Youngtimerparty 2014
Moderator: flapjck1
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8846
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Youngtimerparty 2014
dlaczego? wszystkie miniaki wpadna do open ( no może poza wodzem bo ma klatke ) będzie fajnie się ciac
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8846
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Youngtimerparty 2014
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Arti
- Wiarus
- Posty: 528
- Rejestracja: 24 lip 2012, 14:16
- Posiadane auto: Rover Mini Balmoral edition
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Youngtimerparty 2014
Cyt:
"Do Grupy OPEN przydzielone będą samochody nie spełniające wymagań technicznych opisanych w pkt. 6.1.1 oraz 6.1.2, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Organizatora."
Ktoś ma jednak ostatnie zdanie
No o Wodza to się już boje. Żeby mu się tory nie pomyliły i nie wystartował z pasa startowego lotniska Ławicy
"Do Grupy OPEN przydzielone będą samochody nie spełniające wymagań technicznych opisanych w pkt. 6.1.1 oraz 6.1.2, pod warunkiem wyrażenia zgody przez Organizatora."
Ktoś ma jednak ostatnie zdanie
No o Wodza to się już boje. Żeby mu się tory nie pomyliły i nie wystartował z pasa startowego lotniska Ławicy
Pozdrawiam,
Arti
Arti
Re: Youngtimerparty 2014
Zgłoś się do clasic, i nie podnoś więcej tematu:) A tak na poważnie- masz hi lo ustawione na jazde sportową?
Czasem na drodze spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...
Re: Youngtimerparty 2014
Kto się nigdzie nie łapie ląduje w OPENArti pisze:Faktycznie nie doczytałem o Grupie OPEN. Obczaje jaka jest tam konkurencja
Choć wg. regulaminu też w 100% nie wiadomo czy się do niej załapie
Wg mnie regulamin jest sensowny , możliwość obniżenia auta , daje sporą przewagę, przy takich samych autach, jakość pokonywania zakrętów jest znacząca.
Czasem na drodze spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...
- Arti
- Wiarus
- Posty: 528
- Rejestracja: 24 lip 2012, 14:16
- Posiadane auto: Rover Mini Balmoral edition
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Youngtimerparty 2014
Na razie moje hi-lo nie jest ustawione w żadnej pozycji Dlatego między innymi I runda u mnie odpada.
Pozdrawiam,
Arti
Arti
- dziesio
- Super użytkownik
- Posty: 1105
- Rejestracja: 17 sty 2005, 21:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: warszawa
Re: Youngtimerparty 2014
zrób tak jak pisze Wódz i tyle. Tu chodzi o to, żeby do kategorii classic nie trafiały maszyny np. na coiloverach przyklejone do gleby. Zawsze możesz powiedzieć, że hi-lowy były w jakimś miniaku seryjnie montowane.
Sam jeździłem w classic z maską z laminatu, wielokrotnie na BT ją zdejmowałem, nigdy nie ukrywałem i nie było problemu. Niby maska lżejsza, ale i tak było wiele elementów, które dodatkowo robiły wagę - dodatkowe wygłuszenia, wzmacniacz, głośniki. Także bez przesady.
Sam jeździłem w classic z maską z laminatu, wielokrotnie na BT ją zdejmowałem, nigdy nie ukrywałem i nie było problemu. Niby maska lżejsza, ale i tak było wiele elementów, które dodatkowo robiły wagę - dodatkowe wygłuszenia, wzmacniacz, głośniki. Także bez przesady.
- Arti
- Wiarus
- Posty: 528
- Rejestracja: 24 lip 2012, 14:16
- Posiadane auto: Rover Mini Balmoral edition
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Youngtimerparty 2014
Pewnie tak zrobię Najwyżej zostanę zdyskwalifikowany... Zawsze to jakaś przygoda
Pozdrawiam,
Arti
Arti
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Youngtimerparty 2014
Mój MPI spokojnie w Classic bo jest seria bez Hi-low.flapjck1 pisze:dlaczego? wszystkie miniaki wpadna do open ( no może poza wodzem bo ma klatke ) będzie fajnie się ciac
Aha i jeszcze jest Dolomite Sprint
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8846
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Youngtimerparty 2014
ale w dolomicie masz polibusze
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8846
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Youngtimerparty 2014
kto był? jak było? poza spektakularnym kaboom ceerixem?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Youngtimerparty 2014
Mini były dwa - MPI "Casting" i grzebnięta litrówka (Ex Bogusia) Leszka, w której niestety padło sprzęgło.
Przewaga była BMW E30 i innych z tej stajni. W sumie na liście startowej zameldowało się 53 zawodników.
W tym sezonie jedzie się 3 próby po 3 przejazdy po całej nitce toru z fragmentem klomb i depo. Próby są ustawione bardzo szybko. Łącznie jest jazdy na ok. 50 km a jak starczy czasu to można poupalać poza konkursem.
Sądzę, że trochę Mini pokaże się w maju - uważam, że warto tym bardziej w niedzielę jest możliwość uczestnictwa w Track Day'u (szkolenie z instruktorem i szybkościowe sesje po 15min bez żadnych szykan na czas)
Mój czas z niedzieli 2,20 po częściowo mokrym torze seryjnym MPI
Przewaga była BMW E30 i innych z tej stajni. W sumie na liście startowej zameldowało się 53 zawodników.
W tym sezonie jedzie się 3 próby po 3 przejazdy po całej nitce toru z fragmentem klomb i depo. Próby są ustawione bardzo szybko. Łącznie jest jazdy na ok. 50 km a jak starczy czasu to można poupalać poza konkursem.
Sądzę, że trochę Mini pokaże się w maju - uważam, że warto tym bardziej w niedzielę jest możliwość uczestnictwa w Track Day'u (szkolenie z instruktorem i szybkościowe sesje po 15min bez żadnych szykan na czas)
Mój czas z niedzieli 2,20 po częściowo mokrym torze seryjnym MPI
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
Re: Youngtimerparty 2014
masz może jakiś skan prób albo fotke??
wole bardziej kręte próby od szybkich.
ten dwon crx to ..... nieciekawy,
wole bardziej kręte próby od szybkich.
ten dwon crx to ..... nieciekawy,
sądu nie ma... ale wyrok wydany na wieczność, z ogólnego też mnie wyrzucą;-)