Prototypowy IC

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8846
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Prototypowy IC

Post autor: flapjck1 »

eee sarkazm sarkazmem, licza sie konkrety

czekamy na porownanie, sam mod zmyslny, pytanie czy on sam daje az tyle?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
B!G LAM3
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 218
Rejestracja: 16 lis 2012, 17:15
Posiadane auto:
Lokalizacja: eter

Re: Prototypowy IC

Post autor: B!G LAM3 »

flapjck1 pisze:eee sarkazm sarkazmem, licza sie konkrety

czekamy na porownanie, sam mod zmyslny, pytanie czy on sam daje az tyle?
Sam jestem ciekaw. Jak tylko będę mieć swój wykres to od razu go zamieszczę.
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Prototypowy IC

Post autor: Sadam »

B!G LAM3 pisze: nie musisz ładować sarkazmem :lol:
ups, zapomniałem, że ja nie mam takiego ładnego banerka w podpisie jak flap :mrgreen:

a poważnie to dokładnie to samo mnie interesuje co Tomek napisał, ale śmiem twierdzić, że bez zmiany IC też można taki wynik osiągnąć, tylko kolejne pytanie, czy auto było strojone?
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
B!G LAM3
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 218
Rejestracja: 16 lis 2012, 17:15
Posiadane auto:
Lokalizacja: eter

Re: Prototypowy IC

Post autor: B!G LAM3 »

Sadam pisze: a poważnie to dokładnie to samo mnie interesuje co Tomek napisał, ale śmiem twierdzić, że bez zmiany IC też można taki wynik osiągnąć, tylko kolejne pytanie, czy auto było strojone?
Też mi się tak wydawało ale temp faktycznie były inne (jechaliśmy jeden za drugim i tylko jeden z nas miał zimny ic po tej żwawej jeździe)

oba auta nie były jeszcze strojone
self-adapted

Tak pi razy drzwi, obstawiam że kółko/dolot/wydech wywali mi teraz +190 (bez strojenia).
Czy moje wróżby się potwierdzą, czas pokaże.
Kangus83
Nowy
Nowy
Posty: 47
Rejestracja: 23 sty 2014, 21:13
Posiadane auto: Mini cooper s R53
Lokalizacja: Kraków

Re: Prototypowy IC

Post autor: Kangus83 »

Jest napisane chyba dość jasno pierwszy pomiar był robiony tylko z wydechem!!!
Natomiast drugi po zmianie kółka i IC co dało w sumie 30 KM co nie zmienia faktu że nie wiem ile dało kółko a ile IC nie będę przecież jeździł za każdym razem na hamownie z każdą wymienianą częścią.Te dwie rzeczy były robione na raz i próba na hamowni.Auto nie było strojone :wink:
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Prototypowy IC

Post autor: Sadam »

Kangus83 pisze:Jest napisane chyba dość jasno pierwszy pomiar był robiony tylko z wydechem!!!
Natomiast drugi po zmianie kółka i IC co dało w sumie 30 KM co nie zmienia faktu że nie wiem ile dało kółko a ile IC nie będę przecież jeździł za każdym razem na hamownie z każdą wymienianą częścią.Te dwie rzeczy były robione na raz i próba na hamowni.Auto nie było strojone :wink:
Nie, nie jest. Nie w tym temacie! Znalazłem dopiero później.

Właśnie o to chodzi, że pokazujesz intercooler i przyrost mocy, a oprócz IC zmienione jest kilka innych rzeczy czyli tak na prawdę nie wiadomo co on daje. Nigdzie nie ma informacji na temat temperatur, czyli dalej nie wiadomo do końca o ile jest sprawniejszy.

A O TO WŁAŚNIE BYŁY PYTANIA!

Na hamownie jeździ się z każdą zmienianą rzeczą, jeśli chcesz wiedzieć co ona dała. Patrz Twój wydech, przyrost w stosunku do serii... ZERO. Chyba, że przed zmianą Ci już do serii brakowało, ale kto to wie?

A w ogóle to co za mania, żeby zakładać 3 tematy w galerii, oddzielnie dla auta a oddzielnie dla jego części. facepalm Może ktoś zrobi porządek?
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Kangus83
Nowy
Nowy
Posty: 47
Rejestracja: 23 sty 2014, 21:13
Posiadane auto: Mini cooper s R53
Lokalizacja: Kraków

Re: Prototypowy IC

Post autor: Kangus83 »

Mòj błąd z tymi tematami rozdzielonymi na 3 :roll: Ic na pewno jest wydajniejszy bo seryjny sie grzal a ten nie :wink: hamowałem przed samym wydechem i po i pokazało serie po tej zmianie kòłka i ic dopiero sie wszystko zmieniło
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Prototypowy IC

Post autor: Sadam »

Szkoda, że nie ma realnie danych o ile udało się temp. zrzucić. W każdym razie po sofcie spokojnie powinno się udać w okolice Worksa wskoczyć - czyli te 210KM, a może więcej jak ktoś ogarnięty się za to weźmie.

