Dusi się na 3 i 4 biegu
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
do auta na bezpośrednim wtrysku tylko i wyłącznie 98
-
- Swój Człowiek
- Posty: 136
- Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
- Posiadane auto: R56
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
dobra dobra flapjck1 już się pokorzyłem. Masz jakiś pomysł co to może być?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
Nie bardzo,
Cisnienie paliwa do sprawdzenia, moze pompa siadac, swiece, cewki, wyciagniety lancuch, mlynki zmiennych faz, najlepiej podpiac kompa u kogos kumatego
Cisnienie paliwa do sprawdzenia, moze pompa siadac, swiece, cewki, wyciagniety lancuch, mlynki zmiennych faz, najlepiej podpiac kompa u kogos kumatego
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Swój Człowiek
- Posty: 136
- Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
- Posiadane auto: R56
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
olać benzyne i filtr, ktoś ma jakiś pomysł co to może być?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
o filtrze juz nic nie mowilem, ale cisnienie paliwa pompa robi
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Swój Człowiek
- Posty: 136
- Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
- Posiadane auto: R56
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
wszystko sprawdzone, silnik ma za małą kompresje, ściągnęli górę i stwierdzili, że wyciągnięty łańcuch jest tego powodem. Możliwe to? Przy okazji wymiany łańcucha rozrządu chcą wymienić koło VANOS, bo rzekomo wymienia się to razem.
Co robić? Jakie są Wsze przemyślenia?
Co robić? Jakie są Wsze przemyślenia?
-
- Swój Człowiek
- Posty: 136
- Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
- Posiadane auto: R56
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Dusi się na 3 i 4 biegu
aaaa i jeszcze jedno. Według poprzedniego mechanika łańcuch prawdopodobnie przeskoczył. Czy podczas wymiany mechanik będzie potrafił to zdiagnozować i ustawić prawidłowo czy nie jest to taka prosta sprawa? w końcu blokady są po to aby nic się nie poprzestawiało podczas wymiany, prawda? a co jeśli już jest przesawiony?