Rezonator ma inne zadanie no ale dobra, mniejsza z tym. Auto dostaje więcej powietrza, bezpośrednio do filtra a co za tym idzie lepiej mu się oddycha.
Nie będę tutaj polemizował na temat tego czy po wyciągnięciu rezonatora auto jest mniej elastyczne czy więcej pali, czy ma lepszy dźwięk. DLA MNIE, W MOIM AUCIE korzyści są następujące:
- samochód chętniej wkręca się na obroty, płynniej przyśpiesza
- ma przyjemniejszy dla ucha dźwięk
- różnicy w spalaniu nie ma na ten moment
Rezonator to element który usuwałem w każdym z aut które miałem i efekt zawsze był ten sam, dźwięk i lepsza elastyczność i większa ochota auta do oddychania.
Z resztą, i tak jestem na etapie tworzenia układu dolotowego CAI dla tego silnika i to co jest teraz to wersja testowa dla zabicia mojej ciekawości oraz testu dla forumowiczów

Ktoś chce, zrobi to co ja, nie to nie. Dziele się tylko swoimi doświadczeniami.
