Mini z Rzeszowa 1.3 SPi
Moderator: flapjck1
-
- Swój Człowiek
- Posty: 227
- Rejestracja: 31 lip 2012, 13:32
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Rzeszow/Anglia
Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi
Pierwsza wizyta Miniaka na hamowni po odbudowie i chyba wogole Czekam na opinie
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi
opinie? yyy - wykres jest masakryczny i w ogóle nie wiem jak go próbować czytać, moc na kołach czy na silniku? gdzie jest podziałka momentu bo widzę tylko moc, to jest Cooper czy wersja 53KM fabrycznie?
coś było robione czy seria (w sensie tylko większa pojemność jak się domyślam)?
coś było robione czy seria (w sensie tylko większa pojemność jak się domyślam)?
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi
wykres w excelu rysowany, jezeli jest powtarzalny albo czuc znizke formy powyzej 5000 rpm to bogatszej mieszanki potrzebuje
nie no widac po tym wykresie ze trzeba wtrysk wypier...ic i ustawic to na gazniku
nie no widac po tym wykresie ze trzeba wtrysk wypier...ic i ustawic to na gazniku
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Swój Człowiek
- Posty: 227
- Rejestracja: 31 lip 2012, 13:32
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Rzeszow/Anglia
Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi
To jest moc na kolach.Na silniku najpierw wyszlo 58.5 BHP a za drugim razem 61.5 BHP.Na wiosne kiedy zrobie troche wiecej kilometrow bedzie lepiej.Wedlug Steva ktory robil pomiar mozemy dociagnac do 67 BHP bez zadnych zmian bo wiaza sie one z wiekszym spalaniem itd.
Silnik 1312cc,filtr powietrza K&N I wydech RC40 twin box.Oprocz tego zero zmian
Silnik 1312cc,filtr powietrza K&N I wydech RC40 twin box.Oprocz tego zero zmian
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi
a komputer?darekforest pisze:To jest moc na kolach.Na silniku najpierw wyszlo 58.5 BHP a za drugim razem 61.5 BHP.Na wiosne kiedy zrobie troche wiecej kilometrow bedzie lepiej.Wedlug Steva ktory robil pomiar mozemy dociagnac do 67 BHP bez zadnych zmian bo wiaza sie one z wiekszym spalaniem itd.
Silnik 1312cc,filtr powietrza K&N I wydech RC40 twin box.Oprocz tego zero zmian
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
-
- Swój Człowiek
- Posty: 227
- Rejestracja: 31 lip 2012, 13:32
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Rzeszow/Anglia
Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi
O jakim komputerze mowimi Sadam?ECU?Sadam pisze:a komputer?darekforest pisze:To jest moc na kolach.Na silniku najpierw wyszlo 58.5 BHP a za drugim razem 61.5 BHP.Na wiosne kiedy zrobie troche wiecej kilometrow bedzie lepiej.Wedlug Steva ktory robil pomiar mozemy dociagnac do 67 BHP bez zadnych zmian bo wiaza sie one z wiekszym spalaniem itd.
Silnik 1312cc,filtr powietrza K&N I wydech RC40 twin box.Oprocz tego zero zmian
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi
ECU, masz wersję 53KM czy 63KM
jak ta pierwsza to wyniki niezłe, ale faktycznie jak flap napisał wygląda na to, że może puchnąć z braku paliwa (w ramach eksperymentu spróbowałbym na drugim komputerze), jak ta druga, no to kilka KM do serii brak.
Silnik do jakiej CR został zrobiony?
jak ta pierwsza to wyniki niezłe, ale faktycznie jak flap napisał wygląda na to, że może puchnąć z braku paliwa (w ramach eksperymentu spróbowałbym na drugim komputerze), jak ta druga, no to kilka KM do serii brak.
Silnik do jakiej CR został zrobiony?
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
-
- Swój Człowiek
- Posty: 227
- Rejestracja: 31 lip 2012, 13:32
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Rzeszow/Anglia
Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi
Wersja 53KM.
Tymczasem doszedl bilet na coroczny London to Brighton Mini Run
I kilka fotek Miniaka juz po odbudowie na angielskiej ziemi...
