Mini z Rzeszowa 1.3 SPi

Część forum poświęcona naszym Miniakom. Zanim założysz nowy post, zapoznaj sie z panującymi tu zasadami.

Moderator: flapjck1

darekforest
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 227
Rejestracja: 31 lip 2012, 13:32
Posiadane auto:
Lokalizacja: Rzeszow/Anglia

Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi

Post autor: darekforest »

Pierwsza wizyta Miniaka na hamowni po odbudowie i chyba wogole :) Czekam na opinie :)
DAREK 1312SPI.jpg
DAREK 1312SPI.jpg (127.12 KiB) Przejrzano 525 razy
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi

Post autor: Sadam »

opinie? yyy - wykres jest masakryczny i w ogóle nie wiem jak go próbować czytać, moc na kołach czy na silniku? gdzie jest podziałka momentu bo widzę tylko moc, to jest Cooper czy wersja 53KM fabrycznie?

coś było robione czy seria (w sensie tylko większa pojemność jak się domyślam)?
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi

Post autor: flapjck1 »

wykres w excelu rysowany, jezeli jest powtarzalny albo czuc znizke formy powyzej 5000 rpm to bogatszej mieszanki potrzebuje


nie no widac po tym wykresie ze trzeba wtrysk wypier...ic i ustawic to na gazniku :)
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
darekforest
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 227
Rejestracja: 31 lip 2012, 13:32
Posiadane auto:
Lokalizacja: Rzeszow/Anglia

Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi

Post autor: darekforest »

To jest moc na kolach.Na silniku najpierw wyszlo 58.5 BHP a za drugim razem 61.5 BHP.Na wiosne kiedy zrobie troche wiecej kilometrow bedzie lepiej.Wedlug Steva ktory robil pomiar mozemy dociagnac do 67 BHP bez zadnych zmian bo wiaza sie one z wiekszym spalaniem itd.
Silnik 1312cc,filtr powietrza K&N I wydech RC40 twin box.Oprocz tego zero zmian :)
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi

Post autor: Sadam »

darekforest pisze:To jest moc na kolach.Na silniku najpierw wyszlo 58.5 BHP a za drugim razem 61.5 BHP.Na wiosne kiedy zrobie troche wiecej kilometrow bedzie lepiej.Wedlug Steva ktory robil pomiar mozemy dociagnac do 67 BHP bez zadnych zmian bo wiaza sie one z wiekszym spalaniem itd.
Silnik 1312cc,filtr powietrza K&N I wydech RC40 twin box.Oprocz tego zero zmian :)
a komputer?
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
darekforest
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 227
Rejestracja: 31 lip 2012, 13:32
Posiadane auto:
Lokalizacja: Rzeszow/Anglia

Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi

Post autor: darekforest »

Sadam pisze:
darekforest pisze:To jest moc na kolach.Na silniku najpierw wyszlo 58.5 BHP a za drugim razem 61.5 BHP.Na wiosne kiedy zrobie troche wiecej kilometrow bedzie lepiej.Wedlug Steva ktory robil pomiar mozemy dociagnac do 67 BHP bez zadnych zmian bo wiaza sie one z wiekszym spalaniem itd.
Silnik 1312cc,filtr powietrza K&N I wydech RC40 twin box.Oprocz tego zero zmian :)
a komputer?
O jakim komputerze mowimi Sadam?ECU?
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi

Post autor: Sadam »

ECU, masz wersję 53KM czy 63KM
jak ta pierwsza to wyniki niezłe, ale faktycznie jak flap napisał wygląda na to, że może puchnąć z braku paliwa (w ramach eksperymentu spróbowałbym na drugim komputerze), jak ta druga, no to kilka KM do serii brak.

Silnik do jakiej CR został zrobiony?
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
darekforest
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 227
Rejestracja: 31 lip 2012, 13:32
Posiadane auto:
Lokalizacja: Rzeszow/Anglia

Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi

Post autor: darekforest »

Wersja 53KM.

