wystawie za tysiaka i pojdzie od rekiGibki Staruszek pisze:nie czekaj , sprzedaj " od ręki"
Mini 83 Racing - cos tam cos tam
Moderator: flapjck1
Re: Mini 83 Racing - cos tam cos tam
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mini 83 Racing - cos tam cos tam
Sezon ogórkowy, także na bieżące przeglądy mamy trochę czasu. Wrocław dobrze skomunikowany, także możesz przysłać do nas.
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mini 83 Racing - cos tam cos tam
Tak się miniaka przewozi po królewsku
- Załączniki
-
- DSC_1608.JPG (627.25 KiB) Przejrzano 769 razy
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Mini 83 Racing - cos tam cos tam
a czerwony dywan gdzie ?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini 83 Racing - cos tam cos tam
opisz co tam ciekawego siedzi
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mini 83 Racing - cos tam cos tam
jak przejrzę to opiszę, na razie bak paliwa źle siedzi i nie, to nie jest ten sam co wczoraj przecinakiem...
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mini 83 Racing - cos tam cos tam
Obiecałem to w końcu parę słów napiszę. Ciekawe auto, w szerokim tego słowa znaczeniu. Wyposażone w całe mnóstwo fajnych części oprócz tego co widaćczyli pół klatki i kubłów Sparco
Silnik 1380, Kent 266, klawiaturka rolokowa, lekki zamach, dropy na prostych zębach, LCB, 2x HS4, aparat Aldon
Zawieszenie w pełni regulowane, amory AVO, tarcze EBC nacinane/nawiercane, klocki Green Stuff.
Koncept był "wyścigowy" choć jak widać po zegarach nie zawsze na 100% spójny
Do zrobienia niby nie powinno być za wiele, ale się uzbierało - częściowe pewnie w związku z tym, że auto po prostu stało (opony 6 czy 7mm bieżnika 1999 rok!), gruchy były jak naleśniki, przekładnia z takim luzem, że... wyciek ze sprzęgła, wyciek z siłownika sprzęgła, tulejki stabilizatorów, linka gazu i ssania, standardowo olej i filtr, pasek klinowy, świece. Tona innych mniejszych i większych poprawek. Zamiast ciężkich ryflowanych dywaników włożyliśmy normalne. Od razu przyjemniej, ciszej i bardziej cywilizowanie No i zegarki, żeby to miało jakiś wspólny mianownik.
Dalej pewnie jednym się będzie podobać a innym nie, taki styl Zdjęć za wiele, nie robiłem bo w sumie niewiele na nich było by widać. Także fotka odjazdu i deska po poprawkach.
Silnik 1380, Kent 266, klawiaturka rolokowa, lekki zamach, dropy na prostych zębach, LCB, 2x HS4, aparat Aldon
Zawieszenie w pełni regulowane, amory AVO, tarcze EBC nacinane/nawiercane, klocki Green Stuff.
Koncept był "wyścigowy" choć jak widać po zegarach nie zawsze na 100% spójny
Do zrobienia niby nie powinno być za wiele, ale się uzbierało - częściowe pewnie w związku z tym, że auto po prostu stało (opony 6 czy 7mm bieżnika 1999 rok!), gruchy były jak naleśniki, przekładnia z takim luzem, że... wyciek ze sprzęgła, wyciek z siłownika sprzęgła, tulejki stabilizatorów, linka gazu i ssania, standardowo olej i filtr, pasek klinowy, świece. Tona innych mniejszych i większych poprawek. Zamiast ciężkich ryflowanych dywaników włożyliśmy normalne. Od razu przyjemniej, ciszej i bardziej cywilizowanie No i zegarki, żeby to miało jakiś wspólny mianownik.
Dalej pewnie jednym się będzie podobać a innym nie, taki styl Zdjęć za wiele, nie robiłem bo w sumie niewiele na nich było by widać. Także fotka odjazdu i deska po poprawkach.
- Załączniki
-
- DSC_1742.jpg (584.65 KiB) Przejrzano 624 razy
-
- DSC_1738.jpg (390.06 KiB) Przejrzano 624 razy
-
- DSC_1737.jpg (379.74 KiB) Przejrzano 624 razy
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: Mini 83 Racing - cos tam cos tam
Witajcie,
na poczatku chcialbym podziekowac wszystkim za dobre rady jak i opinie, jak rowniez za polecenie koliegi Sadama (Adama). Jestem bardziej niz zadowolony z jego serwisu, doswiadczenia i uczciwego podejscia w biznesie. Fachowo i szczerze doradzil a nastepne wykonal wszystko co bylo konieczne aby auto bylo na 100% sprawne. Tak wiec jeszcze raz wielkie dzieki a w szczegolnosci Adamowi za profi robote!! Tak sie sklada ze te spotkanie jest poczatkiem nowego
Powracajac do auta, samochod kupilem przez tzw. przypadek. Praktycznie juz mialem kupowic zielonego forumowego klasyka a tak sie zlozylo ze jak zaczolem o nie pytac to ktos mnie uprzedzil i temat byl nie aktualny, los chcial ze trafilem na auto w Holandi ktore tak naprawde mialo wszystko o czym marzylem, lacznie z kolorem. (jedynie co chcialem miec to dach otwierany ale juz mi to przeszlo). Auto kupilem tak naprawde w ciemno przez internet, laweta odebrala i zawiozla do Sadama, tam przeszlo kompletny przeglad i wymiany wszystkiego co dawalo jakies oznaki zmeczenia, jak sie okazalo bylo tego bardzo malo. Auto dla mnie jest strzalem w 10, ma zrobione wszystko, w roku 2008 mialo robiony caly silnik i skrzynie w dobrej holenderskiej firmie tuningowej i od tej pory zrobilo 3500km. Nie bylo uzywane na torze a to moga tylko potwierdzac te ciezkie duze 13 kola .
