Różnica między głowicą A i A+
Moderator: flapjck1
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Różnica między głowicą A i A+
zasadniczo nie oprocz tego ze w A+ nie bylo glowic skrecanych 11 szpilkami
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Różnica między głowicą A i A+
nie wszystkie glowice w A mialy 11 szpilek
generalnie wszystkie glowice sa wzajemnie wymienne
mozesz do silnika 9 szpilek zalozyc glowice 11
i odwrotnie ( po wykreceniu dwoch "nadmiarowych" szpil )
a skad takie pytania?? masz jakas lepsza glowe od A??
generalnie wszystkie glowice sa wzajemnie wymienne
mozesz do silnika 9 szpilek zalozyc glowice 11
i odwrotnie ( po wykreceniu dwoch "nadmiarowych" szpil )
a skad takie pytania?? masz jakas lepsza glowe od A??
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Różnica między głowicą A i A+
Głowice A+ w 1,3 różniły się bay-pasem, czyli miały różny obieg cieczy. W starszych głowicach zawór do ogrzewania był na głowicy a w nowszych jest na przewodzie i ciecz do nagrzewnicy płynie z pod termostatu, natomiast głowice 1,0 nie zmieniły się.
- minimaniak
- Klubowicz
- Posty: 1828
- Rejestracja: 05 sty 2005, 19:35
- Posiadane auto: Klasyki "Dziadek" 25LE, 35LE, 40LE, Cabriolet, Van,Kombi i parę innych
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Różnica między głowicą A i A+
Ulver pisze:Już się pogubiłem
A taka głowica Jaka ona jest
wygląda na nową no i jest srebrna
Pozdrawiam Adam
TEL. 606-877-927
PIERWSZY W POLSCE SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO MINI www.mini-land.pl
TEL. 606-877-927
PIERWSZY W POLSCE SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO MINI www.mini-land.pl
- minimaniak
- Klubowicz
- Posty: 1828
- Rejestracja: 05 sty 2005, 19:35
- Posiadane auto: Klasyki "Dziadek" 25LE, 35LE, 40LE, Cabriolet, Van,Kombi i parę innych
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Różnica między głowicą A i A+
bypass to ta rurka po prawej stronie na dolnym zdjęciu
Pozdrawiam Adam
TEL. 606-877-927
PIERWSZY W POLSCE SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO MINI www.mini-land.pl
TEL. 606-877-927
PIERWSZY W POLSCE SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO MINI www.mini-land.pl
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Różnica między głowicą A i A+
tak to jest glowa typ A
ma bypass jak to adam napisal, ale mozna go zaslepic
tak samo otwor pod kranik
i mozesz ja uzyc do silnika A+
ma bypass jak to adam napisal, ale mozna go zaslepic
tak samo otwor pod kranik
i mozesz ja uzyc do silnika A+
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Różnica między głowicą A i A+
w zielonym kolku sa otwory pod kranik
w czerwonym bypass
otwor pod kranik zaslepia sie plytka z otworami na srubki
bypass zaslepia sie takim kapturkiem gumowym z cybancikiem
ale uwazam ze lepiej by bylo zalozyc pompe z bypassem i to podlaczyc
oraz jesli nie kranik to chociaz kolanko, i polaczyc uklad chlodzenia tak jak bylo w mini 998ccm po 89 roku
chodzi o to aby odbierac cieplo z nad 4 tloka, minimalizuje sie ryzyko przegrzania glowicy w tym miejscu
generalnie im lepszy przeplyw cieczy w glowicy tym lepiej, mniejsze ryzyko spalania stukowego i "samopalu"
w czerwonym bypass
otwor pod kranik zaslepia sie plytka z otworami na srubki
bypass zaslepia sie takim kapturkiem gumowym z cybancikiem
ale uwazam ze lepiej by bylo zalozyc pompe z bypassem i to podlaczyc
oraz jesli nie kranik to chociaz kolanko, i polaczyc uklad chlodzenia tak jak bylo w mini 998ccm po 89 roku
chodzi o to aby odbierac cieplo z nad 4 tloka, minimalizuje sie ryzyko przegrzania glowicy w tym miejscu
generalnie im lepszy przeplyw cieczy w glowicy tym lepiej, mniejsze ryzyko spalania stukowego i "samopalu"
- Załączniki
-
- zaznaczone.JPG (17.23 KiB) Przejrzano 1189 razy
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Różnica między głowicą A i A+
koszty
odpada troche gumy, kranik otwierania nagrzewnicy zmieniono na "lepszy" na przewodzie
jak byl komputer to byl problem to wszystko upchnac pod maska, wiec z czegos zrezygnowali
odpada troche gumy, kranik otwierania nagrzewnicy zmieniono na "lepszy" na przewodzie
jak byl komputer to byl problem to wszystko upchnac pod maska, wiec z czegos zrezygnowali
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Różnica między głowicą A i A+
flapjck1 pisze:koszty
odpada troche gumy, kranik otwierania nagrzewnicy zmieniono na "lepszy" na przewodzie
jak byl komputer to byl problem to wszystko upchnac pod maska, wiec z czegos zrezygnowali
to nie koszty spowodowały usunięcie z głowicy kranika,a to żeby było lepdze ogrzewanie w srodku pojazdu.
Witek, mam pytanie czy twój silnik zostaje na wtrysku czy będzie gażnik bo to wszystko od tego zalezy.
A teraz troche teorii:
W każdym silniku są dwa obiegi ciecz:
- mały przez który ciecz płynie jak jest silnik nie nagrzany[do tego służy baypas w starszych silnikach, a we wtryskowych króciec wychodzący spod termostatu i ciecz płynie przez kolektor ssący]
- duży przez który ciecz płynie jak silnik jest nagrzany i otworzy się termostat przez chłodnice.
Zmieniając ktoryś z elementów silnika należy o tym pamietać i prześledzić obieg cieczy w silniku.
- makrojal
- Swój Człowiek
- Posty: 197
- Rejestracja: 21 lut 2005, 17:31
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Różnica między głowicą A i A+
Witek,
kliknij na minicentrum i w yszukiwarce wpisz zawór,
to chyba to o co pytasz
Mirek
kliknij na minicentrum i w yszukiwarce wpisz zawór,
to chyba to o co pytasz
Mirek
Re: Różnica między głowicą A i A+
Widze, ze polujesz na aluminiowa glowice
podobno cena to 800 $ bez zaworkow, zaworki to dodatkowe 200 $
podobno cena to 800 $ bez zaworkow, zaworki to dodatkowe 200 $