restaurowanie zabytkowych pojazdów ???
Moderator: flapjck1
- Malina
- Swój Człowiek
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 lis 2005, 15:42
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Leszno Wlkp.
Re: restaurowanie zabytkowych pojazdów ???
No, przypomniało mi się, to Opel GT, niby nazywany europejską MINI Corvettą, tak tylko słyszałam.
- Załączniki
-
- 6.jpg (77.97 KiB) Przejrzano 722 razy
-
- 5.jpg (71.31 KiB) Przejrzano 723 razy
NAWET PORZĄDNE ZAPALNICZKI SĄ NA BENZYNĘ
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: restaurowanie zabytkowych pojazdów ???
ten granatowy to triumph gt6
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: restaurowanie zabytkowych pojazdów ???
Witam
Biały wygląda mi na Triumpha Spitfire MK3 (67-70), niebieski Triumph GT6 MK3 (70-73) a żółte to Opel GT.
Pzdr
BM
Biały wygląda mi na Triumpha Spitfire MK3 (67-70), niebieski Triumph GT6 MK3 (70-73) a żółte to Opel GT.
Pzdr
BM
- dawid
- Super użytkownik
- Posty: 1263
- Rejestracja: 25 lis 2006, 17:47
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
Re: restaurowanie zabytkowych pojazdów ???
ten niebieski super, fajnie wyglada, mimo, ze z pupy strony
Re: restaurowanie zabytkowych pojazdów ???
Prosze moze choc raz odpowiesz bez zgody -meza czy to wasze auta czy tylko po prostu fotki aut.Malina pisze:Sadam, specjalnie dla Ciebie. Narazie to wszystko co udało mi się zdobyć. Muszę poszperać w płytach jak nie będzie męża, to podeślę Ci więcej na PW. Ten Triumph coupe był pojemności 2000ccm GT, ten drugi nie pamiętam, nie kojarzę roczników, bo wtedy mnie to kompletnie nie interesowało, a ten żółty to Opel, ale więcej na dziś nic nie wiem. Nacieszcie narazie oczy fotkami. Ostatni był Triumph MK IV z 1977r., czerwony.
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: restaurowanie zabytkowych pojazdów ???
Też mi się wydaje, że to MK III ten biały, choć jakbym miał fotkę od tyłu to bym był pewny. Przody sie tak bardzo nie zmieniły w stosunku do MK IV. Granatowy GT6, jak już pisali, no i europejska Corvette w standardowym stanie, podobno wszystkie france rdzewieją tak okrutnie Gorzej niż miniaki
Dzięki za fotki, jakby się udało po remoncie jeszcze znaleźć to będę wdzięczny. Przygotuję Ci zestaw moich i podeślę jakoś. Możesz mężowi pokazać, niech troche oko nacieszy
Pozdrawiam
Adam
Dzięki za fotki, jakby się udało po remoncie jeszcze znaleźć to będę wdzięczny. Przygotuję Ci zestaw moich i podeślę jakoś. Możesz mężowi pokazać, niech troche oko nacieszy
Pozdrawiam
Adam
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: restaurowanie zabytkowych pojazdów ???
Sadam pisze:Też mi się wydaje, że to MK III ten biały
Z tego co pamiętam MK 3 było ostatnim który miał pełny napis "Triumph" na masce, MK 4 miał plakietke po lewej stronie "Spitfire IV" a MK 5 juz tylko naklejkę "Spitfire 1500"
Pzdr
BM
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: restaurowanie zabytkowych pojazdów ???
bohdanm pisze:Z tego co pamiętam MK 3 było ostatnim który miał pełny napis "Triumph" na masce, MK 4 miał plakietke po lewej stronie "Spitfire IV" a MK 5 juz tylko naklejkę "Spitfire 1500"
Pzdr
BM
Zgadza się, dodatkowo w MK IV zniknęło przetłoczenie na środku maski oraz wygładzono górę błotnika przedniego, w Mk III natomiast na górze błotnika znajduje się chromowana nakładka. Więc zdecydowanie Mk III:D
Szybka lekturka i nie mam więcej wątpliwości
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Malina
- Swój Człowiek
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 lis 2005, 15:42
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Leszno Wlkp.
