pasek osprzętu
-
- Wiarus
- Posty: 954
- Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
- Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
pasek osprzętu
wg mechanika mój pasek osprzętu (i kompresora ? ) wygląda na zmęczony. mam niecałe 120k km.
czy wszystko działa na jednym pasku ? co ile się wymienia ? co z rolkami, napinaczem ?
czy wszystko działa na jednym pasku ? co ile się wymienia ? co z rolkami, napinaczem ?
- Kuner
- Swój Człowiek
- Posty: 355
- Rejestracja: 22 mar 2010, 15:09
- Posiadane auto: R56, R50, BMW Rally, Chrysler
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: pasek osprzętu
Wymienia się jak widać na nim oznaki zużycia. Tak samo z rolkami (gdy są głośne bądź maja luz). Przy każdym przeglądzie powinno się to sprawdzać.
http://www.swiatMINI.pl
Niezależny serwis samochodów MINI
Serwis, modyfikacje, części do Twojego MINI.
tel. 665 885 775; 690 094 000
Niezależny serwis samochodów MINI
Serwis, modyfikacje, części do Twojego MINI.
tel. 665 885 775; 690 094 000
-
- Nowy
- Posty: 27
- Rejestracja: 21 wrz 2013, 13:31
- Posiadane auto: MINI ONE R50 2004
- Lokalizacja: Białystok
Re: pasek osprzętu
Planuję zmianę paska bo dość mocno piszczy. Jaki kupić pasek? Co szło w oryginale?
Re: pasek osprzętu
Ja jak zamieniałem kupiłem firmy continental, długość dobrał mi sprzedawca. Jednakże i tak był troszkę krótszy od zamontowanego, ale mechanik i tak założył. I wszystko śmiga nie piszczy już. A jak chcesz sam szukać to możesz długość/symbol znaleźć w elektronicznym katalogu części BMW.
- Kuner
- Swój Człowiek
- Posty: 355
- Rejestracja: 22 mar 2010, 15:09
- Posiadane auto: R56, R50, BMW Rally, Chrysler
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: pasek osprzętu
Contitech albo Gates
http://www.swiatMINI.pl
Niezależny serwis samochodów MINI
Serwis, modyfikacje, części do Twojego MINI.
tel. 665 885 775; 690 094 000
Niezależny serwis samochodów MINI
Serwis, modyfikacje, części do Twojego MINI.
tel. 665 885 775; 690 094 000
- Kuner
- Swój Człowiek
- Posty: 355
- Rejestracja: 22 mar 2010, 15:09
- Posiadane auto: R56, R50, BMW Rally, Chrysler
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: pasek osprzętu
(za wcześnie wysłałem poprzednią wadomość, a zastanawia mnie brak możliwości edycji postu &%%$^$^&%*)
Contitech albo Gates - to dwóch wiodących producentów na rynku i ja bym ich polecał
Contitech albo Gates - to dwóch wiodących producentów na rynku i ja bym ich polecał
http://www.swiatMINI.pl
Niezależny serwis samochodów MINI
Serwis, modyfikacje, części do Twojego MINI.
tel. 665 885 775; 690 094 000
Niezależny serwis samochodów MINI
Serwis, modyfikacje, części do Twojego MINI.
tel. 665 885 775; 690 094 000
-
- Wiarus
- Posty: 954
- Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
- Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: pasek osprzętu
czy ta tym pasku jest też pompa wody ? dzisiaj mi padł i poza oczywistym brakiem wspomagania i ładowania to jeszcze szybko się zagotował, więc musiałem się dać holować...
-
- Swój Człowiek
- Posty: 245
- Rejestracja: 18 lut 2014, 08:18
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kolumna
Re: pasek osprzętu
Pompa wody jest napędzana od kompresora, więc tak. Wspomaganie padło, bo nie było ładowania (jest przecież elektro-hydrauliczne). Długość paska zależy od tego, jakie masz kółko na kompresorze, standardowe 6PK1390, a -15% 6PK1374. Używam pasków Continental, są świetne, Gates też da radę.maniujr pisze:czy ta tym pasku jest też pompa wody ?
-
- Wiarus
- Posty: 954
- Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
- Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: pasek osprzętu
dzięki, ale pasek chyba to 6PK1388 czy nie ? czy to to samo ? bo tu jakieś dziwne zamieszanie jest na allegro z tymi numerami. w tej aukcji są podane i 88 i 90
http://allegro.pl/conti-pasek-wieloklin ... 37689.html
http://allegro.pl/conti-pasek-wieloklin ... 37689.html
-
- Swój Człowiek
- Posty: 245
- Rejestracja: 18 lut 2014, 08:18
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kolumna
Re: pasek osprzętu
1388 czy 1390 to bez znaczenia, 2mm nie robią różnicy.
-
- Wiarus
- Posty: 954
- Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
- Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: pasek osprzętu
dzięki, a jak bym chciał na szybko kółko -15% i krótszy pasek jak już będą rozbierać, to gdzie kupię od ręki ?
Re: pasek osprzętu
Pasek kosztuje grosze a kłopotów przy jego zerwaniu wiele. Mi jeden wytrzymał 3mies (Gates) jak go rolka zcieła, ale to w innym aucie
-
- Wiarus
- Posty: 954
- Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
- Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: pasek osprzętu
u mnie pasek, napinacz + rolka... 650pln
przy okazji poduszka silnika (gruszka) i końcówki tył... pewnie 1,5k pęknie
przy okazji poduszka silnika (gruszka) i końcówki tył... pewnie 1,5k pęknie