maszynka Wadowice

Część forum poświęcona naszym Miniakom. Zanim założysz nowy post, zapoznaj sie z panującymi tu zasadami.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: projekt jaś

Post autor: flapjck1 »

dokladnie
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
sadzik43
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 187
Rejestracja: 04 sty 2012, 12:42
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wadowice

Re: projekt jaś

Post autor: sadzik43 »

wycieki znikły. wniosek ze bylo duzo oleju i wyrównywało. ale kolejne problemy
1.kopci na biało przy odpalaniu na ZIMNYM, nie zawsze ale co 3odpalenie, pokopci minute i przechodzi.
2.przy ruszaniu, zmianie biegów( puszczeniu sprzegła troszke gwałtowniej) cos strzela. jakis trzask. jakby silnik był nie przykrecony ale sprawdzilem i wszystkie poduchy mocno siedzą. mozliwe ze jakies luzy na pół osiach ?
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: projekt jaś

Post autor: flapjck1 »

ad 1 - prowadnice zaworowe?

ad 2 - wyrwane gorne mocowanie silnika do sciany grodziowej? luźne/wybite tulejki gornego/dolnego mocowania, ew popekana podloga przy tylnych mocowaniach przedniego wozka
Ostatnio zmieniony 22 lip 2014, 22:38 przez flapjck1, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
sadzik43
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 187
Rejestracja: 04 sty 2012, 12:42
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wadowice

Re: projekt jaś

Post autor: sadzik43 »

myje sie :twisted:
Załączniki
10555356_286897338162402_1475112182_o.jpg
10555356_286897338162402_1475112182_o.jpg (120.76 KiB) Przejrzano 1240 razy
sadzik43
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 187
Rejestracja: 04 sty 2012, 12:42
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wadowice

Re: projekt jaś

Post autor: sadzik43 »

te trzaski spowodowane są najprawdopodobniej zbyt duzym luzem na półosi i przy gwałtownym ruszeniu to wychodzi. teraz pytanie czy trzeba wymianiac obydwa przeguby czy da sie jakos zdiagnozowac który ma luzy? jak to powinno wyglądac. z dwóch stron trzeba wymianiac?
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2014, 16:42 przez sadzik43, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: projekt jaś

Post autor: flapjck1 »

jest jeszcze opcja ze wielokliny na polosiach wlasnie koncza zywot ( zwlaszcza wewnetrzne )
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Gibki Staruszek
Maniak
Maniak
Posty: 2693
Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Re: projekt jaś

Post autor: Gibki Staruszek »

mi strzelały szorznie najczęściej przy mocnym hamowaniu i ruszaniu .
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: projekt jaś

Post autor: flapjck1 »

jak strzelaly to albo mialy za duzy luz albo byly zle zlozone :P
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Gibki Staruszek
Maniak
Maniak
Posty: 2693
Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Re: projekt jaś

Post autor: Gibki Staruszek »

po dokręceniu przestało ... teraz na gwint dałem klej bo te zaklepywanie to piiiiiii... warte.
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: projekt jaś

Post autor: flapjck1 »

zycie mowi: zle skladales :P
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Gibki Staruszek
Maniak
Maniak
Posty: 2693
Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Re: projekt jaś

Post autor: Gibki Staruszek »

ale co tam można źle poskładać ? chyba ,że chodzi o ten brak kleju wcześniej ...?
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: projekt jaś

Post autor: flapjck1 »

nie dobrales odpowiednio podkładek, ew masz zmeczone gwinty na zwrotnicy
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
sadzik43
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 187
Rejestracja: 04 sty 2012, 12:42
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wadowice

Re: projekt jaś

Post autor: sadzik43 »

cos ze sprzegłem, przy siłowniku sucho, tylko mokro cos przy zbiorniczku na górze. nie wiem ktoredy moze sie wydostawac płyn? dolewam, pojezdze 2dni i znowu sucho i sprzegło wpada w podłoge. mokro jest tak jak mówie przy mocowaniu zbiorniczka z tym wypustem w ścianie grodziowej. jakies pomysły? :evil:
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: projekt jaś

Post autor: flapjck1 »

pompa puszcza plyn? zobacz w kabinie za pedalami czy tam nie plywa to co wlales do pompki :)
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
hillman
Wiarus
Wiarus
Posty: 514
Rejestracja: 13 lut 2013, 17:18
Posiadane auto:
Lokalizacja: lublin

pompa

Post autor: hillman »

Witam.
Jeśli przy mocowaniu przy ścianie grodziowej jest mokro to ewidentnie przynajmniej gumki go wymiany. Tylko trzeba uważać jakie się kupuje.
Żeby nie kupić ,,jednorazowych,, .
Po rozebraniu pompy zmierz średnicówką wewnątrz i suwmiarką tłok,
Bo jeśli są duże luzy, wymiana gumek pomoże na bardzo krótko..
Pozdrawiam.
Darek
ODPOWIEDZ