R50, R52 & R53
Moderatorzy: flapjck1 , Drail
Kuner
Swój Człowiek
Posty: 332 Rejestracja: 22 mar 2010, 15:09
Posiadane auto: R56, R50, BMW Rally, Chrysler
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:
Post
autor: Kuner » 09 cze 2015, 10:14
bob.dsk pisze:
O ile dobrze pamiętam to pompa jest elektryczno hydrauliczna i nie ma tam żadnego paska
Zgadza się. Pasek jest w R50 w dieslu
http://www.swiatMINI.pl
Niezależny serwis samochodów MINI
Serwis, modyfikacje, części do Twojego MINI.
tel. 665 885 775; 690 094 000
tumich
Nowy
Posty: 40 Rejestracja: 17 kwie 2014, 23:22
Posiadane auto: R56 JCW /F56 Cooper D
Lokalizacja: Krk
Post
autor: tumich » 13 cze 2015, 13:49
O ile dobrze pamiętam to pompa jest elektryczno hydrauliczna i nie ma tam żadnego paska
Jeszcze raz przeczytaj ze zrozumieniem mój post. Pisałem nt R53, nie R56. W R53 jest pasek
flapjck1
Maniak
Posty: 8179 Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:
Post
autor: flapjck1 » 13 cze 2015, 18:53
ustalcie to miedzy soba panowie, bo jeden z was sieje zamet i wiem ktory
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Kuner
Swój Człowiek
Posty: 332 Rejestracja: 22 mar 2010, 15:09
Posiadane auto: R56, R50, BMW Rally, Chrysler
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:
Post
autor: Kuner » 15 cze 2015, 07:46
tumich pisze: O ile dobrze pamiętam to pompa jest elektryczno hydrauliczna i nie ma tam żadnego paska
Jeszcze raz przeczytaj ze zrozumieniem mój post. Pisałem nt R53, nie R56. W R53 jest pasek
Pasek jest ale nie ma on nic wspólnego z pompą wspomagania. Jedynie w r50 w dieslu była pompa pędzona z paska, a w całej reszcie była elektryczna.
http://www.swiatMINI.pl
Niezależny serwis samochodów MINI
Serwis, modyfikacje, części do Twojego MINI.
tel. 665 885 775; 690 094 000
bob.dsk
Wiarus
Posty: 680 Rejestracja: 01 lis 2009, 13:31
Posiadane auto: A45 AMG
Lokalizacja: Gdynia/Toruń
Post
autor: bob.dsk » 17 cze 2015, 09:43
tumich pisze: O ile dobrze pamiętam to pompa jest elektryczno hydrauliczna i nie ma tam żadnego paska
Jeszcze raz przeczytaj ze zrozumieniem mój post. Pisałem nt R53, nie R56. W R53 jest pasek
haha najpierw trzeba nauczyć się pisać precyzyjnie. Pasek klinowy a pompa wspomagania to kolego dwie różne sprawy. Radzę w pierwszym rzędzie zaglądać pod maskę a później się wypowiadać. Btw miałem R53 przez 3 lata i wymieniałem pompę wspomagania więc dokładnie wiem.
R56 239km 342nm
bob.dsk
Wiarus
Posty: 680 Rejestracja: 01 lis 2009, 13:31
Posiadane auto: A45 AMG
Lokalizacja: Gdynia/Toruń
Post
autor: bob.dsk » 17 cze 2015, 09:51
Jeszcze dla szybkiej jasności bo nie chce mi się ciągnąć tematu:
R53 Cooper S :
Pompa Wspomagania- nie jest napędzana żadnym paskiem
Napęd pasowy : między innymi koło kompresora, pompa wody
R56 239km 342nm
tumich
Nowy
Posty: 40 Rejestracja: 17 kwie 2014, 23:22
Posiadane auto: R56 JCW /F56 Cooper D
Lokalizacja: Krk
Post
autor: tumich » 06 lip 2015, 19:13
Kuner pisze: tumich pisze: O ile dobrze pamiętam to pompa jest elektryczno hydrauliczna i nie ma tam żadnego paska
Jeszcze raz przeczytaj ze zrozumieniem mój post. Pisałem nt R53, nie R56. W R53 jest pasek
Pasek jest ale nie ma on nic wspólnego z pompą wspomagania. Jedynie w r50 w dieslu była pompa pędzona z paska, a w całej reszcie była elektryczna.
