Mini Cooper [Britax]

Część forum poświęcona naszym Miniakom. Zanim założysz nowy post, zapoznaj sie z panującymi tu zasadami.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Mini Cooper [Britax]

Post autor: se7ven »

Kolejny projekt rozpoczęty. Cooper z manualnym faltdachem Britax. Auto z 1994r z oryginalną książką serwisową. Zadbane od starszej kobiety, praktycznie nówka ( tak by napisał handlarz po drobnym retuszu i odświeżeniu ). Trochę aut już zostało kompletnie odbudowanych i można spodziewać się różnych wynalazków.
W tym przypadku też są ( zmieniane były przednie błotniki i progi). Tylny pas i podłoga bagażnika leczone reperaturką żywiczną.
Auto było konserwowane ale nie za dokładnie.
Dach w bardzo dobrym stanie z góry ale pojechał do tapicera do zmiany poszycia wewnętrznego.
Najpierw piaskowanie podwozia i fragmentów podłogi wewnątrz.
Resztę widać na zdjęciach.
Załączniki
Lewa p nadkole1.jpg
Lewa p nadkole1.jpg (388.83 KiB) Przejrzano 1693 razy
Prawy p nadkole1.jpg
Prawy p nadkole1.jpg (398.88 KiB) Przejrzano 1693 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Mini Cooper [Britax]

Post autor: se7ven »

cd
Załączniki
Lewe mocowanie wózka1.jpg
Lewe mocowanie wózka1.jpg (425.39 KiB) Przejrzano 1687 razy
Słupek lewy1.jpg
Słupek lewy1.jpg (647.76 KiB) Przejrzano 1687 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Mini Cooper [Britax]

Post autor: se7ven »

Tył gotowy (fotki później). Progi praktycznie gotowe.
Żadnej słabej blachy się nie zostawia.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Mini Cooper [Britax]

Post autor: se7ven »

Trochę aktualizacji. Wsadzony do testów silnik 1380 (wydech zdławiony)
Załączniki
Hamownia 1380 1.jpg
Hamownia 1380 1.jpg (312.32 KiB) Przejrzano 976 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
Awatar użytkownika
hillman
Wiarus
Wiarus
Posty: 514
Rejestracja: 13 lut 2013, 17:18
Posiadane auto:
Lokalizacja: lublin

Re: Mini Cooper [Britax]

Post autor: hillman »

A jak tam podszybie, bo profil zamknięty. Z fotek widzę za zjedzone
Swoje spawałem i spawałem żeby szczeliny się zgrywały. :twisted:
A wstawki biorę nie na zakładkę.....tylko do czoła. Po szlifie nic nie widać gdzie było robione.
Chyba tak jak Ty, bo nie widać na fotach. Moc roboty przed Tobą, i życzę żeby robota się kleiła.
Wszystko robi na kolanie.
Osoba aspołeczna..
Bo tak pisząc znaczy że gówno o tym wiesz.
Jeśli chcesz tylko się wymądrzać albo mnie pouczać to wypad
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Mini Cooper [Britax]

Post autor: se7ven »

hillman pisze: Moc roboty przed Tobą, i życzę żeby robota się kleiła.
Dzięki za życzenia :D
Auto było już gotowe we wrześniu zeszłego roku :mrgreen:
Robota właśnie się klei po YTP - spalone klocki, przegrzane tarcze, zjechane gumy :shock:
Jutro będą wentyle z Metro, nowe klocki, inny układ wydechowy, wymiana oleju i heja na Vysoke Myto 2 maja. :wink:
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Mini Cooper [Britax]

Post autor: se7ven »

Wymiana układu wydechowego na BASTUCK 2x63mm DTM ( 101dB przy 3500obr/min)
http://www.bastuck.de/shop/index.php?ca ... =500160020
dała wyraźny wzrost momentu obrotowego. Pozostała jeszcze drobna walka z dolotem.
Pomiar na hamowni AFR ok. 13,5 prawie w całym zakresie obrotów - czyli jest dobrze (z iglicą walczyć nie będę).
Porównanie na wykresie kolor zielony tłumiki Maniflow (zdławienie kryzą przed wejściem do końcowego aby osiągnąć 93dB)
Załączniki
Hamownia por..jpg
Hamownia por..jpg (359.68 KiB) Przejrzano 776 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
ODPOWIEDZ