Uciekający prąd
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 7
- Rejestracja: 22 gru 2014, 07:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
Uciekający prąd
Witam,
posiadam Mini One z 2005 r od miesiąca i mam mały problem.Ucieka mi prąd. Co jakiś czas rano mi nie odpala. Odpalam wtedy na kable i i np jeździ 3 dni bez problemu. Zmieniłem akumulator na nowy i dalej to samo co czasami co rano problem a czasami 3 dni spokój. Stał u mechanika 4 dni i nie stwierdzili poboru prądu. Skasowali błędy skoków napięcia i więcej nic nie wykryli. Prosiłem o sprawdzenie pompy wspomagania i tam tez wszystko OK.
Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł to bardzo proszę o pomoc.
posiadam Mini One z 2005 r od miesiąca i mam mały problem.Ucieka mi prąd. Co jakiś czas rano mi nie odpala. Odpalam wtedy na kable i i np jeździ 3 dni bez problemu. Zmieniłem akumulator na nowy i dalej to samo co czasami co rano problem a czasami 3 dni spokój. Stał u mechanika 4 dni i nie stwierdzili poboru prądu. Skasowali błędy skoków napięcia i więcej nic nie wykryli. Prosiłem o sprawdzenie pompy wspomagania i tam tez wszystko OK.
Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł to bardzo proszę o pomoc.
- Alfik30
- Swój Człowiek
- Posty: 267
- Rejestracja: 25 lut 2013, 09:38
- Posiadane auto: Cooper S - R53
- Lokalizacja: Będzin
Re: Uciekający prąd
Mam ten sam problem (MINI 2005 r. + nowy akumulator NARVA Silver)olk33 pisze:Witam,
posiadam Mini One z 2005 r od miesiąca i mam mały problem.Ucieka mi prąd. Co jakiś czas rano mi nie odpala. Odpalam wtedy na kable i i np jeździ 3 dni bez problemu. Zmieniłem akumulator na nowy i dalej to samo co czasami co rano problem a czasami 3 dni spokój. Stał u mechanika 4 dni i nie stwierdzili poboru prądu. Skasowali błędy skoków napięcia i więcej nic nie wykryli. Prosiłem o sprawdzenie pompy wspomagania i tam tez wszystko OK.
Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł to bardzo proszę o pomoc.
Moje przypuszczenia są następujące - żona przejeżdża codziennie do pracy i z powrotem ok 2 kilometrów (liczone w obie strony) - czyli 2x rozruch, jazda przy włączonych światłach, włączonym nagłośnieniu, często włączonym elektrycznym ogrzewaniu szyb (przód i tył0, czasem włączone podgrzewanie fotela.
Moim zdaniem nie ma możliwości żeby taki pobór prądu został zrekompensowany przez alternator w ciągu max 15 minut jazdy.
-
- Wiarus
- Posty: 954
- Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
- Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Uciekający prąd
Proponuję sprawdzić pobór prądu na postoju. Jeśli nie wiecie jak, to podjechać do elektryka. Może alarm żre, może coś innego.
Z tymi krótki dystansami też może tak być, ale bym jeszcze sprawdził napięcie ładowania.
Z tymi krótki dystansami też może tak być, ale bym jeszcze sprawdził napięcie ładowania.
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 7
- Rejestracja: 22 gru 2014, 07:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
Re: Uciekający prąd
Pobór prądu był sprawdzany kilka razy przeze mnie i nic nie pobiera. Mechanik mierzył przez 3 dni i tez nic nie stwierdził.
- mainecoon6
- Swój Człowiek
- Posty: 142
- Rejestracja: 29 lip 2012, 16:39
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Brzeziny/Łódź
Re: Uciekający prąd
to regulator napięcia, alternator. Trzeba podpiąć pod kompa, sprawdzić ładowanie.
MINI R50 R52 R56 ONE-->COOPER programowa zmiana ECU na Cooper w każdym MINI One
Remap 90--> 120 KM
DIAGNOSTYKA KODOWANIE DOPOSAŻANIE NAGŁOŚNIENIE
BMW MINI NAWIGACJE POLSKIE MENU MAPY 2015 KODY FSC
http://bmw-retrofit.pl/
TEL: 533-734-913
Remap 90--> 120 KM
DIAGNOSTYKA KODOWANIE DOPOSAŻANIE NAGŁOŚNIENIE
BMW MINI NAWIGACJE POLSKIE MENU MAPY 2015 KODY FSC
http://bmw-retrofit.pl/
TEL: 533-734-913
-
- Nowy
- Posty: 16
- Rejestracja: 30 wrz 2012, 08:15
- Posiadane auto: R50 1.6 2004 polift
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: Uciekający prąd
U mnie rozładowanie akumulatora powodował napęd zamka w drzwiach po stronie kierowcy. Wykryłem, gdyż ustępował po wyjęciu bezpiecznika centralnego zamka.
