Dusi się na 3 i 4 biegu
-
- Swój Człowiek
- Posty: 136
- Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
- Posiadane auto: R56
- Lokalizacja: Gdańsk
Dusi się na 3 i 4 biegu
Cooper S , czasem zadławi, przerwya zadusi się na 3 i 4 biegu jak wcisnę pedał do końca, 1-3 sekundy i jedzie dalej. Kontrolki się nie świecą. Jakiś pomysł od czego by zacząć?
- Bzyq
- Swój Człowiek
- Posty: 481
- Rejestracja: 16 cze 2012, 18:27
- Posiadane auto: MC R50
- Lokalizacja: SC
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
To, że kontrolki nie świecą to nie znaczy, że czegoś nie pokaże. Myślę, że standardowo filtr paliwa, przewody, świece, a może jakieś lipne paliwo się trafiło.
Bzyku
-
- Swój Człowiek
- Posty: 136
- Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
- Posiadane auto: R56
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
świece wymieniane jakoś we Wrześiniu, przewody to nie wiem kiedy były wymieniane, filtr paliwa to ponoć u Mnie jest ta metalowa siateczka
paliwo zatankowane wczorajna Shelu Vpower Racing
paliwo zatankowane wczorajna Shelu Vpower Racing
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
Jakie przewody chcecie wymieniać ?
-
- Swój Człowiek
- Posty: 136
- Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
- Posiadane auto: R56
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
właśnie, jakie przewody?
jakieś jeszcze inne pomysły?
jakieś jeszcze inne pomysły?
-
- Swój Człowiek
- Posty: 136
- Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
- Posiadane auto: R56
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
wczoraj podłączyłem Moje mini pod kompa - był tylko błąd KNOCKOUT SENSOR, żadnych błędów na cylindrach jak to wskazał Bzyku.
Mechanik który sprawdzał błędy stwierdził. że jeszcze nigdy nie zdarzyło mu się, aby ten sensor padł więc stawia na słabą jakoś paliwa... ale paliwo jakie jest w baku to Shell Vpover Racing
Od czego zacząć? problem pojawia się dopiero przy ostrym depnięciu w podłogę od 3 biegu! Przy normalnej jeździe i stopniowym przyspieszaniu problemu nie ma. Przecież nie zostawię auta maechanikowi i powiem, aby przy każdej ewentualnej wymianie czegoś jechał na autostradę i rozpędzał się ponad 100-140 aby sprawdził czy nie przerywa
Poza tym, to nie jest tak, że przerywa i koniec, będą 2-3 szarpnięcia - przerwania i później nie ma problemu...
Mechanik który sprawdzał błędy stwierdził. że jeszcze nigdy nie zdarzyło mu się, aby ten sensor padł więc stawia na słabą jakoś paliwa... ale paliwo jakie jest w baku to Shell Vpover Racing
Od czego zacząć? problem pojawia się dopiero przy ostrym depnięciu w podłogę od 3 biegu! Przy normalnej jeździe i stopniowym przyspieszaniu problemu nie ma. Przecież nie zostawię auta maechanikowi i powiem, aby przy każdej ewentualnej wymianie czegoś jechał na autostradę i rozpędzał się ponad 100-140 aby sprawdził czy nie przerywa
Poza tym, to nie jest tak, że przerywa i koniec, będą 2-3 szarpnięcia - przerwania i później nie ma problemu...
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
a moze byc malo paliwa tez, niekoniecznie slaba jakosc
a malo paliwa jest kiedy?
a malo paliwa jest kiedy?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Bzyq
- Swój Człowiek
- Posty: 481
- Rejestracja: 16 cze 2012, 18:27
- Posiadane auto: MC R50
- Lokalizacja: SC
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
Kiedyś czytałem (gdzieś tu na forum), że właśnie po zalaniu "za dobrego paliwa" pojawił się check. Na Twoim miejscu spalił bym to co jest i zalał zwykłą 95.
