Kolejny projekt rozpoczęty. Cooper z manualnym faltdachem Britax. Auto z 1994r z oryginalną książką serwisową. Zadbane od starszej kobiety, praktycznie nówka ( tak by napisał handlarz po drobnym retuszu i odświeżeniu ). Trochę aut już zostało kompletnie odbudowanych i można spodziewać się różnych wynalazków.
W tym przypadku też są ( zmieniane były przednie błotniki i progi). Tylny pas i podłoga bagażnika leczone reperaturką żywiczną.
Auto było konserwowane ale nie za dokładnie.
Dach w bardzo dobrym stanie z góry ale pojechał do tapicera do zmiany poszycia wewnętrznego.
Najpierw piaskowanie podwozia i fragmentów podłogi wewnątrz.
Resztę widać na zdjęciach.
Mini Cooper [Britax]
Moderator: flapjck1
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Mini Cooper [Britax]
- Załączniki
-
- Lewa p nadkole1.jpg (388.83 KiB) Przejrzano 1696 razy
-
- Prawy p nadkole1.jpg (398.88 KiB) Przejrzano 1696 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Mini Cooper [Britax]
cd
- Załączniki
-
- Lewe mocowanie wózka1.jpg (425.39 KiB) Przejrzano 1690 razy
-
- Słupek lewy1.jpg (647.76 KiB) Przejrzano 1690 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Mini Cooper [Britax]
Tył gotowy (fotki później). Progi praktycznie gotowe.
Żadnej słabej blachy się nie zostawia.
Żadnej słabej blachy się nie zostawia.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Mini Cooper [Britax]
Trochę aktualizacji. Wsadzony do testów silnik 1380 (wydech zdławiony)
- Załączniki
-
- Hamownia 1380 1.jpg (312.32 KiB) Przejrzano 979 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
Re: Mini Cooper [Britax]
A jak tam podszybie, bo profil zamknięty. Z fotek widzę za zjedzone
Swoje spawałem i spawałem żeby szczeliny się zgrywały.
A wstawki biorę nie na zakładkę.....tylko do czoła. Po szlifie nic nie widać gdzie było robione.
Chyba tak jak Ty, bo nie widać na fotach. Moc roboty przed Tobą, i życzę żeby robota się kleiła.
Swoje spawałem i spawałem żeby szczeliny się zgrywały.
A wstawki biorę nie na zakładkę.....tylko do czoła. Po szlifie nic nie widać gdzie było robione.
Chyba tak jak Ty, bo nie widać na fotach. Moc roboty przed Tobą, i życzę żeby robota się kleiła.
Wszystko robi na kolanie.
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Mini Cooper [Britax]
Dzięki za życzeniahillman pisze: Moc roboty przed Tobą, i życzę żeby robota się kleiła.
Auto było już gotowe we wrześniu zeszłego roku
Robota właśnie się klei po YTP - spalone klocki, przegrzane tarcze, zjechane gumy
Jutro będą wentyle z Metro, nowe klocki, inny układ wydechowy, wymiana oleju i heja na Vysoke Myto 2 maja.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Mini Cooper [Britax]
Wymiana układu wydechowego na BASTUCK 2x63mm DTM ( 101dB przy 3500obr/min)
http://www.bastuck.de/shop/index.php?ca ... =500160020
dała wyraźny wzrost momentu obrotowego. Pozostała jeszcze drobna walka z dolotem.
Pomiar na hamowni AFR ok. 13,5 prawie w całym zakresie obrotów - czyli jest dobrze (z iglicą walczyć nie będę).
Porównanie na wykresie kolor zielony tłumiki Maniflow (zdławienie kryzą przed wejściem do końcowego aby osiągnąć 93dB)
http://www.bastuck.de/shop/index.php?ca ... =500160020
dała wyraźny wzrost momentu obrotowego. Pozostała jeszcze drobna walka z dolotem.
Pomiar na hamowni AFR ok. 13,5 prawie w całym zakresie obrotów - czyli jest dobrze (z iglicą walczyć nie będę).
Porównanie na wykresie kolor zielony tłumiki Maniflow (zdławienie kryzą przed wejściem do końcowego aby osiągnąć 93dB)
- Załączniki
-
- Hamownia por..jpg (359.68 KiB) Przejrzano 779 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197