Jak na tyle masz regulacje to zrób zbieżność fabryczna a kąt pochylenia koła na -0,5st czyli idź w negatyw. Z przodu ważne żeby byla rozbieżność
- Bochen
- Swój Człowiek
- Posty: 391
- Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
- Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
- Lokalizacja: Łódź
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
Odebrałem w końcu samochód i się cieszę na maksa, że w końcu mogę latać.
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 736&type=1 tutaj cała odbudowa wraz z efektem końcowym
Pojawiło się jednak trochę problemów. Podstawowa sprawa to airbag - pali mi się lampka srs. Rozebrałem kierownicę i co? Okazało się, że jak rozbierali auto to wyjęli prawdopodobnie kierownicę razem z kolumną. Jako, że nie było już zwrotnic i magla, który by ograniczał ruch kierownicy, to pewnie ktoś zakręcił kierownicą kilka razy i urwał taśmę tego śmiesznego połączenia ślimakowego pod kierownicą. Udało mi się cholerstwo złożyć o tyle, że działa klakson (przyda się na przeglądzie) ale srs już nie.
W związku z tym mam dwa pytania: ma ktoś może coś takiego na zbyciu? A może da się to polutować jakoś?
Druga sprawa to chłodzenie. Auto się notorycznie przegrzewa więc rozebrałem czujnik i termostat. Termostat niby się otwiera przy okolo dziewięćdziesięciu stopniach. Poniżej zdjęcie testów czujnika temperatury
Czujnik wydaje się walnięty - w wodzie nie zamyka układu, a jak go grzałem świeczką to w końcu zamknął (po bardzo długim opalaniu), ale i tak rezystancja nie spadła do zera. Później wkręciłem go w obudowe, odpaliłem auto i podłączyłem miernik to gdy płyn się zaczął gotować na czujniku nadal był opór. Wskaźnik temperatury wskazuje środek pola czyli tak jakby w ogóle komputer nie widział czujnika. Swoją drogą coś jest nie tak bo chyba bez podłączonego czujnika komp powinien na stałe włączyć wentylator, zgadza się?
Co jeszcze powinienem sprawdzić? Jakieś rady? Chyba nie obędzie się bez pojechania na diagnostykę i skasowania błędów? Wkurza mnie ten wiatrak bo od samego początku mam z nim kłopoty. Może w końcu uda się to jakoś rozwiązać...
Aha i jeszcze jedno - jakie powinno być ładowanie na klemach a jakie na alternatorze?
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 736&type=1 tutaj cała odbudowa wraz z efektem końcowym
Pojawiło się jednak trochę problemów. Podstawowa sprawa to airbag - pali mi się lampka srs. Rozebrałem kierownicę i co? Okazało się, że jak rozbierali auto to wyjęli prawdopodobnie kierownicę razem z kolumną. Jako, że nie było już zwrotnic i magla, który by ograniczał ruch kierownicy, to pewnie ktoś zakręcił kierownicą kilka razy i urwał taśmę tego śmiesznego połączenia ślimakowego pod kierownicą. Udało mi się cholerstwo złożyć o tyle, że działa klakson (przyda się na przeglądzie) ale srs już nie.
W związku z tym mam dwa pytania: ma ktoś może coś takiego na zbyciu? A może da się to polutować jakoś?
Druga sprawa to chłodzenie. Auto się notorycznie przegrzewa więc rozebrałem czujnik i termostat. Termostat niby się otwiera przy okolo dziewięćdziesięciu stopniach. Poniżej zdjęcie testów czujnika temperatury
Czujnik wydaje się walnięty - w wodzie nie zamyka układu, a jak go grzałem świeczką to w końcu zamknął (po bardzo długim opalaniu), ale i tak rezystancja nie spadła do zera. Później wkręciłem go w obudowe, odpaliłem auto i podłączyłem miernik to gdy płyn się zaczął gotować na czujniku nadal był opór. Wskaźnik temperatury wskazuje środek pola czyli tak jakby w ogóle komputer nie widział czujnika. Swoją drogą coś jest nie tak bo chyba bez podłączonego czujnika komp powinien na stałe włączyć wentylator, zgadza się?
Co jeszcze powinienem sprawdzić? Jakieś rady? Chyba nie obędzie się bez pojechania na diagnostykę i skasowania błędów? Wkurza mnie ten wiatrak bo od samego początku mam z nim kłopoty. Może w końcu uda się to jakoś rozwiązać...
Aha i jeszcze jedno - jakie powinno być ładowanie na klemach a jakie na alternatorze?
- Załączniki
-
- zdjęcie 10.JPG (95.91 KiB) Przejrzano 2489 razy
Ostatnio zmieniony 12 maja 2013, 21:01 przez Bochen, łącznie zmieniany 1 raz.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
tasma poduszki bedzie pasowac z jakiegos wiekszego roverka typu 200 400 mgf mg tf
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Bochen
- Swój Człowiek
- Posty: 391
- Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
- Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
- Lokalizacja: Łódź
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
wow, nie pomyślałem o tym. Dzięki bardzo! już znalazłem na allegro, w sumie taniocha
reszta pytań pozostaje aktualna
reszta pytań pozostaje aktualna
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
z chlodzeniem: moze byc lipa, to czesto zdycha niejako systemowo, usterka komputera
ale zanim na tym stanie musisz sprawdzic instalacje, zwlaszcza sama kostke wtyczki,
masz racje ze powinien sie went. wlaczyc na stale po odpieciu wiec to jest sygnal ze albo wiazka albo komp.
w najgorszym wypadku bedziesz musial przerobic na uklad z pominieciem kompa
ale zanim na tym stanie musisz sprawdzic instalacje, zwlaszcza sama kostke wtyczki,
masz racje ze powinien sie went. wlaczyc na stale po odpieciu wiec to jest sygnal ze albo wiazka albo komp.
w najgorszym wypadku bedziesz musial przerobic na uklad z pominieciem kompa
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Swój Człowiek
- Posty: 232
- Rejestracja: 05 wrz 2008, 09:24
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Nysa//Wrocław
Re: Mini British Open 1.3 1999 rok
Sprawdz czy korek zbiorniczka trzyma ciśnienie. Najlepiej wymienic na nowy. Nie jest drogi a stary pewnie pamięta jeszcze fabrykę.
Co do czujnika to zwykle jak sie psuje to wentylator dziala caly czas. Podlacz wentylator na krotko, moze to jego wina. Jak odlaczysz czujnik to wentylator powinien sie wlączyc.
Na klemach i alernatorze powinno byc identyczne ładowanie, w okolicach 13.8V
Co do czujnika to zwykle jak sie psuje to wentylator dziala caly czas. Podlacz wentylator na krotko, moze to jego wina. Jak odlaczysz czujnik to wentylator powinien sie wlączyc.
Na klemach i alernatorze powinno byc identyczne ładowanie, w okolicach 13.8V
Back on the road...