P.S. Ten Shell Vpower Racing to jest to 100 oktanowe?
P.S. Ten Shell Vpower Racing to jest to 100 oktanowe?
Bzyku
-
- Swój Człowiek
- Posty: 136
- Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
- Posiadane auto: R56
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
Jak się to pokawiło to miałem prawie pełny bak paliwo tankuje na przemian, raz 95 raz lepsze..
Jakieś pomysły? Ponoć nie mam zwykłego filtra paliwa tylko aluminiową siateczkę, ale jedyne co Mi przychodzi na myśl to ją wyciągnąć i przeczyścić...
Jakieś inne pomysły?
Jakieś pomysły? Ponoć nie mam zwykłego filtra paliwa tylko aluminiową siateczkę, ale jedyne co Mi przychodzi na myśl to ją wyciągnąć i przeczyścić...
Jakieś inne pomysły?
-
- Swój Człowiek
- Posty: 136
- Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
- Posiadane auto: R56
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
no dobra, poprzednie paliwo wyjeździłem do końca i od dwóch dni jeżdżę na zwykłej 95. Problem nie ustąpił a do mechanika na wyczyśczenie lub wymianę filtra w zależności czy jest aluminiowa siateczka czy zwykły jestem umówiony dopiero na środę
Komp wywalił jedynie błąd "knockout sensor". Jakieś pomysły co to może być?
Przypomnę, że problem występuje dopiero jak chce mu dać nagłego kopa - wciśnięcie pedału do podłogi z niskich obrotów. podławi się chwilkę i idzie dalej. Problem nie występuje w ogóle jeśli jest ciśnięty na maksymalnych obrotach.
Może to pompa wysokiego ciśnienia?
Komp wywalił jedynie błąd "knockout sensor". Jakieś pomysły co to może być?
Przypomnę, że problem występuje dopiero jak chce mu dać nagłego kopa - wciśnięcie pedału do podłogi z niskich obrotów. podławi się chwilkę i idzie dalej. Problem nie występuje w ogóle jeśli jest ciśnięty na maksymalnych obrotach.
Może to pompa wysokiego ciśnienia?
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
Pomysł życia ,szczególnie lać do mini 95Bzyq pisze:Kiedyś czytałem (gdzieś tu na forum), że właśnie po zalaniu "za dobrego paliwa" pojawił się check. Na Twoim miejscu spalił bym to co jest i zalał zwykłą 95.
P.S. Ten Shell Vpower Racing to jest to 100 oktanowe?
-
- Swój Człowiek
- Posty: 136
- Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
- Posiadane auto: R56
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
flapjck1 - zwracam honor. W moim R56 okazało się, że jest zwykły filtr paliwa a nie aluminiowa siateczka jak wskazał poprzedni mechanik. Mea Culpa.
Wymiana filtra poprawiła nieco "żwawność" auta, ale niestety jak chcę mu dać kopa z niskich obrotów to nadal się zadusza...
jakieś kolejne pomysły co i jak?
Wymiana filtra poprawiła nieco "żwawność" auta, ale niestety jak chcę mu dać kopa z niskich obrotów to nadal się zadusza...
jakieś kolejne pomysły co i jak?
-
- Swój Człowiek
- Posty: 136
- Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
- Posiadane auto: R56
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
Alanalan pisze: Pomysł życia ,szczególnie lać do mini 95
Radzisz lać tylko PB98? U Mnie to się stało jak mały dostał Racinga 100 oktanowego...
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
laloom pisze:flapjck1 - zwracam honor. W moim R56 okazało się, że jest zwykły filtr paliwa a nie aluminiowa siateczka jak wskazał poprzedni mechanik. Mea Culpa.
Wymiana filtra poprawiła nieco "żwawność" auta, ale niestety jak chcę mu dać kopa z niskich obrotów to nadal się zadusza...
jakieś kolejne pomysły co i jak?
jeszcze nie widzialem silnika na wtrysku bez filtra paliwa
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow