Stuku puku
Moderator: flapjck1
Stuku puku
Jadąc ok 110-120km/h i zdejmując noge z gazu zaczynać coś pukać pod nogami , aż czuję na pedale gazu, jak zejdzie poniżej 80 km/h przestaję, tylko w tym zakresie i tylko jak całkowicie zdejmę noge z gazu.Przy przyspieszaniu nic takiego nie ma miejsca. Jakieś rady od czego zacząć?
Czasem na drodze spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Stuku puku
Sprawdź drążki reakcyjne mocowania silnika - mogły się urwać mocowania.
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Stuku puku
Sprawdź również (przód) felgi i wyważenie kół szczególnie prawy przód. Takie objawy mogą występować w powiązaniu z luzem prawej tulei przekładni kierowniczej. Sprawdź również mocowanie samej przekładni do przegrody czołowej. i podłogę w okolicy mocowania (czy nie ma pęknięć blach.
Ostatnio zmieniony 05 kwie 2010, 12:25 przez markfive, łącznie zmieniany 1 raz.
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Stuku puku
sprawdz nakrętki kół, a póżnie4j podnieś miniaka i sprawdz czy nie ma luzów na kołach. Należało by też sprawdzić centralną nakrętkę piasty
Re: Stuku puku
Jeśli chodzi o wyważenie kół to były wyważane 4 dni temu gdyż zakładałem nowe opony. A stukać zaczęło wczoraj. Jutro będę wszystko sprawdzał, choć trochę mnie to zmartwiło na kilka dni przed YTP. Miesiąc temu zmieniałem łożyska w piastach , może coś źle skręciłem, choć co tam można źle skręcić.
Czasem na drodze spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Stuku puku
jak zmieniales opony 4 dni temu to pewnie kola masz niedokrecone
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- forki
- Swój Człowiek
- Posty: 160
- Rejestracja: 29 cze 2009, 18:26
- Posiadane auto: Mini 1.3 SPI 95r
- Lokalizacja: Piastów / Łapy
Re: Stuku puku
Wodzu...
Udoało Ci się wyleczyc ta przypadłość - chyba i mnie coś w tym stylu dopadło ?
I tak zbieram się do wymiany łożysk ale pewnie to nie one bo nie mam swistów tylko chrobotanie i stuki.
Zakładam że nie są to też luzy na swozniach.
Co było u Ciebie przyczyna tych stuków po odpuszczeniu gazu ?
ośka , przegub ??
Udoało Ci się wyleczyc ta przypadłość - chyba i mnie coś w tym stylu dopadło ?
I tak zbieram się do wymiany łożysk ale pewnie to nie one bo nie mam swistów tylko chrobotanie i stuki.
Zakładam że nie są to też luzy na swozniach.
Co było u Ciebie przyczyna tych stuków po odpuszczeniu gazu ?
ośka , przegub ??
-
- Swój Człowiek
- Posty: 127
- Rejestracja: 22 kwie 2014, 15:47
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Dobczyce
Re: Stuku puku
Witam, również mam podobny problem od dawna i pasuje go wkoncu rozstrzygnąć. Przy dodawaniu lub odejmowani gazu stuknie puknie jak bym miał przekładnie lub przednia kołyskę niedokręcona (nie zawsze gwałowne dodanie gazu (przeważnie) lub odjęcie-musi byc tzw "szarpnęcie") . Przekładnia jest nowa niema 500km przebiegu, cały zawias wymieniony gruszki gumy itd, kołyska a ani nie drgnie. sztywne mocowania. Mocowania przy pasie podłodze nowe podłoga również. Stabilizator dolny i górny silnika ma nowe gumy ale:... (zdjęcia)
Dolny stabilizator po dokceniu wygląda jak by był "małościsniety -gumy) tulejka za długa? Śruba stabilizatora ma znaczny luz w stosunku do tulejki. Kolejny pomysł to pogwałcone miseczki drażka zła kolejność jaka ma być prawidłowa?
Dolny stabilizator po dokceniu wygląda jak by był "małościsniety -gumy) tulejka za długa? Śruba stabilizatora ma znaczny luz w stosunku do tulejki. Kolejny pomysł to pogwałcone miseczki drażka zła kolejność jaka ma być prawidłowa?
Arafat
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Stuku puku
Gumki w drazku wymien na polibusze albo przynajmniej kkf z mpi
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Stuku puku
Flap ma na myśli drążki silnika. Nie zwróciłem uwagi co tam jest zamontowane, w górnym stabilizatorze, też masz gumowe?
złap za pokrywę zaworów i szarpnij przód tył, silnik nie powinien drgnąć, objawy masz jak przy wyklepanych tulejkach stabilizatorów.
złap za pokrywę zaworów i szarpnij przód tył, silnik nie powinien drgnąć, objawy masz jak przy wyklepanych tulejkach stabilizatorów.
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
-
- Swój Człowiek
- Posty: 127
- Rejestracja: 22 kwie 2014, 15:47
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Dobczyce
Re: Stuku puku
Polibusze , - tzn Poliuretany ? Jak prawidlowo maja isc miseczki tych gum? (Tylko po zewnetrznej stronie gum a pomiedzy kolyske a gume nic nie idzie ? Zamontowalem tak jak na zdjeciu bo tak byly poprzednio) Roznie manual podaje. KKF sa przeciez dla stabilizatora silnika a nie dla drazka jak piszesz wiec co wymienic?flapjck1 pisze:Gumki w drazku wymien na polibusze albo przynajmniej kkf z mpi
Arafat
-
- Swój Człowiek
- Posty: 127
- Rejestracja: 22 kwie 2014, 15:47
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Dobczyce
Re: Stuku puku
Silnik gora jest stabilny, ani nie drgnie. Sa zalozone błekitne wzmacniane. Takie jak zewnetrzne na drazku reakcyjnym.
Arafat
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Stuku puku
pisze o stabilizatorze silnika, te gumki nic nie warte sa
polibusze = poliuretany
w drazku zawieszenia masz zalozone prawidlowo wszystko o ile dobrze widze
polibusze = poliuretany
w drazku zawieszenia masz zalozone prawidlowo wszystko o ile dobrze widze
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- lilek
- Super użytkownik
- Posty: 1142
- Rejestracja: 05 lut 2012, 11:38
- Posiadane auto: Wściekły Mini Honda
Mini Cooper Silverstone, Mini Cooper Blue Star - Lokalizacja: CK
- Kontakt:
Re: Stuku puku
Sprawdź poduszki mocowania silnika i dolny stabilizator silnika jeśli górny jest ok!
Z twojego opisu wygląda to na wytłuczone jakieś mocowanie silnika.
Z twojego opisu wygląda to na wytłuczone jakieś mocowanie silnika.