Kółko kompresora !
- bob.dsk
- Wiarus
- Posty: 711
- Rejestracja: 01 lis 2009, 13:31
- Posiadane auto: A45 AMG
- Lokalizacja: Gdynia/Toruń
Re: Kółko kompresora !
Anonymusek pisze:A można jakoś R56 S (175KM) wzmocnić, nie wywalając fortuny?
Myślałem o świecach, przewodach, kopułce aparatu i filtrze powietrza. Póki co mam serię. Polecicie jakieś konkretne modele/firmy?
Polecam PromotorMocy . Moje R56 213 HP 328 NM . Zmieniony wydech i mapa kompa. Jak masz manual to powinno być ok 220-230 HP. Niestety Automat troszkę zjada mocy za to jezdzi sie super!
R56 239km 342nm
Re: Kółko kompresora !
Czyli sama mapa komputera daje przyrost mocy o ponad 45KM (bez zmiany wydechu)? Jaki jest orientacyjny koszt takiej mapy? Jakie są minusy takiego rozwiązania? W jakim mieście mieści się PROMOTOR?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Kółko kompresora !
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Kółko kompresora !
Dzięki - zapoznałem się ze stroną. Szukam jednak czegoś bliżej Szczecina.
Możecie rzucić orientacyjną cenę takiego chipa?
Możecie rzucić orientacyjną cenę takiego chipa?
- bob.dsk
- Wiarus
- Posty: 711
- Rejestracja: 01 lis 2009, 13:31
- Posiadane auto: A45 AMG
- Lokalizacja: Gdynia/Toruń
Re: Kółko kompresora !
Ja juz kupilem zrobionego ale mam FV i bylo cos ok 5k za zmiane mapy silnika, wydech ktory jest nieziemski oraz zmiane geometri. Naprawde warto to zrobic w r56 100% lepsza frajda. Oczywiscie polecam promotor:)
R56 239km 342nm
-
- Nowy
- Posty: 64
- Rejestracja: 12 gru 2013, 21:26
- Posiadane auto: MINI Cooper S R53
- Lokalizacja: Warszawa/Piaseczno
Re: Kółko kompresora !
odgrzebię temat.
Sama zmiana kółka o 15% mnie interesuje.
I teraz pytania:
-czy ma to sens bez mapowania? na tą chwilę nie chcę jeszcze robić mapy
-czy przy zmianie o 15% zbyt długi będzie pasek oryginalnej długości?
-czy nie jest konieczna w tym wypadku zmiana wtrysków, czy IC?
Wiem, że było to już wszystko poruszane, ale dość dawno i chciałbym to jakoś zebrać do kupy bo były różne opinie.
Dzięki za pomoc!
Sama zmiana kółka o 15% mnie interesuje.
I teraz pytania:
-czy ma to sens bez mapowania? na tą chwilę nie chcę jeszcze robić mapy
-czy przy zmianie o 15% zbyt długi będzie pasek oryginalnej długości?
-czy nie jest konieczna w tym wypadku zmiana wtrysków, czy IC?
Wiem, że było to już wszystko poruszane, ale dość dawno i chciałbym to jakoś zebrać do kupy bo były różne opinie.
Dzięki za pomoc!
-
- Wiarus
- Posty: 954
- Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
- Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Kółko kompresora !
- nie
- w komplecie musi być krótszy pasek
- nie, chyba, że chcesz iść mocno w podniesienie mocy
- w komplecie musi być krótszy pasek
- nie, chyba, że chcesz iść mocno w podniesienie mocy
-
- Nowy
- Posty: 48
- Rejestracja: 24 kwie 2013, 21:48
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53
- Lokalizacja: Nowy Wiśnicz
Re: Kółko kompresora !
Mam kółko -15%, świece Denso zimniejsze o 1st, wkładkę filtra k&n i one ball... według moich odczuć autko stało się dużo żywsze, szybciej przyśpiesza i dźwięk kompresora jest nieporównywalny
Pasek trzeba krótszy kupić, jedyny minus to większe spalanie jednak każdy wie, że przyjemność z jazdy zaczyna się tam gdzie kończy się ekonomia
Pasek trzeba krótszy kupić, jedyny minus to większe spalanie jednak każdy wie, że przyjemność z jazdy zaczyna się tam gdzie kończy się ekonomia
-
- Nowy
- Posty: 64
- Rejestracja: 12 gru 2013, 21:26
- Posiadane auto: MINI Cooper S R53
- Lokalizacja: Warszawa/Piaseczno
Re: Kółko kompresora !
Bez mapy nowej masz?
Re: Kółko kompresora !
Też mam te same mody, co kondziorally, tylko kółko 17%. Również bez mapy, ale różnica jest znaczna.
-
- Nowy
- Posty: 64
- Rejestracja: 12 gru 2013, 21:26
- Posiadane auto: MINI Cooper S R53
- Lokalizacja: Warszawa/Piaseczno
Re: Kółko kompresora !
17% bez większego IC to nie przesada?
Re: Kółko kompresora !
Będą pieniądze, będzie i większy IC. Ale spokojnie, przy tych warunkach pogodowych z tym kółkiem i na oryginalnym IC nie ma problemów. Zobaczymy, czy dalej będę taki szczęśliwy przy 40-sto stopniowych upałach w lecie . Także zapytaj mnie znów za kilka miechów
-
- Super użytkownik
- Posty: 1632
- Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: W-wa
Re: Kółko kompresora !
Dokładnie, teraz jest OK. Ale nie chcę Cię martwić... jak tylko pojawi się na termometrze 25-30 stopni to IAT będzie 60-80 stopni i auto straci ze 25% mocy :/B!G LAM3 pisze:Będą pieniądze, będzie i większy IC. Ale spokojnie, przy tych warunkach pogodowych z tym kółkiem i na oryginalnym IC nie ma problemów. Zobaczymy, czy dalej będę taki szczęśliwy przy 40-sto stopniowych upałach w lecie . Także zapytaj mnie znów za kilka miechów
Tak było u mnie dopóki nie wymieniłem IC na ten z wersji GP (swoją drogą polecam, gdyż daje lepsze efekty niż 90% aftermarketowych - potwierdzone badaniami). Kosztuje coś pod 2tys pln razem z diverterem.
Re: Kółko kompresora !
A GRS nie wypada lepiej od IC z wersji GP? Cena obu podobna.AleXander pisze:Dokładnie, teraz jest OK. Ale nie chcę Cię martwić... jak tylko pojawi się na termometrze 25-30 stopni to IAT będzie 60-80 stopni i auto straci ze 25% mocy :/B!G LAM3 pisze:Będą pieniądze, będzie i większy IC. Ale spokojnie, przy tych warunkach pogodowych z tym kółkiem i na oryginalnym IC nie ma problemów. Zobaczymy, czy dalej będę taki szczęśliwy przy 40-sto stopniowych upałach w lecie . Także zapytaj mnie znów za kilka miechów
Tak było u mnie dopóki nie wymieniłem IC na ten z wersji GP (swoją drogą polecam, gdyż daje lepsze efekty niż 90% aftermarketowych - potwierdzone badaniami). Kosztuje coś pod 2tys pln razem z diverterem.