Nightfire Red
Moderator: flapjck1
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Nightfire Red
8 lat stał w kolejce do zakończenia projektu.
Blacha praktycznie skończona.
Kolej na lakiernika
Blacha praktycznie skończona.
Kolej na lakiernika
- Załączniki
-
- Szeroki rant.jpg (462.95 KiB) Przejrzano 1124 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Nightfire Red
Z archiwum X
- Załączniki
-
- Mini2x2.JPG (396.95 KiB) Przejrzano 1053 razy
-
- Mini2x1.JPG (367.21 KiB) Przejrzano 1053 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Nightfire Red
Szkoda ,że nie pokazujesz kolejnych etapów budowy ... pewnie by było na co popatrzeć ... i może coś podpatrzeć
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Nightfire Red
Nie zawsze jest czas na foto i wrzucanie na forum.
Ten projekt miał być docelowo pod silnik Suzuki Swift GTI.
Jednak robię po tylu latach na 1,3 klasyczny ale tak trochę z większą mocą.
Dzięki Flip-Front wymiana zespołu napędowego nie będzie trwała zbyt długo.
Zawias:
-konwencjonalne gruchy, zwrotnice Metro, hamulce Metro wentylowane
-regulacja geometrii przód - tył
-dobre amortyzatory
-Koła 13" ( opon mam sporo )
Ten projekt miał być docelowo pod silnik Suzuki Swift GTI.
Jednak robię po tylu latach na 1,3 klasyczny ale tak trochę z większą mocą.
Dzięki Flip-Front wymiana zespołu napędowego nie będzie trwała zbyt długo.
Zawias:
-konwencjonalne gruchy, zwrotnice Metro, hamulce Metro wentylowane
-regulacja geometrii przód - tył
-dobre amortyzatory
-Koła 13" ( opon mam sporo )
- Załączniki
-
- Bagażnik.jpg (478.88 KiB) Przejrzano 968 razy
-
- lewy.jpg (448.47 KiB) Przejrzano 968 razy
-
- Podszybie.jpg (625.06 KiB) Przejrzano 968 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- lilek
- Super użytkownik
- Posty: 1142
- Rejestracja: 05 lut 2012, 11:38
- Posiadane auto: Wściekły Mini Honda
Mini Cooper Silverstone, Mini Cooper Blue Star - Lokalizacja: CK
- Kontakt:
Re: Nightfire Red
Czy pod zwrotnice Metro zmieniasz końcówki drążków na dłuższe /inne czy zostaje seria od mini?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Nightfire Red
Zostaje seria, dluzsze koncowki sa potrzebne gdy ustawiasz duzy kat wyprzedzenia swoznia zwrotnicy z jednoczesnym duzym negatywem
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Nightfire Red
Przygotowania do lakierowania rozpoczęte w zacnym towarzystwie Ferrari
- Załączniki
-
- Sie robi 1.jpg (679.4 KiB) Przejrzano 817 razy
-
- Sie robi.jpg (710.48 KiB) Przejrzano 817 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Nightfire Red
Pomalowany - szkoda, że śniegu nie ma bo byłby pod choinkę
Zdjęcia z telefonu!!!
Zdjęcia z telefonu!!!
- Załączniki
-
- Lakier 1.jpg (878.7 KiB) Przejrzano 712 razy
-
- Lakier2.jpg (707.04 KiB) Przejrzano 712 razy
-
- lakier3.jpg (760.91 KiB) Przejrzano 712 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Nightfire Red
cd
- Załączniki
-
- lakier4.jpg (813.16 KiB) Przejrzano 712 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- lilek
- Super użytkownik
- Posty: 1142
- Rejestracja: 05 lut 2012, 11:38
- Posiadane auto: Wściekły Mini Honda
Mini Cooper Silverstone, Mini Cooper Blue Star - Lokalizacja: CK
- Kontakt:
Re: Nightfire Red
Stalowy flip lepiej wygląda i pasuje od laminatu
Piotrek, robisz kolejną wyścigówkę
Piotrek, robisz kolejną wyścigówkę
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Nightfire Red
Nie będzie to wyścigówka ale trochę "dłubnięty" Mini do drogowej jazdy.
Zrobiona konserwacja, zawieszenie i kilka innych rzeczy, których nie widać.
Składanie niebawem się rozpocznie.
Zrobiona konserwacja, zawieszenie i kilka innych rzeczy, których nie widać.
Składanie niebawem się rozpocznie.
- Załączniki
-
- Zawias przód.jpg (729.65 KiB) Przejrzano 532 razy
-
- Zawias tył.jpg (699.23 KiB) Przejrzano 532 razy
-
- Podłoga.jpg (643.19 KiB) Przejrzano 532 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197