maszynka Wadowice
Moderator: flapjck1
-
- Swój Człowiek
- Posty: 187
- Rejestracja: 04 sty 2012, 12:42
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wadowice
Re: projekt jaś
urwała sie śruba poduszki od przechyłu silnika która mocowana jest do ściany grodziowej. urwała sie przy silniku;/ nie wiem czemu, moze była jakas już "zmęczona". Istnieją jakies mocniejsze ?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: projekt jaś
urwala sie bo: byla nie dokrecona, silnik latal na wybitych tulejach, masz popekany uchwyt przy scianie grodziowej lub sa zerwane poduszki
wybierz
wybierz
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Swój Człowiek
- Posty: 187
- Rejestracja: 04 sty 2012, 12:42
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wadowice
Re: projekt jaś
nowe poduszki byly założone i tuleje. uchwytu bombą by nie ruszył wiec wychodzi ze sie popuściła założe śrube 8.8 mam nadzieje ze wystarczy
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: projekt jaś
pamietaj ze tam jest calowy gwint!!!!!!! a nie jakies M8 czy inne M6
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Swój Człowiek
- Posty: 187
- Rejestracja: 04 sty 2012, 12:42
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wadowice
Re: projekt jaś
sprawa naprawiona. Teraz kolejne pytanie, regulatory HILOW, które wybrac te tańsze czy droższe minisparesowe? jazdze spokojnie, bez szalenstw. czy jest az tak duza roznica w jakosci wykonania? to jest najblizszy plan na zime, zrobienie zawieszenia i od razu dylemat
Ostatnio zmieniony 18 gru 2013, 21:20 przez sadzik43, łącznie zmieniany 1 raz.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: projekt jaś
drozsze, orginalne
takie
http://minispares.com/product/Classic/S ... classic/hi lo.aspx|Back to search
podrobki potrafia sie zlamac, przechodzilem to osobiscie, i kilka osob w pl jeszcze
takie
http://minispares.com/product/Classic/S ... classic/hi lo.aspx|Back to search
podrobki potrafia sie zlamac, przechodzilem to osobiscie, i kilka osob w pl jeszcze
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Swój Człowiek
- Posty: 187
- Rejestracja: 04 sty 2012, 12:42
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wadowice
Re: projekt jaś
Panowie w jakim celu trzeba odkręcić te duże śruby mocowania wózka do belki poprzecznej nadwozia aby wymienić gruszki na spręzyny? trzeba je odkrecic całkowicie czy tylko popuscic? wózek bedzie sie wtedy trzymał? czy jak to wyglada?
- Arti
- Wiarus
- Posty: 528
- Rejestracja: 24 lip 2012, 14:16
- Posiadane auto: Rover Mini Balmoral edition
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: projekt jaś
Odkręcasz tą śrubę całkowicie. Wózek będzie się trzymał - nie wypadnie
Po wyjęciu śruby masz otwór, w który wkładasz pręt gwintowany M14. Pręt wkręcasz w gruszkę, która ma zatopioną w sobie nakrętkę. Chodzi o to by gruszkę ścisnąć tak by aluminiowa "trąbka" dostała luzu i by można było ją wyjąć. Jak ją wyciągniesz to będziesz mógł albo wymienić gruszkę, która wyjdzie dołem albo np. mieć dostęp do górnego wahacza.
Jeżeli masz zestaw hi-lo możesz wszystko zrobić bez odkręcania tej górnej śruby. Wówczas luz generujesz nakrętką w tym zestawie.
Po wyjęciu śruby masz otwór, w który wkładasz pręt gwintowany M14. Pręt wkręcasz w gruszkę, która ma zatopioną w sobie nakrętkę. Chodzi o to by gruszkę ścisnąć tak by aluminiowa "trąbka" dostała luzu i by można było ją wyjąć. Jak ją wyciągniesz to będziesz mógł albo wymienić gruszkę, która wyjdzie dołem albo np. mieć dostęp do górnego wahacza.
Jeżeli masz zestaw hi-lo możesz wszystko zrobić bez odkręcania tej górnej śruby. Wówczas luz generujesz nakrętką w tym zestawie.
Pozdrawiam,
Arti
Arti
-
- Swój Człowiek
- Posty: 187
- Rejestracja: 04 sty 2012, 12:42
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wadowice
Re: projekt jaś
dzieki wielkie za dobry opis. juz wszystko kminie
- Arti
- Wiarus
- Posty: 528
- Rejestracja: 24 lip 2012, 14:16
- Posiadane auto: Rover Mini Balmoral edition
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: projekt jaś
Nie ma za co - udaje mądrale bo sam jestem tuż przed tą "operacją"
Do tego przyda się to narzędzie http://www.minispares.com/product/Class ... 0to%20shop
Można je samemu zrobić. Pręt, rura, podkładki. Ja dodatkowo nabyłem sobie łożysko wzdłużne coby oporów przy wkręcaniu nie mieć Dziś zaczynam montowanie tego wynalazku i potem wymiana gruszek.
Do tego przyda się to narzędzie http://www.minispares.com/product/Class ... 0to%20shop
Można je samemu zrobić. Pręt, rura, podkładki. Ja dodatkowo nabyłem sobie łożysko wzdłużne coby oporów przy wkręcaniu nie mieć Dziś zaczynam montowanie tego wynalazku i potem wymiana gruszek.
Pozdrawiam,
Arti
Arti
-
- Swój Człowiek
- Posty: 187
- Rejestracja: 04 sty 2012, 12:42
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wadowice
Re: projekt jaś
ja hilow i sprezyny
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: projekt jaś
Musisz wymontować górny wahacz bo nie wyjmiesz gruszki
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: projekt jaś
Kilka podstawowych informacji przydatnych przy naprawach przedniego zawieszenia :
1. modyfikacja - zawieszenie regulowane
2.elementy przedniego zawieszenia
3.regulatory przedniego zawieszenia
1. modyfikacja - zawieszenie regulowane
2.elementy przedniego zawieszenia
3.regulatory przedniego zawieszenia
Ostatnio zmieniony 29 sty 2014, 09:15 przez markfive, łącznie zmieniany 1 raz.
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: projekt jaś
Jeszcze dodatkowa informacja. Artykuły na moją stronę pisałem około 10 lat temu. Mogą być pewne nieścisłości co do budowy samych regulatorów obecnie dostępnych na rynku. Np. tylne regulatory w większości mają możliwość regulacji poprzez obrót elementu dystansowego między gruszka a sworzniem tak, że nie ma potrzeby wiercenia otworów w tylnym pasie. Ogólna zasada jest jednak taka sama.