Tymczasem doszedl bilet na coroczny London to Brighton Mini Run :)
IMG_4863.JPG
IMG_4863.JPG (410.77 KiB) Przejrzano 512 razy


I kilka fotek Miniaka juz po odbudowie na angielskiej ziemi...
Załączniki
IMG_4852.JPG
IMG_4852.JPG (505.62 KiB) Przejrzano 512 razy
IMG_4168.JPG
IMG_4168.JPG (482.21 KiB) Przejrzano 512 razy
darekforest
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 227
Rejestracja: 31 lip 2012, 13:32
Posiadane auto:
Lokalizacja: Rzeszow/Anglia

Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi

Post autor: darekforest »

A taki mam bagnet :) tego miska chyba wiekszosc zna ;)
IMG_4287.JPG
IMG_4287.JPG (521.16 KiB) Przejrzano 509 razy
Szczyt bajery w moim Miniaku :D czyli zarowki LED w podswietleniu tablicy ;)


IMG_4253.JPG
IMG_4253.JPG (426.61 KiB) Przejrzano 509 razy
Komora silnika...
IMG_4884.JPG
IMG_4884.JPG (517.55 KiB) Przejrzano 509 razy
Awatar użytkownika
Luomo
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 349
Rejestracja: 12 mar 2011, 00:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Łódź

Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi

Post autor: Luomo »

Fajnie wyszło, samochód wyglada b. fajnie, gratuluję! :D Miś Paddington czy Ted? :wink: Może nazwij tak Miniaka? :wink: Pozdr.!
darekforest
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 227
Rejestracja: 31 lip 2012, 13:32
Posiadane auto:
Lokalizacja: Rzeszow/Anglia

Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi

Post autor: darekforest »

Luomo pisze:Fajnie wyszło, samochód wyglada b. fajnie, gratuluję! :D Miś Paddington czy Ted? :wink: Może nazwij tak Miniaka? :wink: Pozdr.!

Ted :) a Miniak ma na imie Bob :D poprzedni wlasciciele(oboje byli kiedys na forum) nazwali go Bobek,a ja to nieco zangielszczyłem ;)
darekforest
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 227
Rejestracja: 31 lip 2012, 13:32
Posiadane auto:
Lokalizacja: Rzeszow/Anglia

Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi

Post autor: darekforest »

29 marca wybralem sie na pierwszy zlot otwierajacy sezon w UK.Brooklands Mini Day.Po wjechaniu na teren muzem gdzie odbywal sie zlot Miniak odmowil posluszenstwa.Zerwala sie linka od gazu.Bylo sporo stoisk firm sprzedajcych czesci,ale jak na zlosc nikt nie mial linki do Miniaka z kierownica po lewej stronie.Trzeba bylo zadzwonic po pomoc drogowa.Na szczescie trafilem na typa ktory sam ma klasyka i uparl sie ze zrobi tymczasowa linke i tak tez sie stalo :D dzieki temu moglem wrocic Miniakiem do domu :)

IMG_5373.JPG
IMG_5373.JPG (73.13 KiB) Przejrzano 297 razy
IMG_5376.JPG
IMG_5376.JPG (71.93 KiB) Przejrzano 297 razy
IMG_5378.JPG
IMG_5378.JPG (94 KiB) Przejrzano 297 razy
darekforest
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 227
Rejestracja: 31 lip 2012, 13:32
Posiadane auto:
Lokalizacja: Rzeszow/Anglia

Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi

Post autor: darekforest »

Na zdjeciach stan moich zaciskow,chyba czas na ich wymiane?Pytanie do forumowiczow:jakie zaciski polecacie?Od razu napisze ze mam zwykle tarcze i Miniak sluzy mi do normalnej jazdy a nie scigania sie :)
Załączniki
IMG_5872.JPG
IMG_5872.JPG (55.56 KiB) Przejrzano 217 razy
IMG_5873.JPG
IMG_5873.JPG (64.54 KiB) Przejrzano 217 razy
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi

Post autor: flapjck1 »

kupujesz nowe szklanki, reparaturki i heja


dla pelnej jakosci mozesz wypiaskowac korpusy, ocynkowac je i pomalowac na koniec dla ladnego wygladu ( czy na mokro czy proszkowo )
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
darekforest
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 227
Rejestracja: 31 lip 2012, 13:32
Posiadane auto:
Lokalizacja: Rzeszow/Anglia

Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi

Post autor: darekforest »

flapjck1 pisze:kupujesz nowe szklanki, reparaturki i heja


dla pelnej jakosci mozesz wypiaskowac korpusy, ocynkowac je i pomalowac na koniec dla ladnego wygladu ( czy na mokro czy proszkowo )
Flap gdybym umial sam zrobic to o czym napisales to nie pytalbym o nowe zaciski.Jezeli mam je oddac do regeneracji tutaj w Anglii to zaplace tyle ile za nowe :(
Oczywiscie ze chcialbym zatrzymac te ktore obecnie sa na aucie bo sa oryginalne i takie jakie montowano w Longbridge jednak sam ich nie odnowie...
ODPOWIEDZ