Konserwacja profili zamkniętych i podwozia

Jak dbać o nasze auta

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
Alfik30
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 267
Rejestracja: 25 lut 2013, 09:38
Posiadane auto: Cooper S - R53
Lokalizacja: Będzin

Konserwacja profili zamkniętych i podwozia

Post autor: Alfik30 »

Powoli zbliża się jesień/zima.
Planuję oddać auto do konserwacji profili zamkniętych i podwozia środkiem Rust-Check. Nie jest to tania operacja (600-800 zł). Na górnym śląsku nie dobrego warsztatu który oferuje tego typu usługę więc wybiorę się do Krakowa, tam jest jeden warsztat.
Gdyby ktoś z Was był chętny zabezpieczyć MIniaka ( sprowadzone z Włoch nie posiadają ochrony antykorozyjnej), do piszcie tutaj. Może gdyby zebrało się kilka sztuk to wynegocjowałbym lepszą cenę.
Na zgłoszenia czekam miesiąc od daty ukazania postu.
Kodem

Re: Konserwacja profili zamkniętych i podwozia

Post autor: Kodem »

Wybacz, ze sie wtrace, ale obawiam sie, ze powielasz motoryzacyjne legendy z ta ochrona antykorozyjna, czy jej brakiem w autach na Wlochy. Polecam odwiedziny polnocnych Wloch i zapoznanie sie z warunkami tam panujacymi zima, a pozniej zastanowienie sie, czy koncern BMW ryzykowalby dziury na wylot w 4 letnich autach swojej produkcji, ktore tam trafily :wink: Oczywiscie zabezpieczenie porzadne zabezpieczenie antykorozyjne poza fabrycznym jak najbardziej ma sens, nawet w autach przeznaczonych na rynek Alaski.
Awatar użytkownika
Luomo
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 349
Rejestracja: 12 mar 2011, 00:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Łódź

Re: Konserwacja profili zamkniętych i podwozia

Post autor: Luomo »

Alfik30 pisze:Powoli zbliża się jesień/zima.
Planuję oddać auto do konserwacji profili zamkniętych i podwozia środkiem Rust-Check. Nie jest to tania operacja (600-800 zł). Na górnym śląsku nie dobrego warsztatu który oferuje tego typu usługę więc wybiorę się do Krakowa, tam jest jeden warsztat.
Gdyby ktoś z Was był chętny zabezpieczyć MIniaka ( sprowadzone z Włoch nie posiadają ochrony antykorozyjnej), do piszcie tutaj. Może gdyby zebrało się kilka sztuk to wynegocjowałbym lepszą cenę.
Na zgłoszenia czekam miesiąc od daty ukazania postu.
Kolejne urban legends ;-) To tak jak z tą produkcją samochodów na osobnej taśmie na rynki Środkowej i Wschodniej Europy ;-) Żebyś na przyszłość nie powielał bzdur: linia produkcyjna jest tylko jedna. Auta z tej linii mogą się różnić wyposażeniem, ale nie procesem produkcji w tym zabezpieczeniem antykorozyjnym. Niektóre rynki (jak szwajcarski np.) wymagały dodatkowego wyposażenia. To wszystko. Pozdr.!
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Konserwacja profili zamkniętych i podwozia

Post autor: flapjck1 »

ale goracy klimat sprzyja 2 rzeczom: wyplywaniu konserwacji ( woski ) z profili, oraz gotowaniu się akumulatora ( rdza ok kwasu pod aku )
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Kodem

Re: Konserwacja profili zamkniętych i podwozia

Post autor: Kodem »

Nie spotkalem sie z wyplywajaca konserwacja w moich autach, ani fabryczna, ani 'woskami' stosowanymi przeze mnie, nawet w najwieksze upaly. Rzeczywiscie, gdy blachy nie da sie dotknac z goraca, srodki zabezpieczajace maja zupelnie inna konsystencje, ale do 'plyniecia' jeszcze im sporo brakuje. Co do akumulatora to nie wiem, nie spotkalem sie z tym zjawiskiem i nie slyszalem o tym, ale jakos specjalnie sie tym nie interesowalem nigdy.

