plasti dip/plasti lak

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Eddie
Nowy
Nowy
Posty: 11
Rejestracja: 25 lip 2013, 21:20
Posiadane auto: MCS [R56] JCW Aerokit
Lokalizacja: Monachium

Re: plasti dip/plasti lak

Post autor: Eddie »

Sorki, ze post pod postem ale nie moge wrzucic wiecej niz 3 zdj...:/

Efekt koncowy:
- Felgi: 5 puszek
- wlot plus lusterka: 1 puszka

Pozdrawiam :)
Załączniki
IMG_1824.jpg
IMG_1824.jpg (247.04 KiB) Przejrzano 1027 razy
IMG_1820.jpg
IMG_1820.jpg (255.31 KiB) Przejrzano 1027 razy
IMG_1821.jpg
IMG_1821.jpg (244.72 KiB) Przejrzano 1027 razy
Kuchar
Nowy
Nowy
Posty: 63
Rejestracja: 12 gru 2013, 21:26
Posiadane auto: MINI Cooper S R53
Lokalizacja: Warszawa/Piaseczno

Re: plasti dip/plasti lak

Post autor: Kuchar »

powiedzcie mi, jak wygląda proces malowania grila? Demontujecie wszystko, czy oklejacie i robicie na samochodzie? Druga rzecz, wlot na masce da się zdemontować bez szkód?
Eddie
Nowy
Nowy
Posty: 11
Rejestracja: 25 lip 2013, 21:20
Posiadane auto: MCS [R56] JCW Aerokit
Lokalizacja: Monachium

Re: plasti dip/plasti lak

Post autor: Eddie »

Kuchar pisze:powiedzcie mi, jak wygląda proces malowania grila? Demontujecie wszystko, czy oklejacie i robicie na samochodzie? Druga rzecz, wlot na masce da się zdemontować bez szkód?
Ja wszystko robilem na aucie, troche maskowania i mozna dzialac. Jezeli sie cos zabrudzi- latwo to wyczyscic. Co do wlotu- nie sciagalem, wiec nie wiem. Pomoc moge tylko linkiem do R53: MCS R53 Hood Scoop

Pozdrawiam!
Kuchar
Nowy
Nowy
Posty: 63
Rejestracja: 12 gru 2013, 21:26
Posiadane auto: MINI Cooper S R53
Lokalizacja: Warszawa/Piaseczno

Re: plasti dip/plasti lak

Post autor: Kuchar »

ok, dzięki. Wypróbuję, na szczęście w razie czego można to zerwać! :D
ODPOWIEDZ