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 7
- Rejestracja: 22 gru 2014, 07:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
Re: Uciekający prąd
Witam,
wracam do tematu.
Znalazłem błąd Pompa wspomagania przestała się wyłączać po zgaszeniu silnika. I to rozwalało aku. Wymieniłem pompę. W sumie 1150 PLN w Krakowie Tydzień spokoju i wychodzę rano przekręcam kluczyk i lipa. Kontrolki przygasają i nie kręci. Odpaliłem na popych zgasiłem auto i przy kolejnych 10 próbach odpala za każdym razem. CZARY. Mechanik mówi, żeby zostawić na tydzień i będzie szukał ale słabo tydzień bez autka
Jakieś pomysły albo może ktoś miał podobnie?
Mini One 2005. Mam go 2 miesiące i już trochę brak mi pomysłów.
Po podpięciu do kompa pokazuję tylko skoki napięcia bo rozładowywało akumulator i żadnych innych błędów.
Pomocy
wracam do tematu.
Znalazłem błąd Pompa wspomagania przestała się wyłączać po zgaszeniu silnika. I to rozwalało aku. Wymieniłem pompę. W sumie 1150 PLN w Krakowie Tydzień spokoju i wychodzę rano przekręcam kluczyk i lipa. Kontrolki przygasają i nie kręci. Odpaliłem na popych zgasiłem auto i przy kolejnych 10 próbach odpala za każdym razem. CZARY. Mechanik mówi, żeby zostawić na tydzień i będzie szukał ale słabo tydzień bez autka
Jakieś pomysły albo może ktoś miał podobnie?
Mini One 2005. Mam go 2 miesiące i już trochę brak mi pomysłów.
Po podpięciu do kompa pokazuję tylko skoki napięcia bo rozładowywało akumulator i żadnych innych błędów.
Pomocy
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 7
- Rejestracja: 22 gru 2014, 07:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
Re: Uciekający prąd
Witam,
wracam do tematu.
Samochód teraz odpala 6 razy w tygodniu, raz oczywiście nie w te same dni nie odpala .
Ostatnio stał przez 4 dni nie odpalany przy mrozie -5. W piąty dzień ( poniedziałek)rano odpalił bez zająknięcia. Dziennie robię ok 50 km. We wtorek rano już nie odpalił. Kupiłem booster do pomocy przy odpalaniu i zadziałał. Dziś czwartek i odpalił normalnie tak jak i wczoraj.
Nowa pompa wspomagania, nowy akumulator, pobór prądu na postoju w normie(nie pamiętam ile było).
Pomocy
wracam do tematu.
Samochód teraz odpala 6 razy w tygodniu, raz oczywiście nie w te same dni nie odpala .
Ostatnio stał przez 4 dni nie odpalany przy mrozie -5. W piąty dzień ( poniedziałek)rano odpalił bez zająknięcia. Dziennie robię ok 50 km. We wtorek rano już nie odpalił. Kupiłem booster do pomocy przy odpalaniu i zadziałał. Dziś czwartek i odpalił normalnie tak jak i wczoraj.
Nowa pompa wspomagania, nowy akumulator, pobór prądu na postoju w normie(nie pamiętam ile było).
Pomocy
-
- Wiarus
- Posty: 954
- Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
- Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: Uciekający prąd
rozrusznik ?
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 7
- Rejestracja: 22 gru 2014, 07:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
Re: Uciekający prąd
Rozrusznik może tak zabierać prąd?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8850
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Uciekający prąd
przy wytyranych tulejkach rozrusznika robia sie takie rzeczy, pobor pradu wzrasta do takiego ze rzeczywiscie bywaja problemy z uruchomieniem silnika ew bardzo latwo rozladowac aku
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 7
- Rejestracja: 22 gru 2014, 07:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
Re: Uciekający prąd
Witam,
rozrusznik sprawdzony - to nie to!!!
Inne pomysły?
rozrusznik sprawdzony - to nie to!!!
Inne pomysły?