Co, jak juz mowilem, nie zmienia faktu, ze zawsze warto dodatkowo zakonserwowac wnetrza drzwi, profili zamknietych itp.
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Konserwacja profili zamkniętych i podwozia

Post autor: se7ven »

To jeszcze mało widziałeś (lub było zrobione jakimś dziwnym środkiem).
Dobre materiały do konserwacji przestrzeni zamkniętych mają bardzo małą temp. płynięcia.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
pampas1
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 237
Rejestracja: 12 sty 2005, 10:23
Posiadane auto:
Lokalizacja: Warszawa

Re: Konserwacja profili zamkniętych i podwozia

Post autor: pampas1 »

Luomo pisze:Kolejne urban legends ;-) To tak jak z tą produkcją samochodów na osobnej taśmie na rynki Środkowej i Wschodniej Europy ;-) Żebyś na przyszłość nie powielał bzdur: linia produkcyjna jest tylko jedna. Auta z tej linii mogą się różnić wyposażeniem, ale nie procesem produkcji w tym zabezpieczeniem antykorozyjnym. Niektóre rynki (jak szwajcarski np.) wymagały dodatkowego wyposażenia. To wszystko. Pozdr.!
Popatrz na Mercedesy " okulary" i Vito z lat 96-03 produkowane w z-dach w Hiszpanii . Dziura goni dziurę . I dlaczego kilkuletnie auta z Danii mają ogniska korozji ?

PAMPAS
Ostatnio zmieniony 08 paź 2013, 13:27 przez pampas1, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Alfik30
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 267
Rejestracja: 25 lut 2013, 09:38
Posiadane auto: Cooper S - R53
Lokalizacja: Będzin

Re: Konserwacja profili zamkniętych i podwozia

Post autor: Alfik30 »

Kodem pisze:Wybacz, ze sie wtrace, ale obawiam sie, ze powielasz motoryzacyjne legendy z ta ochrona antykorozyjna, czy jej brakiem w autach na Wlochy. Polecam odwiedziny polnocnych Wloch i zapoznanie sie z warunkami tam panujacymi zima, a pozniej zastanowienie sie, czy koncern BMW ryzykowalby dziury na wylot w 4 letnich autach swojej produkcji, ktore tam trafily :wink: Oczywiscie zabezpieczenie porzadne zabezpieczenie antykorozyjne poza fabrycznym jak najbardziej ma sens, nawet w autach przeznaczonych na rynek Alaski.
W takim razie co oznacza taka wersja wyposażeniowa???
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn. (rozkodowane po nr VIN)
Ostatnio zmieniony 24 paź 2013, 09:39 przez Alfik30, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Gutowski
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 301
Rejestracja: 02 sie 2013, 12:38
Posiadane auto: r50
Lokalizacja: Skoczów

Re: Konserwacja profili zamkniętych i podwozia

Post autor: Gutowski »

Alfik30 pisze:
Kodem pisze:Wybacz, ze sie wtrace, ale obawiam sie, ze powielasz motoryzacyjne legendy z ta ochrona antykorozyjna, czy jej brakiem w autach na Wlochy. Polecam odwiedziny polnocnych Wloch i zapoznanie sie z warunkami tam panujacymi zima, a pozniej zastanowienie sie, czy koncern BMW ryzykowalby dziury na wylot w 4 letnich autach swojej produkcji, ktore tam trafily :wink: Oczywiscie zabezpieczenie porzadne zabezpieczenie antykorozyjne poza fabrycznym jak najbardziej ma sens, nawet w autach przeznaczonych na rynek Alaski.
W takim razie co oznacza taka wersja wyposażeniowa???
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn. (rozkodowane po nr VIN)


właśnie też nie wiem, miałem tą samą opcję w e46 coupe, co przekładało się na wypryski rdzy na błotnikach ale drugą sprawą była tez podobno słaba blacha w e46
davinchi
Nowy
Nowy
Posty: 17
Rejestracja: 11 wrz 2013, 12:35
Posiadane auto:
Lokalizacja: polska

Re: Konserwacja profili zamkniętych i podwozia

Post autor: davinchi »

mam miniaka z włoch i nie ma żadnej powłoki na korozje czy coś. Auto stoi na dworzu i nie ma nigdzie rdzy na podwoziu, chyba ze tłumnik
Ja
ODPOWIEDZ