Tu masz przykład
http://promotormocy.pl/mods/mini-cooper-s-alex/stage/1

a nawet kilka
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Awatar użytkownika
Yarosz
Nowy
Nowy
Posty: 91
Rejestracja: 22 wrz 2013, 21:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław

Re: Prototypowy IC

Post autor: Yarosz »

Bez wystrojenia niczego konkretnego nie uzyskacie. Natomiast z takim fizycznymi modami po konkretnym sofcie będzie zacnie. Bez softu nie ma sensu ładować się w sprzęt.
Awatar użytkownika
bob.dsk
Wiarus
Wiarus
Posty: 711
Rejestracja: 01 lis 2009, 13:31
Posiadane auto: A45 AMG
Lokalizacja: Gdynia/Toruń

Re: Prototypowy IC

Post autor: bob.dsk »

Sadam pisze:
yyy, jakby nigdzie nie ma tu merytorycznej odpowiedzi na pytania moje i flapa, a są dość zasadne, jeśli pierwszy pomiar był na serii, a drugi ze zmienionym kółkiem itd. to przyrost nie wynika z IC
Przyrost może wynikać ze wszystkiego... Z kółka, IC, dolotu jak i wydechu
Sadam pisze: jeśli pierwszy pomiar był po kółku itd. to musiał być mocno rozczarowujący skoro wyszła seria :mrgreen:
Wcale mnie to nie nie dziwi bo mody bez strojenia bardzo często obniżają moc.
B!G LAM3 pisze: Jadę swoim na hamownię w najbliższych tygodniach to będzie można porównać, bo nie zmieniałem IC.
Jedyny szkopuł w tym, że mam kolektor wydechowy zmieniony.

nie musisz ładować sarkazmem :lol:
B!G LAM3 pisze:
Nie do końca może być to wiarygodne takie porównywanie aut bo pomimo że są to te same samochody
B!G LAM3 pisze: Tak pi razy drzwi, obstawiam że kółko/dolot/wydech wywali mi teraz +190 (bez strojenia).
Czy moje wróżby się potwierdzą, czas pokaże.
Tak jak pisałem możesz się zdziwić więc radzę nie kombinować tylko czym prędzej wystroić.


Co do samego IC to na jakiej bazie jest on zrobiony ? Z czego jest rdzeń ? Poczekajmy do lata i temp 30+ i wtedy stwierdzisz czy tak naprawdę działa i jaka jest temp.
R56 239km 342nm
Awatar użytkownika
bob.dsk
Wiarus
Wiarus
Posty: 711
Rejestracja: 01 lis 2009, 13:31
Posiadane auto: A45 AMG
Lokalizacja: Gdynia/Toruń

Re: Prototypowy IC

Post autor: bob.dsk »

Yarosz pisze:Bez wystrojenia niczego konkretnego nie uzyskacie. Natomiast z takim fizycznymi modami po konkretnym sofcie będzie zacnie. Bez softu nie ma sensu ładować się w sprzęt.
Dokładnie !
R56 239km 342nm
B!G LAM3
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 218
Rejestracja: 16 lis 2012, 17:15
Posiadane auto:
Lokalizacja: eter

Re: Prototypowy IC

Post autor: B!G LAM3 »

To w moim przypadku strojenie już w przyszlym roku. Stroić bez IC i wtrysków nie widzę nawet sensu, wiec trochę będę musiał pocierpieć, a przyznam ze zimą na ssaniu bez catów i z tym co już nazmieniałem wywala 20 litrow (serio. zbyt bogata mieszanka), robie krótkie odcinki z pracy do domu - 8 min i nie potrafię się trochę powstrzymać od dodania gazu co jakiś czas :)

Powiedzcie mi od razu taką rzecz. Stroić w PL czy remote tuning z 1320mini wyjdzie lepiej i tylko korekty z hamownią.
Wiadomo, że oni na rynku są długo i temat od podszewki, dlatego rozważam i taką możliwość.
Ah i Yarosz, gdybyś mógł szepnąć, ile Cię kosztował program
Ostatnio zmieniony 10 gru 2014, 00:29 przez B!G LAM3, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Yarosz
Nowy
Nowy
Posty: 91
Rejestracja: 22 wrz 2013, 21:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław

Re: Prototypowy IC

Post autor: Yarosz »

Jak jak coś już napiszę to nikt mi nie wierzy, ani w moje wykresy ani inne rzeczy więc nie udzielam się już ze szczegółami :) W lutym u mnie przewidziany jest dalszy ciąg (-17, IC i w końcu wtryski włożę bo już pół roku leżą) i zobaczymy co wtedy wyjdzie, wrzucę wykres. Póki co jestem bardzo zadowolony z tego co mam, jest chyba szybko i przede wszystkim bezawaryjnie.
Kangus83
Nowy
Nowy
Posty: 47
Rejestracja: 23 sty 2014, 21:13
Posiadane auto: Mini cooper s R53
Lokalizacja: Kraków

Re: Prototypowy IC

Post autor: Kangus83 »

Jedyne co mi do głowy przychodzi to założyć na chwilę seryjny ic sprawdzić co wyjdzie na hamowni i reszta zostaje dla ic z tego co mi teraz wyszło czy nie tak????strojenie będzie ale już w Nowym Roku na spokojnie!!!
AleXander
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1632
Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
Posiadane auto:
Lokalizacja: W-wa

Re: Prototypowy IC

Post autor: AleXander »

Yarosz pisze:Bez wystrojenia niczego konkretnego nie uzyskacie. Natomiast z takim fizycznymi modami po konkretnym sofcie będzie zacnie. Bez softu nie ma sensu ładować się w sprzęt.
Dokładnie :)
Jestem tuuuuu :)
Kangus83 pisze:Jedyne co mi do głowy przychodzi to założyć na chwilę seryjny ic sprawdzić co wyjdzie na hamowni i reszta zostaje dla ic z tego co mi teraz wyszło czy nie tak????strojenie będzie ale już w Nowym Roku na spokojnie!!!
Możesz tak zrobić bo zmiana IC to jakieś 10-30minut roboty zależnie od tempa prac :)

Tylko podaj temp IAT w obu wypadkach po nagrzaniu auta/IC :)
ODPOWIEDZ