Podświetlenie zegarów
Podświetlenie zegarów
Orientuje się ktoś czy zmiana podświetlena zegarów jak na zdjęciu poniżej jest bardzo pracochłonna i co trzeba wymienić (tarcze, żarówki) aby aby uzyskać taki efekt?
- Załączniki
-
- mini_in.jpg (17.82 KiB) Przejrzano 1638 razy
-
- Swój Człowiek
- Posty: 225
- Rejestracja: 26 lis 2012, 17:40
- Posiadane auto: Clubman
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: Podświetlenie zegarów
STi77 jeszcze kilka tygodni i bedziesz musial zmienic w dowodzie Mini Cooper na Mini Custom 

Japan Motors Bielsko - Biała [Mitsubishi, Suzuki, Nissan] - 667 071 387
Re: Podświetlenie zegarów
To przez te dłuuuuugie weekendy. Człowiek ma za dużo czasu
PS. W dowodzie mam MINI Stickers
.

PS. W dowodzie mam MINI Stickers

-
- Nowy
- Posty: 11
- Rejestracja: 25 lip 2013, 21:20
- Posiadane auto: MCS [R56] JCW Aerokit
- Lokalizacja: Monachium
Re: Podświetlenie zegarów
Rzuc okiem na to
DUELL
Z tego co slyszalem/czytalem produkcja ograniczona do ok 100 sztuk, ale mozna jeszcze cos dostac. Jak dla mnie- cuuudo

Z tego co slyszalem/czytalem produkcja ograniczona do ok 100 sztuk, ale mozna jeszcze cos dostac. Jak dla mnie- cuuudo

-
- Swój Człowiek
- Posty: 225
- Rejestracja: 26 lis 2012, 17:40
- Posiadane auto: Clubman
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
Re: Podświetlenie zegarów
To nie jest cudo 
To istna rewelacja !!!!
STi masz wyzwanie

To istna rewelacja !!!!
STi masz wyzwanie

Japan Motors Bielsko - Biała [Mitsubishi, Suzuki, Nissan] - 667 071 387
Re: Podświetlenie zegarów
Ale jam mam R50 

Re: Podświetlenie zegarów
... ja mam R50 (i 2 promile stąd literówka
)

- Gutowski
- Swój Człowiek
- Posty: 297
- Rejestracja: 02 sie 2013, 12:38
- Posiadane auto: r50
- Lokalizacja: Skoczów
Re: Podświetlenie zegarów
ten duell to dla mnie przekombinowane, jak te cale indiglo u hondziarzy.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 145
- Rejestracja: 03 paź 2013, 19:40
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Podświetlenie zegarów
Tak przeglądam zdjęcia na Google i obawiam się ze to grubszy temat bo podświetlanie nie jest na zwykłych żaróweczkach tylko na wlutowanych diodach.
Tu masz dobre zdjęcie zegarów z mini http://naprawalicznikow.pl/
A żeby nie być goło sławnym to rozkręciłem dodatkowo obrotomierz w którym wymieniałem wyświetlacz komputera.
http://zapodaj.net/49f3b2129aa11.jpg.html
Tu masz dobre zdjęcie zegarów z mini http://naprawalicznikow.pl/
A żeby nie być goło sławnym to rozkręciłem dodatkowo obrotomierz w którym wymieniałem wyświetlacz komputera.
http://zapodaj.net/49f3b2129aa11.jpg.html
-
- Swój Człowiek
- Posty: 145
- Rejestracja: 03 paź 2013, 19:40
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Rzeszów
Re: Podświetlenie zegarów
Dodam tylko jeszcze ze to te diody odpowiadają za kolor bo tarcza jest przezroczysta.
http://zapodaj.net/a72b074a3fd8e.jpg.html
http://zapodaj.net/a72b074a3fd8e.jpg.html
Re: Podświetlenie zegarów
Dzieki za wszystkie odpowiedzi. Chyba odpuszczę.
-
- Nowy
- Posty: 44
- Rejestracja: 25 kwie 2014, 23:05
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53 & Kuga 2.5T
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Podświetlenie zegarów
Podepne się pod temat na obrotomierzu widać czerwone pole od 7 do 8 tys/obr ale zauważyłem ze od 6.5 jest takie przezroczyste pole do czego to służy ? myślałem ze się zapala po osiągnieciu maksymalnej mocy czy cos , no chyba ze się mylę.
- Bzyq
- Swój Człowiek
- Posty: 415
- Rejestracja: 16 cze 2012, 18:27
- Posiadane auto: MC R50
- Lokalizacja: SC
Re: Podświetlenie zegarów
Wg mnie to jest pole, które zapala się na czerwono w momencie gdy silnik zaczyna się przegrzewać. (nigdy mi się tak nie zdarzyło, może ktoś bardziej zorientowany się wypowie)ScorpioPL pisze:Podepne się pod temat na obrotomierzu widać czerwone pole od 7 do 8 tys/obr ale zauważyłem ze od 6.5 jest takie przezroczyste pole do czego to służy ? myślałem ze się zapala po osiągnieciu maksymalnej mocy czy cos , no chyba ze się mylę.
W instrukcji za dużo o tym nie ma, jedyne co się doczytałem to:
"unikać obrotów silnika w czerwonej strefie"

Bzyku
Re: Podświetlenie zegarów
Wyjaśnienie:
- w wersji cooper pali się od 7 tys. obr/min
- w wersji one od 6,5 tys. obr/min.
W instrukcji jest napisane, żeby nie przekraczać obrotów powyżej tego czerwonego pola.
Ponieważ silnik w wersji one jest słabszy dlatego zakres "niezalecanych" obrotów zaczyna się wcześniej i diody świecą już przy 6,5 tys. obr/min.
Po prostu producent nie rozdwajał się i nie produkował osobnej tarczy obrotomierza dla każdej wersji R50. A problem różnych osiągów rozwiązał poprzez inne podświetlenie tarcz.
- w wersji cooper pali się od 7 tys. obr/min
- w wersji one od 6,5 tys. obr/min.
W instrukcji jest napisane, żeby nie przekraczać obrotów powyżej tego czerwonego pola.
Ponieważ silnik w wersji one jest słabszy dlatego zakres "niezalecanych" obrotów zaczyna się wcześniej i diody świecą już przy 6,5 tys. obr/min.
Po prostu producent nie rozdwajał się i nie produkował osobnej tarczy obrotomierza dla każdej wersji R50. A problem różnych osiągów rozwiązał poprzez inne podświetlenie tarcz.
Re: Podświetlenie zegarów
Poprawka
W wersji cooper 6,5 tys. obr/min.
W wersji one 5,5 tys. obr/min.
Przez pomyłkę podrasowałem wszystkie MINI

W wersji cooper 6,5 tys. obr/min.
W wersji one 5,5 tys. obr/min.
Przez pomyłkę podrasowałem wszystkie MINI