Tymczasem doszedl bilet na coroczny London to Brighton Mini Run
I kilka fotek Miniaka juz po odbudowie na angielskiej ziemi...
- Załączniki
-
- IMG_4852.JPG (505.62 KiB) Przejrzano 509 razy
-
- IMG_4168.JPG (482.21 KiB) Przejrzano 509 razy
-
- Swój Człowiek
- Posty: 227
- Rejestracja: 31 lip 2012, 13:32
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Rzeszow/Anglia
Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi
A taki mam bagnet tego miska chyba wiekszosc zna
Szczyt bajery w moim Miniaku czyli zarowki LED w podswietleniu tablicy
Komora silnika...
Szczyt bajery w moim Miniaku czyli zarowki LED w podswietleniu tablicy
Komora silnika...
Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi
Fajnie wyszło, samochód wyglada b. fajnie, gratuluję! Miś Paddington czy Ted? Może nazwij tak Miniaka? Pozdr.!
-
- Swój Człowiek
- Posty: 227
- Rejestracja: 31 lip 2012, 13:32
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Rzeszow/Anglia
Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi
Luomo pisze:Fajnie wyszło, samochód wyglada b. fajnie, gratuluję! Miś Paddington czy Ted? Może nazwij tak Miniaka? Pozdr.!
Ted a Miniak ma na imie Bob poprzedni wlasciciele(oboje byli kiedys na forum) nazwali go Bobek,a ja to nieco zangielszczyłem
-
- Swój Człowiek
- Posty: 227
- Rejestracja: 31 lip 2012, 13:32
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Rzeszow/Anglia
Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi
29 marca wybralem sie na pierwszy zlot otwierajacy sezon w UK.Brooklands Mini Day.Po wjechaniu na teren muzem gdzie odbywal sie zlot Miniak odmowil posluszenstwa.Zerwala sie linka od gazu.Bylo sporo stoisk firm sprzedajcych czesci,ale jak na zlosc nikt nie mial linki do Miniaka z kierownica po lewej stronie.Trzeba bylo zadzwonic po pomoc drogowa.Na szczescie trafilem na typa ktory sam ma klasyka i uparl sie ze zrobi tymczasowa linke i tak tez sie stalo dzieki temu moglem wrocic Miniakiem do domu
-
- Swój Człowiek
- Posty: 227
- Rejestracja: 31 lip 2012, 13:32
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Rzeszow/Anglia
Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi
Na zdjeciach stan moich zaciskow,chyba czas na ich wymiane?Pytanie do forumowiczow:jakie zaciski polecacie?Od razu napisze ze mam zwykle tarcze i Miniak sluzy mi do normalnej jazdy a nie scigania sie
- Załączniki
-
- IMG_5872.JPG (55.56 KiB) Przejrzano 214 razy
-
- IMG_5873.JPG (64.54 KiB) Przejrzano 214 razy
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi
kupujesz nowe szklanki, reparaturki i heja
dla pelnej jakosci mozesz wypiaskowac korpusy, ocynkowac je i pomalowac na koniec dla ladnego wygladu ( czy na mokro czy proszkowo )
dla pelnej jakosci mozesz wypiaskowac korpusy, ocynkowac je i pomalowac na koniec dla ladnego wygladu ( czy na mokro czy proszkowo )
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Swój Człowiek
- Posty: 227
- Rejestracja: 31 lip 2012, 13:32
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Rzeszow/Anglia
Re: Mini z Rzeszowa 1.3 SPi
Flap gdybym umial sam zrobic to o czym napisales to nie pytalbym o nowe zaciski.Jezeli mam je oddac do regeneracji tutaj w Anglii to zaplace tyle ile za noweflapjck1 pisze:kupujesz nowe szklanki, reparaturki i heja
dla pelnej jakosci mozesz wypiaskowac korpusy, ocynkowac je i pomalowac na koniec dla ladnego wygladu ( czy na mokro czy proszkowo )
Oczywiscie ze chcialbym zatrzymac te ktore obecnie sa na aucie bo sa oryginalne i takie jakie montowano w Longbridge jednak sam ich nie odnowie...