Mój Rover British Open Classic
Moderator: flapjck1
- rambo_3m
- Klubowicz
- Posty: 203
- Rejestracja: 02 mar 2007, 20:46
- Posiadane auto: Mini 1,3Spi, Mini 1300 Racing, Vespa PK50, Vespa PX125, Vespa T5
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Mój Rover British Open Classic
Kolor czarny bo w specyfikacji niemieckiej, silnik 1,3 SPi:
Fotka 1
Fotka 2
Jeszcze nie przerejestrowany i nie umyty po podróży do nowego domu
Fotka 1
Fotka 2
Jeszcze nie przerejestrowany i nie umyty po podróży do nowego domu
Ostatnio zmieniony 12 mar 2007, 13:42 przez rambo_3m, łącznie zmieniany 2 razy.
Wróciłem po x latach nieobecności
- icemac
- Super użytkownik
- Posty: 1775
- Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mój Rover British Open Classic
gratulacje, no i trzeba go opić coby nie skrzypiał
- rambo_3m
- Klubowicz
- Posty: 203
- Rejestracja: 02 mar 2007, 20:46
- Posiadane auto: Mini 1,3Spi, Mini 1300 Racing, Vespa PK50, Vespa PX125, Vespa T5
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Mój Rover British Open Classic
Jak ktoś chętny to zapraszam na huczne opijanie w ten weekend - oczywiście w Gdyni
Wróciłem po x latach nieobecności
- dawid
- Super użytkownik
- Posty: 1263
- Rejestracja: 25 lis 2006, 17:47
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
Re: Mój Rover British Open Classic
rambo_3m pisze:Jak ktoś chętny to zapraszam na huczne opijanie w ten weekend - oczywiście w Gdyni
niech opijanie przyjedzie do krakowa
- icemac
- Super użytkownik
- Posty: 1775
- Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mój Rover British Open Classic
artoholik pisze:rambo_3m pisze:Jak ktoś chętny to zapraszam na huczne opijanie w ten weekend - oczywiście w Gdyni
niech opijanie przyjedzie do krakowa
a może do Wrocka
- minimaniak
- Klubowicz
- Posty: 1828
- Rejestracja: 05 sty 2005, 19:35
- Posiadane auto: Klasyki "Dziadek" 25LE, 35LE, 40LE, Cabriolet, Van,Kombi i parę innych
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mój Rover British Open Classic
do Krakowa i Wrocławia
Pozdrawiam Adam
TEL. 606-877-927
PIERWSZY W POLSCE SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO MINI www.mini-land.pl
TEL. 606-877-927
PIERWSZY W POLSCE SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO MINI www.mini-land.pl
- icemac
- Super użytkownik
- Posty: 1775
- Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mój Rover British Open Classic
malutka pisze:Masz bardzo ładne lusterka ;D
ładne są, ale niezbyt praktyczne
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mój Rover British Open Classic
niezbyt to MALO powiedziane
no chyba za to sa perspexy
no chyba za to sa perspexy
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Mój Rover British Open Classic
flapjck1 pisze:niezbyt to MALO powiedziane
no chyba za to sa perspexy
Możecie rozwinąć temat? Bo myślałem o takich i może przestanę myśleć w takim razie
?le widać? Fatalne w ustawianiu? Korodują? Wszystko na raz?
- icemac
- Super użytkownik
- Posty: 1775
- Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mój Rover British Open Classic
Wedymin pisze:flapjck1 pisze:niezbyt to MALO powiedziane
no chyba za to sa perspexy
Możecie rozwinąć temat? Bo myślałem o takich i może przestanę myśleć w takim razie
?le widać? Fatalne w ustawianiu? Korodują? Wszystko na raz?
jechałem miniakiem Adama S. ma takie lusterka - napiszę tak - aby cokolwiek zobaczyć trzeba się pochylić do przodu i "trafić" w strefę widzenia
- rambo_3m
- Klubowicz
- Posty: 203
- Rejestracja: 02 mar 2007, 20:46
- Posiadane auto: Mini 1,3Spi, Mini 1300 Racing, Vespa PK50, Vespa PX125, Vespa T5
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Re: Mój Rover British Open Classic
Wedymin pisze:flapjck1 pisze:niezbyt to MALO powiedziane
no chyba za to sa perspexy
Możecie rozwinąć temat? Bo myślałem o takich i może przestanę myśleć w takim razie
?le widać? Fatalne w ustawianiu? Korodują? Wszystko na raz?
?le widać ?? Nic nie widać nie dość że są malutkie to jeszcze bardzo trudno je ustawić bo zakres ustawania jest zbyt wąski. Ale za to ładnie wyglądają
Wróciłem po x latach nieobecności
- icemac
- Super użytkownik
- Posty: 1775
- Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mój Rover British Open Classic
rambo_3m pisze:?le widać ?? Nic nie widać nie dość że są malutkie to jeszcze bardzo trudno je ustawić bo zakres ustawania jest zbyt wąski. Ale za to ładnie wyglądają
nie przesadzaj - coś widać nawet jeśli jest to tylko bok samochodu - oczywiście jak się przez okno wychylisz
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mój Rover British Open Classic
zaraz zaraz, czepiacie mi się moich lusterek :p
nie wiem jakie ma kolega rambo bo mi się foy nie odpalają, ale zasadniczo są dwa typy
jedne z regulacją wyłącznie lustra a drugie z regulacją całej obudowy
ja mam te drugie w swoim, wg. mnie widać wszystko dobrze, od strony pasażera nieco ogrzej, ale przy odpowiednim ustawieniu tez jest w miarę, a wyrobienie nawyku szybkiego zerknięcia przez prawe ramię wcale nie jest złe bo nawet w nowoczesnych autach wielkie G czasem w lusterkach widać
natomiast te bez regulacji mam w racerze i tu o ile raz jeszcze od strony kierowcy jest w miarę to od pasażera faktycznie nic nie widać
nie wiem jakie ma kolega rambo bo mi się foy nie odpalają, ale zasadniczo są dwa typy
jedne z regulacją wyłącznie lustra a drugie z regulacją całej obudowy
ja mam te drugie w swoim, wg. mnie widać wszystko dobrze, od strony pasażera nieco ogrzej, ale przy odpowiednim ustawieniu tez jest w miarę, a wyrobienie nawyku szybkiego zerknięcia przez prawe ramię wcale nie jest złe bo nawet w nowoczesnych autach wielkie G czasem w lusterkach widać
natomiast te bez regulacji mam w racerze i tu o ile raz jeszcze od strony kierowcy jest w miarę to od pasażera faktycznie nic nie widać
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mój Rover British Open Classic
wlasnie to sa te perspexy o ktorych pisalem
ale one tez idealne nie sa
ale one tez idealne nie sa
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow