Chyba trzeba ogłosić konkurs jak nazywać klasyki... über klasykibrakuje miniaka GP i chociaz paru klasykow r53 r56 przeciez sa duzo bardziej klimatyczne niz obecna oferta
MINI URBAN THRILL
Moderator: flapjck1
- Psztymucel
- Wiarus
- Posty: 890
- Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
- Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Re: MINI URBAN THRILL
Najzabawniejszy komentarz odnośnie tego wydarzenia
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2014, 06:57 przez Psztymucel, łącznie zmieniany 1 raz.
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
-
- Super użytkownik
- Posty: 1632
- Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: W-wa
Re: MINI URBAN THRILL
Kompletnie przypadkiem byłem w niedziele na pl. Konstytucji i natknąłem się na wyżej opisywaną imprezę.
Dla mnie fajowa! Pięciodrzwiowe MINI w jedynym słysznym kolorze a potem z kumplem odbyliśmy 2 jazdy testowe. Nowym MCS'em i Pacemanem Cooper S. Oba w automacie.
Pacemana opisywać jakoś mi się nie chce za bardzo bo szału nie zrobił ale za to F56 (takie to ma oznaczenie?)... KOX! Środek mega poprawiony i sprawiający wrażenie auta premium. Automatyczna skrzynia działała bardziej niż zadowalająco a 2.0 Turbo wreszcie jakoś pasuje osiągami do tego auta.
Największym szokiem był dla mnie ten środek... miodzio lodzio.
Jazdy trwały 20-25minut ale trafiliśmy na dobrze wyluzowanego "opiekuna" więc dopiero przy zdecydowanie za szybkiej jeździe coś tam brzęczał a na zakrętach się tylko za cykor-łapke łapał
P.S.: nie wiem czego się można spodziewać po takich semi-plenerowych imprezach żeby napisać "przereklamowana" o.O
Dla mnie fajowa! Pięciodrzwiowe MINI w jedynym słysznym kolorze a potem z kumplem odbyliśmy 2 jazdy testowe. Nowym MCS'em i Pacemanem Cooper S. Oba w automacie.
Pacemana opisywać jakoś mi się nie chce za bardzo bo szału nie zrobił ale za to F56 (takie to ma oznaczenie?)... KOX! Środek mega poprawiony i sprawiający wrażenie auta premium. Automatyczna skrzynia działała bardziej niż zadowalająco a 2.0 Turbo wreszcie jakoś pasuje osiągami do tego auta.
Największym szokiem był dla mnie ten środek... miodzio lodzio.
Jazdy trwały 20-25minut ale trafiliśmy na dobrze wyluzowanego "opiekuna" więc dopiero przy zdecydowanie za szybkiej jeździe coś tam brzęczał a na zakrętach się tylko za cykor-łapke łapał
P.S.: nie wiem czego się można spodziewać po takich semi-plenerowych imprezach żeby napisać "przereklamowana" o.O
- Załączniki
-
- Untitled.png (385.41 KiB) Przejrzano 847 razy
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2014, 13:20 przez AleXander, łącznie zmieniany 1 raz.
- BeMoL
- Super użytkownik
- Posty: 1838
- Rejestracja: 29 sie 2011, 22:52
- Posiadane auto: MINI Cooper S Cabrio
- Lokalizacja: Kartuzy
Re: MINI URBAN THRILL
W niedzielę - faktycznie mogło być lepiej. Warszawa nie była tak ruchliwa jak w Sobotę. Do tego atrakcje powiększyły się o dodatkowe atrakcje na parkingu - ponieważ w Sobotę - nie został on wykorzystany w pełni - przez zaparkowane na nim samochody.AleXander pisze:nie wiem czego się można spodziewać po takich semi-plenerowych imprezach żeby napisać "przereklamowana" o.O
Patrzę na to z perspektywy kolesia, który zrobił wraz z grupą kilkunastu osób 400 km - żeby pobawić się na torze sprawnościowym - na torze, na którym nie dało się za bardzo wrzucić nawet drugiego biegu. Tor ten przypominał bardziej plac manewrowy kursu na PRAWO JAZDY
Z stwierdzeniem przereklamowane - chodziło mi iż, z moich informacji wynika, że miała być to impreza jedna konkretna - w centrum Polski - zastępująca - te z poprzednich lat w kilku różnych rejonach Polski.
Tak jak napisałeś - zależy kto się czego spodziewał - pytanie podstawowe - czy widziałeś -gdzieś zapowiedź, opis imprezy.
Bo to o czy tutaj teraz piszę - to opinia wielu ludzi którzy tam przybyli z daleka
Żeby było jasne - nie żałuję wyjazdu - ponieważ największym sukcesem tego Eventu - byli ludzie, którzy tam przybyli - no i impreza wieczorna - oraz atrakcja niedaleko Warszawy - typu TUNEL AERODYNAMICZNY - bomba - POLECAM
No i na koniec - zabrakło KLASYKÓW - ale i ten temat udało mi się poruszyć na imprezie wieczornej z odpowiednimi ludźmi z centrali - więc może być lepiej w przyszłości
Ostatnio zmieniony 16 wrz 2014, 18:45 przez BeMoL, łącznie zmieniany 1 raz.
