Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW

Część forum poświęcona naszym Miniakom. Zanim założysz nowy post, zapoznaj sie z panującymi tu zasadami.

Moderator: flapjck1

speedfight

Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW

Post autor: speedfight »

Siemka z powrotem po długiej przerwie:)
Po rocznym rozstaniu się z MINI nie mogłem jakoś dłużej wytrzymać:)
Po R53 kupiłem Lexusa IS którego nadal posiadam ale moja potrzeba posiadania MINI była tak duża że przerosła mnie i moją żonę dlatego sprawiliśmy sobie prezent świąteczny:)

Ledwo śmignięte od naszego zachodniego sąsiada:)

Wersja JCW kompletna seria, bez żadnych modyfikacji.
Załączniki
3333.JPG
3333.JPG (89.05 KiB) Przejrzano 2188 razy
2222.JPG
2222.JPG (89.85 KiB) Przejrzano 2188 razy
111.JPG
111.JPG (84.15 KiB) Przejrzano 2188 razy
Ostatnio zmieniony 20 gru 2013, 16:28 przez speedfight, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Gutowski
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 301
Rejestracja: 02 sie 2013, 12:38
Posiadane auto: r50
Lokalizacja: Skoczów

Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW

Post autor: Gutowski »

chce takiego!
a tak swoją drogą to wystarczy mi Cooper S
kris84

Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW

Post autor: kris84 »

No powiem ze kozak. Wydech oryginalny czy ma jakieś nakładki, chyba ze zdjęcie tak wyszło :smile:
speedfight

Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW

Post autor: speedfight »

końcówki wydechu zmienione na inne o trochę większej średnicy:)
pol343

Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW

Post autor: pol343 »

Czy lotka/spojler to element wyposażenia opcjonalnego (OEM)?
mmalinm

Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW

Post autor: mmalinm »

Jeśli jest to wersja JCW to powinna mieć Oryginalne wydechy z grawerem. Specjalnie robione dla JCW. Posiadam Coopera S w wersji JCW i własnie takie grawerki ma :)
Awatar użytkownika
Bzyq
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 481
Rejestracja: 16 cze 2012, 18:27
Posiadane auto: MC R50
Lokalizacja: SC

Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW

Post autor: Bzyq »

mmalinm pisze:Jeśli jest to wersja JCW to powinna mieć Oryginalne wydechy z grawerem. Specjalnie robione dla JCW. Posiadam Coopera S w wersji JCW i własnie takie grawerki ma :)
O tym czy to JCW czy nie to akurat swiadcza inne elementy/czesci. Zmiana koncowki wydechu to zadna modyfikacja i uwazam ze to taka zmiana wizualna. JCW nie musi miec oryginalnych koncowek jesli ktos nie chce..

P.S. Swoja droga to ladna maszyna. Gratulacje! :grin:
Bzyku
speedfight

Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW

Post autor: speedfight »

wiem że jest grawer na JCW :) Nie pierwszy raz spotykam się z nim... Zresztą w r53 też miałem. Tutaj polotem okazała się średnica końcówek, bo powiedzmy szczerze JCW poza napisem "dupy nie urywa"

P.S a co do lotki/spojlera na dachu to z tego co mi wiadomo jest do opcjonalne doposażenie JCW.


Na wiosnę planuje kupno felg 18'' kolor czarny (lub pomaluje na czarno) do tego chromowany rant.
Ostatnio zmieniony 24 sty 2014, 21:58 przez speedfight, łącznie zmieniany 2 razy.
mmalinm

Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW

Post autor: mmalinm »

W oryginalnym JCW nie dołożone są same końcówki ale cały kompletny układ wydechowy jest inny. Specjalnie zaprojektowany do niego, tak samo zresztą jak kompresor. Zbudowany nowy od podstaw.
Awatar użytkownika
Yarosz
Nowy
Nowy
Posty: 91
Rejestracja: 22 wrz 2013, 21:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław

Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW

Post autor: Yarosz »

Z tego co mi wiadomo w R53 S i JCW kompresor jest dokładnie taki sam.
mmalinm

Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW

Post autor: mmalinm »

Jesteś w błędzie. Oficjalna strona JCW podaje że kompresor w wersji JCW jest inny. Różni się chociażby kółkiem które jest mniejsze.
Awatar użytkownika
Yarosz
Nowy
Nowy
Posty: 91
Rejestracja: 22 wrz 2013, 21:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław

Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW

Post autor: Yarosz »

Kółka nie liczymy, to jest element wymienny :-) W JCW jest -11% w stosunku do S, do tego samego kompresora S instalujesz P&P -11, -15, -17, -19% - pisałem o konstrukcji a dokładnie o modelu kompresora i wg mojej wiedzy jest to dokładnie to samo.
mmalinm

Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW

Post autor: mmalinm »

Może i masz rację. Teraz sam już zgłupiałem. Opieram się na tym co doczytałem na oficjalnej stronie JCW. Nie rozbierałem kompresora u siebie to z autopsji nie wiem. Wiem natomiast że taki R53 JCW 200KM sprawia mnóstwo radości na drodze i potrafi zaskoczyć nie jedno auto na światłach :)
pininfarin01

Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW

Post autor: pininfarin01 »

w jakim tempie auto osiąga 100km/h , nie ma problemu z trakcją?
speedfight

Re: Wielki powrót do korzeni:) MINI COOPER S R56 JCW

Post autor: speedfight »

przecież R56 nie ma kompresora tylko turbo więc o jakim kółku wy mówicie??? Chyba macie na myśli R53 gdzie kółko JCW jest mniejsze o 14,3% od seryjnego.

P.S przy dynamicznym ruszaniu normalne jest że trakcja się zrywa (prawdopodobnie za sprawą masy auta) Przyspiesza mniej więcej tak samo jak może wcześniejsze R53 po modach, z tym że tutaj może czuj trochę bardziej Nm.
Ostatnio zmieniony 30 sty 2014, 23:05 przez speedfight, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