LEYLAND MINI 850 De Luxe

Część forum poświęcona naszym Miniakom. Zanim założysz nowy post, zapoznaj sie z panującymi tu zasadami.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
TRIP
Wiarus
Wiarus
Posty: 636
Rejestracja: 08 maja 2009, 19:35
Posiadane auto:
Lokalizacja: 3miasto/Żukowo

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

Post autor: TRIP »

hej możecie mi podpowiedzieć jakie są wasze doświadczenia z montowania kół 10 i hamulców tarczowych?
obecnie mam 2 zestawy:
- zwrotnica i tarcze pod 12 z 93r.
- zwrotnica i bębny z 76r,

wiem że jest możliwość przetoczenia tarcz pod 12 i zamontowania po przerobieniu zacisków od fiesty, lub jakiś trudno dostępny zestaw z od coopera s, słyszałem też o gotowych zestawach np z mini sport

jakie są wasze doświadczenia w tej materii, warto się męczyć z przeróbkami czy lepiej montować gotowe zestawy?
Awatar użytkownika
dziesio
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1105
Rejestracja: 17 sty 2005, 21:17
Posiadane auto:
Lokalizacja: warszawa

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

Post autor: dziesio »

mam przerobione z fiesty i dzialaja fajnie. Przerobka straszna nie jest - wiekszy problem to znalezc zaciski.

Temat byl przerabiany - najwygodniej jest kupic zestaw i miec spokoj - ale drogo.

Konwersja z fiesty kosztowo wychodzi korzystniej. Musisz dostac zaciski i dorobic przewody. Tarcz i klockow nie licze bo to i tak musisz kupic.
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

Post autor: flapjck1 »

jest jeszcze opcja zaadoptować zaciski z metro 4ro tłoczkowe, ale to najtrudniejsza robota jest
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
TRIP
Wiarus
Wiarus
Posty: 636
Rejestracja: 08 maja 2009, 19:35
Posiadane auto:
Lokalizacja: 3miasto/Żukowo

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

Post autor: TRIP »

flapjck1 pisze:jest jeszcze opcja zaadoptować zaciski z metro 4ro tłoczkowe, ale to najtrudniejsza robota jest
a czy jest sens męczyć się pod 4 tłoczkowe zaciski wydaje mi się że mini jest na tyle lekki że i tak bardzo lekko zblokować mu koła ?

czy wydajność hamulców jest tu sprawą istotną?
Awatar użytkownika
bob.dsk
Wiarus
Wiarus
Posty: 711
Rejestracja: 01 lis 2009, 13:31
Posiadane auto: A45 AMG
Lokalizacja: Gdynia/Toruń

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

Post autor: bob.dsk »

TRIP pisze:
flapjck1 pisze:jest jeszcze opcja zaadoptować zaciski z metro 4ro tłoczkowe, ale to najtrudniejsza robota jest
a czy jest sens męczyć się pod 4 tłoczkowe zaciski wydaje mi się że mini jest na tyle lekki że i tak bardzo lekko zblokować mu koła ?

czy wydajność hamulców jest tu sprawą istotną?
Trip jak chcesz mam z R56 zaciski :D Mogę Ci opchnąć :cool:
R56 239km 342nm
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

Post autor: flapjck1 »

sam hamulec jest większy niż kolo
pamiętaj ze on ma kola 10' zamiar wsadzić - a 10 cali = 254 mm :P
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
TRIP
Wiarus
Wiarus
Posty: 636
Rejestracja: 08 maja 2009, 19:35
Posiadane auto:
Lokalizacja: 3miasto/Żukowo

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

Post autor: TRIP »

bob.dsk pisze:
TRIP pisze:
flapjck1 pisze:jest jeszcze opcja zaadoptować zaciski z metro 4ro tłoczkowe, ale to najtrudniejsza robota jest
a czy jest sens męczyć się pod 4 tłoczkowe zaciski wydaje mi się że mini jest na tyle lekki że i tak bardzo lekko zblokować mu koła ?

czy wydajność hamulców jest tu sprawą istotną?
Trip jak chcesz mam z R56 zaciski :D Mogę Ci opchnąć :cool:
jak dasz dobrą cenę to rozważę :mrgreen:
dziś i jutro jestem w GA więc odbiór może być osobisty :mrgreen:


a tak poważnie może ktoś ma jakieś zestawy do konwersji na 10 w dobrej cenie w naszym pięknym kraju
Awatar użytkownika
TRIP
Wiarus
Wiarus
Posty: 636
Rejestracja: 08 maja 2009, 19:35
Posiadane auto:
Lokalizacja: 3miasto/Żukowo

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

Post autor: TRIP »

Podjąłem wyzwanie i zdecydowałem się na metro
zaciski obcierają o felgi ;)
Kolejne pytanie, jaki najmniejszy dystans załatwi sprawę przy takich felgach
Załączniki
WP_20150818_002.jpg
WP_20150818_002.jpg (406.49 KiB) Przejrzano 780 razy
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

Post autor: flapjck1 »

Musisz dobrac empirycznie oraz przyjzyj sie o co dokladnie ocieraja
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
TRIP
Wiarus
Wiarus
Posty: 636
Rejestracja: 08 maja 2009, 19:35
Posiadane auto:
Lokalizacja: 3miasto/Żukowo

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

Post autor: TRIP »

Hej posiada ktoś może blaszany grill od mk2? Taki do którego montuje się wons? Chętnie kupię ;)
Minis
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 324
Rejestracja: 11 sty 2005, 18:47
Posiadane auto:
Lokalizacja: Dąbrówka

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

Post autor: Minis »

Wons :D był w mk1, mk2 miał normalnego grila.
MJ
Awatar użytkownika
TRIP
Wiarus
Wiarus
Posty: 636
Rejestracja: 08 maja 2009, 19:35
Posiadane auto:
Lokalizacja: 3miasto/Żukowo

Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe

Post autor: TRIP »

W takim razie mk 1
ODPOWIEDZ