Witam.
Tak jak już wspominałem wcześniej do mojego Mini założyłem gwintowane zawieszenie i pojawił sie problem. Przy maksymalnym obniżeniu tj. ok 7-8cm od serii prawa półoś dwa razy już wypięła się z prawego przegubu od strony koła. Może już ktoś miał taki problem? Możliwe żeby przyczyną była długość półosi przy takim obniżeniu?
PROBLEM Z PÓŁOSIAMI PRZY GWINTOWANYM ZAWIESZENIU
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8180
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: PROBLEM Z PÓŁOSIAMI PRZY GWINTOWANYM ZAWIESZENIU
wychodzi caly przegub ze skrzyni?
jak tak to może być ze zabezpieczenie ( pierscien sprężysty ) masz wadliwe, zdeformowane, albo go nie ma
inna opcja to pozrywane poduszki silnika/skrzyni
kolejna: powypadkowe auto
jak tak to może być ze zabezpieczenie ( pierscien sprężysty ) masz wadliwe, zdeformowane, albo go nie ma
inna opcja to pozrywane poduszki silnika/skrzyni
kolejna: powypadkowe auto
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: PROBLEM Z PÓŁOSIAMI PRZY GWINTOWANYM ZAWIESZENIU
Z opisu wygląda na prace tylko z jednej stony półosi , zobacz czy pracuje przy wewnętrznym przegubie (tzn przesuwa się). Nie powinno tak się dziać, wygląda na dzwona. Proponuje zmierzyć odległość od skrzyni do piasty z innym Mini.
Re: PROBLEM Z PÓŁOSIAMI PRZY GWINTOWANYM ZAWIESZENIU
Wszystko było OK do momentu obniżenia auta....półoś wychodzi z przegubu od strony koła....zabezpiecznie ok a dalej wyskakuje....zastanawiam się czy po obniżeniu półoś nie zrobiła się po prostu za krótka....
-
- Nowy
- Posty: 44
- Rejestracja: 25 kwie 2014, 23:05
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53 & Kuga 2.5T
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: PROBLEM Z PÓŁOSIAMI PRZY GWINTOWANYM ZAWIESZENIU
Kolego tak na logikę wychylenie wahacza jest półkoliste co raczej wyklucza twoja teorie raczej sprawdź poduszki, zabezpieczenia, czy półoś jest oryginalna luzy na wahaczach itp.