Hey
Czasem w trakcie jazdy slychac glosne buczenie od strony jednego kola.
To moze byc poloska ?
Jak to dokladnie zdiagnozowac ?
Burczenie od strony kola- poloska ?
Re: Burczenie od strony kola- poloska ?
Może łożysko piasty a znam też przypadki, że koło było nie dokręcone.
- arecky
- Nowy
- Posty: 80
- Rejestracja: 27 lut 2016, 20:47
- Posiadane auto: Mini Cooper 1,6 16V R50
- Lokalizacja: Wassenberg
- Kontakt:
Re: Burczenie od strony kola- poloska ?
A jak to dokladnie zdiagnozowac?
Droga ta czesc jest?
Droga ta czesc jest?
Re: Burczenie od strony kola- poloska ?
Podnieś samochód sprawdź czy koło nie ma luzu (mocno szarp prawa - lewa, dół - góra). Czasem luz jest wyczuwalny a czasem nie. Podejrzewam łożysko. Jesli nie masz pewności podjedź do mechanika taka diagnoza to raczej groszowe sprawy. Koszt części to około 300 pln. Kup coś dobrego FAG, SKF bo chińczyki za 150 pln szumią już w pudełku przed założeniem
. Tu masz przykładoową aukcję http://allegro.pl/fag-lozysko-piasta-mi ... 80955.html

- arecky
- Nowy
- Posty: 80
- Rejestracja: 27 lut 2016, 20:47
- Posiadane auto: Mini Cooper 1,6 16V R50
- Lokalizacja: Wassenberg
- Kontakt:
Re: Burczenie od strony kola- poloska ?
I to by wtedy szumialo w zaleznosci od tego jak skrecone jest kolo w trakcie jazdy? Moze i masz racje
-
- Swój Człowiek
- Posty: 137
- Rejestracja: 11 maja 2015, 22:07
- Posiadane auto: r53
- Lokalizacja: PL
Re: Burczenie od strony kola- poloska ?
Łożysko to raczej huczy/szumi, a nie burczy
Może szumieć tyko podczas skręcania.
Robiąc tak jak pisze kolega Sti77 możesz końcówki i sworznie sprawdzić.
Podnieś samochód i zakręć kołem, jak wywalone łożysko to będzie szumieć - z reguły tak jest - ale może być wywalone i nie szumieć, tzn. szumieć tylko pod obciążeniem podczas jazdy
A może być też coś od opony

Może szumieć tyko podczas skręcania.
Robiąc tak jak pisze kolega Sti77 możesz końcówki i sworznie sprawdzić.
Podnieś samochód i zakręć kołem, jak wywalone łożysko to będzie szumieć - z reguły tak jest - ale może być wywalone i nie szumieć, tzn. szumieć tylko pod obciążeniem podczas jazdy

A może być też coś od opony