
ps. dzięki za ostrzeżenie ... jak będę swoje podszybie spawał to usztywnię po srodku jak Ty żeby nie pociągnęło jej przy spawaniu.
Moderator: flapjck1
to fajnie masz z numeramihillman pisze:Były mieniana poszycia progów, łatanie w podłodze przód i lekko nadkola, no i wycięcie na okno od mk.2 i kierunki ... Wszystko przestawię w fotkach. Ale jeszcze roboty, a czasu mało...no i kasy...![]()
Numery tylko na tabliczce tej na nity. Spotkać można numery produkcyjne budy nad osłoną wentylatora chłodnicy, no ale nie koniecznie jak to angole. Bo budy montowane w europie tego nie miały.....
Hehe... wiedzialem że jest historyczna ... a szpachlowana i malowana z 10 razy.flapjck1 pisze:Maska po pampasowym mini!
Temu to chyba nic nie umknieflapjck1 pisze:Maska po pampasowym mini!
płaszczyzny sa równo ... niby auto bezwypadkowe , przedni panel nie ruszany , boczne ścianki oryginał a dopasowanie było mecząceSadam pisze:płaszczyznę A-panelu i błotnika złapałeś na równo? któryś z elementów nie jest głębiej/płyciej ? Na zdjęciach niestety nie widzę.
Za to widzę, że panel przedni masz za długi względem błotnika po lewej stronie, będziesz przeklepywał?
5 x 10 włśnie te Mamby ... chcę podciąć ze 2 cm ranty ... niby nie wiele ale i gleba nie będzie jakaś mega , kapcie nie takie znowu szerokie i nie chce żeby nadkola straciły swoją krzywiznęSadam pisze:Git!
Jakieś szerokie kapcie planujesz?