R56 dusi się powyżej 5000 obrotów
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów
Oczywiscie ze jest, wejdz na realoem dopasuj sobie nr filtra,poszukaj zamiennika do niego i voila!
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów
Eh powielilem odpowiedz
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Nowy
- Posty: 40
- Rejestracja: 09 mar 2014, 14:16
- Posiadane auto: MINI COOPER R 56
- Lokalizacja: Łódź
Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów
Witam
może pomogę trochę odnośnie filtra paliwa.
Posiadałem R56 z 2010 r postanowiłem wymienić filtr paliwa który ponoć mieści się w pompie w zbiorniku zakupiłem filtr boscha i jakież było moje zdziwienie jak po zdemontowaniu siedzenia odkręceniu klapki inspekcyjnej oraz wymontowaniu pompy okazało się że nie ma w niej filtra.
A to czemu?
A temu że w mini montowane były dwie różne pompy możecie to sprawdzić po nr Vin w aso zamim rozkręcicie pół auta i wydacie niepotrzebnie pieniądze na filtr o stracie czasu nie wspomnę.
a oto potwierdzenie
http://sklep.auto-voll.pl/16112755083-oryginal-bmw.html
może pomogę trochę odnośnie filtra paliwa.
Posiadałem R56 z 2010 r postanowiłem wymienić filtr paliwa który ponoć mieści się w pompie w zbiorniku zakupiłem filtr boscha i jakież było moje zdziwienie jak po zdemontowaniu siedzenia odkręceniu klapki inspekcyjnej oraz wymontowaniu pompy okazało się że nie ma w niej filtra.
A to czemu?
A temu że w mini montowane były dwie różne pompy możecie to sprawdzić po nr Vin w aso zamim rozkręcicie pół auta i wydacie niepotrzebnie pieniądze na filtr o stracie czasu nie wspomnę.
a oto potwierdzenie
http://sklep.auto-voll.pl/16112755083-oryginal-bmw.html
-
- Wiarus
- Posty: 954
- Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
- Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów
może turbo umiera, może nieszczelny dolot (ale raczej byś słyszał), może turbo przeładowuje bo np wastegate szwankuje... mierzyli wartość doładowania ?laloom pisze:kolega, założyciel wątku nie słucha ASO jak wyroczni ale jakiś czas temu wymieniając olej u zwykłego mechanika usłyszałem tą sama hustorię. W pompie paliwa jest jakaś siatka zamiast tego której nie trzeba rzekomo wymieniać. Dzisiaj ta informację usłyszałem w warsztacie który się specjalizuje w BMW. Razem z każdą wymianą oleju lub przynajmniej co z drugą wymienia się świece...
Dzisiaj po podłączeniu komputera, wykasowaniu wszystkich starych błędów, przegonieniu powyżej 5000 obrotów wyskoczył następujący błąd; "błąd ciśnienia doładowania" W warsztacie chcą najpierw sprawdzić czy nic się przypadkiem nie rozszczelniło, ale to dopiero za tydzień
jakieś pomysły?
-
- Swój Człowiek
- Posty: 136
- Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
- Posiadane auto: R56
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów
flapjack
w mojej pompie paliwa jest siatka której się nie wymienia - tak dzisiaj powiedział Mi mechanik i to nie z ASO
maniujr
na razie tylko podłączony był komputer. W poniedziałek/wtorek odtsawiam auto do mechanika więc nikt póki co tego nie mierzył
turbina powiadasz? w innym aucie jak padła Mi turbina to inaczej się zachowywała, świszczała już od dołu, ta na końcowym etapie, ale mechanikiem nie jestem.
Póki co, nie mam innych opcji
w mojej pompie paliwa jest siatka której się nie wymienia - tak dzisiaj powiedział Mi mechanik i to nie z ASO
maniujr
na razie tylko podłączony był komputer. W poniedziałek/wtorek odtsawiam auto do mechanika więc nikt póki co tego nie mierzył
turbina powiadasz? w innym aucie jak padła Mi turbina to inaczej się zachowywała, świszczała już od dołu, ta na końcowym etapie, ale mechanikiem nie jestem.
Póki co, nie mam innych opcji
-
- Swój Człowiek
- Posty: 136
- Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
- Posiadane auto: R56
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów
mała aktualizacja, dzisiaj miałem chwilę aby przetestować moje auto i...
przyspieszając normalnie np. na pół wciśniętego pedału gazu auto jedzie normalnie i nie ma nie zamula nawet przy 6000 obrotów
problem pojawia się jak mu dać w... pedał w podłogę to i przy 3000-4000 obrotów słychać głośną turbinę i auto zamula, obojętnie czy to od starty czy w trakcie jazdy...
jakieś pomysły?
przyspieszając normalnie np. na pół wciśniętego pedału gazu auto jedzie normalnie i nie ma nie zamula nawet przy 6000 obrotów
problem pojawia się jak mu dać w... pedał w podłogę to i przy 3000-4000 obrotów słychać głośną turbinę i auto zamula, obojętnie czy to od starty czy w trakcie jazdy...
jakieś pomysły?
-
- Swój Człowiek
- Posty: 136
- Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
- Posiadane auto: R56
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów
kod błędu 2885 - odchyłka regulacji ciśnienia doładowania / Boost Pressure Control Deviation Plausibility Error
jakieś pomysły od czego zacząć, na co się ukierunkować?
jakieś pomysły od czego zacząć, na co się ukierunkować?
-
- Swój Człowiek
- Posty: 136
- Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
- Posiadane auto: R56
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów
elektro zwór ciśnienia