LEYLAND MINI 850 De Luxe
Moderator: flapjck1
Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe
hej możecie mi podpowiedzieć jakie są wasze doświadczenia z montowania kół 10 i hamulców tarczowych?
obecnie mam 2 zestawy:
- zwrotnica i tarcze pod 12 z 93r.
- zwrotnica i bębny z 76r,
wiem że jest możliwość przetoczenia tarcz pod 12 i zamontowania po przerobieniu zacisków od fiesty, lub jakiś trudno dostępny zestaw z od coopera s, słyszałem też o gotowych zestawach np z mini sport
jakie są wasze doświadczenia w tej materii, warto się męczyć z przeróbkami czy lepiej montować gotowe zestawy?
obecnie mam 2 zestawy:
- zwrotnica i tarcze pod 12 z 93r.
- zwrotnica i bębny z 76r,
wiem że jest możliwość przetoczenia tarcz pod 12 i zamontowania po przerobieniu zacisków od fiesty, lub jakiś trudno dostępny zestaw z od coopera s, słyszałem też o gotowych zestawach np z mini sport
jakie są wasze doświadczenia w tej materii, warto się męczyć z przeróbkami czy lepiej montować gotowe zestawy?
- dziesio
- Super użytkownik
- Posty: 1105
- Rejestracja: 17 sty 2005, 21:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: warszawa
Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe
mam przerobione z fiesty i dzialaja fajnie. Przerobka straszna nie jest - wiekszy problem to znalezc zaciski.
Temat byl przerabiany - najwygodniej jest kupic zestaw i miec spokoj - ale drogo.
Konwersja z fiesty kosztowo wychodzi korzystniej. Musisz dostac zaciski i dorobic przewody. Tarcz i klockow nie licze bo to i tak musisz kupic.
Temat byl przerabiany - najwygodniej jest kupic zestaw i miec spokoj - ale drogo.
Konwersja z fiesty kosztowo wychodzi korzystniej. Musisz dostac zaciski i dorobic przewody. Tarcz i klockow nie licze bo to i tak musisz kupic.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe
jest jeszcze opcja zaadoptować zaciski z metro 4ro tłoczkowe, ale to najtrudniejsza robota jest
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe
a czy jest sens męczyć się pod 4 tłoczkowe zaciski wydaje mi się że mini jest na tyle lekki że i tak bardzo lekko zblokować mu koła ?flapjck1 pisze:jest jeszcze opcja zaadoptować zaciski z metro 4ro tłoczkowe, ale to najtrudniejsza robota jest
czy wydajność hamulców jest tu sprawą istotną?
- bob.dsk
- Wiarus
- Posty: 711
- Rejestracja: 01 lis 2009, 13:31
- Posiadane auto: A45 AMG
- Lokalizacja: Gdynia/Toruń
Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe
Trip jak chcesz mam z R56 zaciski Mogę Ci opchnąćTRIP pisze:a czy jest sens męczyć się pod 4 tłoczkowe zaciski wydaje mi się że mini jest na tyle lekki że i tak bardzo lekko zblokować mu koła ?flapjck1 pisze:jest jeszcze opcja zaadoptować zaciski z metro 4ro tłoczkowe, ale to najtrudniejsza robota jest
czy wydajność hamulców jest tu sprawą istotną?
R56 239km 342nm
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe
sam hamulec jest większy niż kolo
pamiętaj ze on ma kola 10' zamiar wsadzić - a 10 cali = 254 mm
pamiętaj ze on ma kola 10' zamiar wsadzić - a 10 cali = 254 mm
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe
jak dasz dobrą cenę to rozważębob.dsk pisze:Trip jak chcesz mam z R56 zaciski Mogę Ci opchnąćTRIP pisze:a czy jest sens męczyć się pod 4 tłoczkowe zaciski wydaje mi się że mini jest na tyle lekki że i tak bardzo lekko zblokować mu koła ?flapjck1 pisze:jest jeszcze opcja zaadoptować zaciski z metro 4ro tłoczkowe, ale to najtrudniejsza robota jest
czy wydajność hamulców jest tu sprawą istotną?
dziś i jutro jestem w GA więc odbiór może być osobisty
a tak poważnie może ktoś ma jakieś zestawy do konwersji na 10 w dobrej cenie w naszym pięknym kraju
Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe
Podjąłem wyzwanie i zdecydowałem się na metro
zaciski obcierają o felgi
Kolejne pytanie, jaki najmniejszy dystans załatwi sprawę przy takich felgach
zaciski obcierają o felgi
Kolejne pytanie, jaki najmniejszy dystans załatwi sprawę przy takich felgach
- Załączniki
-
- WP_20150818_002.jpg (406.49 KiB) Przejrzano 780 razy
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe
Musisz dobrac empirycznie oraz przyjzyj sie o co dokladnie ocieraja
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe
Hej posiada ktoś może blaszany grill od mk2? Taki do którego montuje się wons? Chętnie kupię
Re: LEYLAND MINI 850 De Luxe
W takim razie mk 1