- BeMoL
- Super użytkownik
- Posty: 1838
- Rejestracja: 29 sie 2011, 22:52
- Posiadane auto: MINI Cooper S Cabrio
- Lokalizacja: Kartuzy
Re: MINI URBAN THRILL
Tu się zgadzam z Tobą w 100% - nowe MINI F56 - jest miodzio, bomba i w ogóle - z resztą dlatego go kupiłemAleXander pisze:Nowym MCS'em i Pacemanem Cooper S. Oba w automacie.
Pacemana opisywać jakoś mi się nie chce za bardzo bo szału nie zrobił ale za to F56 (takie to ma oznaczenie?)... KOX! Środek mega poprawiony i sprawiający wrażenie auta premium. Automatyczna skrzynia działała bardziej niż zadowalająco a 2.0 Turbo wreszcie jakoś pasuje osiągami do tego auta.
Największym szokiem był dla mnie ten środek... miodzio lodzio.
Jazdy trwały 20-25minut ale trafiliśmy na dobrze wyluzowanego "opiekuna" więc dopiero przy zdecydowanie za szybkiej jeździe coś tam brzęczał a na zakrętach się tylko za cykor-łapke
-
- Super użytkownik
- Posty: 1632
- Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: W-wa
Re: MINI URBAN THRILL
No i to się nazywa konkretna odpowiedź! Dzięki za wyjaśnienia - w takim razie się zgadzamBeMoL pisze: W niedzielę - faktycznie mogło być lepiej. Warszawa nie była tak ruchliwa jak w Sobotę. Do tego atrakcje powiększyły się o dodatkowe atrakcje na parkingu - ponieważ w Sobotę - nie został on wykorzystany w pełni - przez zaparkowane na nim samochody.
Patrzę na to z perspektywy kolesia, który zrobił wraz z grupą kilkunastu osób 400 km - żeby pobawić się na torze sprawnościowym - na torze, na którym nie dało się za bardzo wrzucić nawet drugiego biegu. Tor ten przypominał bardziej plac manewrowy kursu na PRAWO JAZDY
Z stwierdzeniem przereklamowane - chodziło mi iż, z moich informacji wynika, że miała być to impreza jedna konkretna - w centrum Polski - zastępująca - te z poprzednich lat w kilku różnych rejonach Polski.
Tak jak napisałeś - zależy kto się czego spodziewał - pytanie podstawowe - czy widziałeś -gdzieś zapowiedź, opis imprezy.
Bo to o czy tutaj teraz piszę - to opinia wielu ludzi którzy tam przybyli z daleka
Żeby było jasne - nie żałuję wyjazdu - ponieważ największym sukcesem tego Eventu - byli ludzie, którzy tam przybyli - no i impreza wieczorna - oraz atrakcja niedaleko Warszawy - typu TUNEL AERODYNAMICZNY - bomba - POLECAM
Ale czy Klasyki muszą być obecne na każdej imprezie MINI? (kij w mrowisko)BeMoL pisze: No i na koniec - zabrakło KLASYKÓW - ale i ten temat udało mi się poruszyć na imprezie wieczornej z odpowiednimi ludźmi z centrali - więc może być lepiej w przyszłości
- Psztymucel
- Wiarus
- Posty: 890
- Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
- Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Re: MINI URBAN THRILL
Wiesz... chodzi o dziedzictwo i te sprawyAleXander pisze:Ale czy Klasyki muszą być obecne na każdej imprezie MINI? (kij w mrowisko)
Według niektórych zabrakło klasyków R50/53 i r56
Ostatnio zmieniony 17 wrz 2014, 10:53 przez Psztymucel, łącznie zmieniany 1 raz.
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
- and
- Klubowicz
- Posty: 301
- Rejestracja: 14 cze 2011, 08:52
- Posiadane auto: Mini Cooper 1.3 '91r
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: MINI URBAN THRILL
Na stos!:)AleXander pisze:Ale czy Klasyki muszą być obecne na każdej imprezie MINI? (kij w mrowisko)
Re: MINI URBAN THRILL
Ale czy Klasyki muszą być obecne na każdej imprezie MINI? (kij w mrowisko)
Pewnie, że nie muszą. Przecież zawsze można zrobić imprezę w stylu VW Mania http://www.vwmania.pl/gallery/vwmania/2 ... allery.php
Pozdr.!
Pewnie, że nie muszą. Przecież zawsze można zrobić imprezę w stylu VW Mania http://www.vwmania.pl/gallery/vwmania/2 ... allery.php
Pozdr.!