Tak czy siak jego historia nie ma znaczenia mowiac o 33 letnim aucie, wazne jest to ze wszystko chodzi jak trzeba, a nic nie wymaga naprawy czy wymiany. Jest twardy, glosny i szybki (tzn moglby byc szybszy gdyby zmienic kola) ale na przejazdzki po miescie od czasu do czasu wystarczy.
Na zime auto planuje wyslac do Polski w celu zrobienia go kompleksowo, jako ze juz wiem ze zostaje na lata w garazu zrobie wszystko tak jak lubie, technicznie jest perfekcyjnie. Lakier widac ze bylo czysto polozony w komorze ale w kilku miejscach widac male wypryski, tak wiec zrobimy pelny przeglad blacharki zewnetrznej i nowy lakier tez niebieski ale bardziej metaliczny. Swoja droga wszystkie elementy chromowe wolaja o zmiane bo tez na nich widac zmeczenie. Tak wiec byc moze do jakiegos spotkanie na zlocie w okresie wiosenno letnim w 2017 roku , bo auto napewno po remoncie chwile pojezdzi po polskich drogach.
Pozdrowinka dla wszytkich fanow klasykow, wlasciciel mini nie klasyka
Jacek
Tutaj mini juz w Hiszpanii w towarzystwie tlustej Mariolki
Srodek ladnie dopieszczony przez Sadama
Hamulece i zawias jaki byl juz na pokladzie
na poczatku chcialbym podziekowac wszystkim za dobre rady jak i opinie, jak rowniez za polecenie koliegi Sadama (Adama). Jestem bardziej niz zadowolony z jego serwisu, doswiadczenia i uczciwego podejscia w biznesie. Fachowo i szczerze doradzil a nastepne wykonal wszystko co bylo konieczne aby auto bylo na 100% sprawne. Tak wiec jeszcze raz wielkie dzieki a w szczegolnosci Adamowi za profi robote!! Tak sie sklada ze te spotkanie jest poczatkiem nowego
Powracajac do auta, samochod kupilem przez tzw. przypadek. Praktycznie juz mialem kupowic zielonego forumowego klasyka a tak sie zlozylo ze jak zaczolem o nie pytac to ktos mnie uprzedzil i temat byl nie aktualny, los chcial ze trafilem na auto w Holandi ktore tak naprawde mialo wszystko o czym marzylem, lacznie z kolorem. (jedynie co chcialem miec to dach otwierany ale juz mi to przeszlo). Auto kupilem tak naprawde w ciemno przez internet, laweta odebrala i zawiozla do Sadama, tam przeszlo kompletny przeglad i wymiany wszystkiego co dawalo jakies oznaki zmeczenia, jak sie okazalo bylo tego bardzo malo. Auto dla mnie jest strzalem w 10, ma zrobione wszystko, w roku 2008 mialo robiony caly silnik i skrzynie w dobrej holenderskiej firmie tuningowej i od tej pory zrobilo 3500km. Nie bylo uzywane na torze a to moga tylko potwierdzac te ciezkie duze 13 kola .
Tak czy siak jego historia nie ma znaczenia mowiac o 33 letnim aucie, wazne jest to ze wszystko chodzi jak trzeba, a nic nie wymaga naprawy czy wymiany. Jest twardy, glosny i szybki (tzn moglby byc szybszy gdyby zmienic kola) ale na przejazdzki po miescie od czasu do czasu wystarczy.
Na zime auto planuje wyslac do Polski w celu zrobienia go kompleksowo, jako ze juz wiem ze zostaje na lata w garazu zrobie wszystko tak jak lubie, technicznie jest perfekcyjnie. Lakier widac ze bylo czysto polozony w komorze ale w kilku miejscach widac male wypryski, tak wiec zrobimy pelny przeglad blacharki zewnetrznej i nowy lakier tez niebieski ale bardziej metaliczny. Swoja droga wszystkie elementy chromowe wolaja o zmiane bo tez na nich widac zmeczenie. Tak wiec byc moze do jakiegos spotkanie na zlocie w okresie wiosenno letnim w 2017 roku , bo auto napewno po remoncie chwile pojezdzi po polskich drogach.
Pozdrowinka dla wszytkich fanow klasykow, wlasciciel mini nie klasyka
Jacek
Tutaj mini juz w Hiszpanii w towarzystwie tlustej Mariolki
Srodek ladnie dopieszczony przez Sadama
Hamulece i zawias jaki byl juz na pokladzie
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mini 83 Racing - cos tam cos tam
Ale wstyd, wcześniej nie zauważyłem, tarcze powinny być na odwrót lewa z prawą
Za to zmiana zegarów... to się na prawdę dobrze udało.
Za to zmiana zegarów... to się na prawdę dobrze udało.
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: Mini 83 Racing - cos tam cos tam
haha to juz wiem czemu tak dobrze hamuje, zdarza sie i najlepszym Ps. holenderska jakosc wyszla
- Twister
- Swój Człowiek
- Posty: 289
- Rejestracja: 04 paź 2011, 12:22
- Posiadane auto: Mini Cooper 1.0 (taki śmieszek!) 91' HIF44
- Lokalizacja: Katowice
Re: Mini 83 Racing - cos tam cos tam
Jeździj na wstecznym i będzie gitara.