Re: restaurowanie zabytkowych pojazdów ???
Brawo Chłopaki ,ten biały to MKIII,mi najbardziej podobały się te małe, słodziutkie lampy tylne,a MKIV,ma już poprzeczne,wydłużone.Dlatego wtedy jak Sadam ,Wrzuciłeś swoje fotki z triumphem,to pytałam czy to MKIII.Naprawdę te lampki na mnie działają. ,oczywiście w dobrym słowa znaczeniu
NAWET PORZĄDNE ZAPALNICZKI SĄ NA BENZYNĘ
- Malina
- Swój Człowiek
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 lis 2005, 15:42
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Leszno Wlkp.
Re: restaurowanie zabytkowych pojazdów ???
Dziękuję za dedykację w postaci fotek z Oplem GT. Ja z kolei wstawiam najświeższy nabytek, który jeszcze nie dotarł do nas z Niemiec. Mąż zafundował sobie nową zabawkę do składania. Znajomy Niemiec sprowadził to auto z Kalifornii, z tego co wiem, to jest z automatyczną skrzynią biegów. Fotek jest dużo więcej, ale wstawiam tylko dwie żeby nie przynudzać. Gdyby kogoś interesowało więcej, mogę podesłać na PW. Być może auto będzie do sprzedaży bez odbudowy, to również gdyby ktoś był zainteresowany, podam więcej wiadomości.
- Załączniki
-
- opel2.jpg (113.21 KiB) Przejrzano 572 razy
-
- opel1.jpg (109.15 KiB) Przejrzano 572 razy
NAWET PORZĄDNE ZAPALNICZKI SĄ NA BENZYNĘ
Re: restaurowanie zabytkowych pojazdów ???
CZy moglbys dokladnie podac mi model i rok produkcji tego Triumpha. Dziekuje.Sadam pisze:zdjęcia ? proszę bardzo:
P.S.
ładniejsze auto od mustanga? mustang fastback taki jak w bullicie:D a poza tym to pytanie zaraz wzbudzi dyskusje o gustach o których się nie dyskutuje, każdy lubi co lubi i tyle
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: restaurowanie zabytkowych pojazdów ???
Jest to Triumph TR3A, rok produkcji 1959. Możliwe, że będzie do kupienia jak dotrze do Polski. Póki co stoi gdzieś pewnie w hangarze niedaleko Nowego Jorku.
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- dawid
- Super użytkownik
- Posty: 1263
- Rejestracja: 25 lis 2006, 17:47
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
Re: restaurowanie zabytkowych pojazdów ???
zycze, aby kazdy restaurujacy doprowadzil swoje autko do takiego stanu, jak ta ascona:
http://cgi.ebay.de/Ascona-A-Opel-Oldtimer-Top-Fahrzeug_W0QQitemZ300074920067QQihZ020QQcategoryZ9801QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
http://cgi.ebay.de/Ascona-A-Opel-Oldtimer-Top-Fahrzeug_W0QQitemZ300074920067QQihZ020QQcategoryZ9801QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
- Malina
- Swój Człowiek
- Posty: 392
- Rejestracja: 20 lis 2005, 15:42
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Leszno Wlkp.
Re: restaurowanie zabytkowych pojazdów ???
Gdyby ktoś był zainteresowany ,to opelek GT ,o którym wspominałam i edytowałam fotki ,stoi już u nas w garażu. Gdyby temat pogawędki kogoś zainteresował,można pytać ,mogę zrobić fotki i dorzucić do tematu. Zawsze warto dowiedzieć się czegoś nowego.Pozdrawiam
NAWET PORZĄDNE ZAPALNICZKI SĄ NA BENZYNĘ