Ja miałem właśnie tego diesla. Zatem sorry. Złe nazewnictwo.
tumich
Nowy
Posty: 40 Rejestracja: 17 kwie 2014, 23:22
Posiadane auto: R56 JCW /F56 Cooper D
Lokalizacja: Krk
Post
autor: tumich » 05 sie 2015, 15:51
Odnośnie tego wycia podczas skręcania to u mnie objawia się tak:
https://www.youtube.com/watch?v=DE87Cnf ... e=youtu.be
Wygląda to na jakąś uszczelkę, ale gdzie ona może się znajdować. Te dzwięki doskwierają Miniakowi już od kilku lat. Gdy jest zimno to nawet nie słychać. Ktoś miał podobny problem?
Kuner
Swój Człowiek
Posty: 332 Rejestracja: 22 mar 2010, 15:09
Posiadane auto: R56, R50, BMW Rally, Chrysler
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:
Post
autor: Kuner » 05 sie 2015, 17:41
Górne mocowania amortyzatorów sprawdzane były? Wg mnie to to
http://www.swiatMINI.pl
Niezależny serwis samochodów MINI
Serwis, modyfikacje, części do Twojego MINI.
tel. 665 885 775; 690 094 000
tumich
Nowy
Posty: 40 Rejestracja: 17 kwie 2014, 23:22
Posiadane auto: R56 JCW /F56 Cooper D
Lokalizacja: Krk
Post
autor: tumich » 05 sie 2015, 20:47
Kuner pisze: Górne mocowania amortyzatorów sprawdzane były? Wg mnie to to
Tzn co masz na myśli? Coś niedokręcone czy do wymiany? Amortyzator ze wspomaganiem ma coś wspólnego?
Kuner
Swój Człowiek
Posty: 332 Rejestracja: 22 mar 2010, 15:09
Posiadane auto: R56, R50, BMW Rally, Chrysler
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:
Post
autor: Kuner » 07 sie 2015, 08:28
uszkodzone łożyska w górnych mocowaniach amortyzatorów.
http://www.swiatMINI.pl
Niezależny serwis samochodów MINI
Serwis, modyfikacje, części do Twojego MINI.
tel. 665 885 775; 690 094 000
tumich
Nowy
Posty: 40 Rejestracja: 17 kwie 2014, 23:22
Posiadane auto: R56 JCW /F56 Cooper D
Lokalizacja: Krk
Post
autor: tumich » 19 sie 2015, 13:07
Kuner pisze: uszkodzone łożyska w górnych mocowaniach amortyzatorów.
Dzięki za odp. Jaki szacunkowy koszt naprawy? Bo nie wiem czy w serwisie w Krk nie chcą mnie oskubać
Kuner
Swój Człowiek
Posty: 332 Rejestracja: 22 mar 2010, 15:09
Posiadane auto: R56, R50, BMW Rally, Chrysler
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:
Post
autor: Kuner » 20 sie 2015, 09:01
500-600 zł na oryginale.
http://www.swiatMINI.pl
Niezależny serwis samochodów MINI
Serwis, modyfikacje, części do Twojego MINI.
tel. 665 885 775; 690 094 000
tumich
Nowy
Posty: 40 Rejestracja: 17 kwie 2014, 23:22
Posiadane auto: R56 JCW /F56 Cooper D
Lokalizacja: Krk
Post
autor: tumich » 21 sie 2015, 00:22
Kuner pisze: 500-600 zł na oryginale.
A na zamiennikach? Warto dopłacać do oryginalnego?