1991 Mini SPI British Open

Część forum poświęcona naszym Miniakom. Zanim założysz nowy post, zapoznaj sie z panującymi tu zasadami.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: 1991 Mini SPI British Open

Post autor: Sadam »

i sprawdź czy mokry od oleju nie jest wał tak jak tutaj pod trybem sprzęgła
Załączniki
DSC_1801.JPG
DSC_1801.JPG (595.37 KiB) Przejrzano 889 razy
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: 1991 Mini SPI British Open

Post autor: flapjck1 »

a jak tryb sprzegla wychodzi z obudowy to sprawdz droznosc odrzutnikow oleju :D
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
dyslaw
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 212
Rejestracja: 22 sie 2012, 18:00
Posiadane auto: 1992 MINI Honda
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: 1991 Mini SPI British Open

Post autor: dyslaw »

Wał jest suchy, jabłko dźwigni troche wytarte, reszta wygląda ok.
Załączniki
S5002382-1.jpg
(182.97 KiB) Pobrany 762 razy
S5002379-1.jpg
(119.48 KiB) Pobrany 762 razy
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: 1991 Mini SPI British Open

Post autor: flapjck1 »

ja bym wymienil dzwignie, sprawdz jeszcze czy nie wycielo dziury w tym trzpieniu w deklu, jego mozna z kolei naprawic napawaniem, jblko niby tez ale trzeba by sie do tego dobrze przylozyc
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
dyslaw
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 212
Rejestracja: 22 sie 2012, 18:00
Posiadane auto: 1992 MINI Honda
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: 1991 Mini SPI British Open

Post autor: dyslaw »

Renowacja prawie zakończona. Prawie, bo zawsze zostanie coś do zrobienia czy modyfikacji.
Przy okazji robienia zbieżności wyszło, że tylne prawe koło jest sporo na minusie. Poprzedni właściciel zmieniał wózek na nowy. Czy zamontowanie regulacji np. http://www.englishcars.pl/produkt-Zesta ... ahaczy/909 załatwi sprawę zbieżności?
Załączniki
13304987_1074735312564829_805222369882462238_o.jpg
13304987_1074735312564829_805222369882462238_o.jpg (501.46 KiB) Przejrzano 787 razy
13323337_1763783313840632_4666119215837135777_o.jpg
13323337_1763783313840632_4666119215837135777_o.jpg (301.15 KiB) Przejrzano 787 razy
13308608_1600269136931032_1243822555922681267_o.jpg
13308608_1600269136931032_1243822555922681267_o.jpg (482.71 KiB) Przejrzano 787 razy
Awatar użytkownika
dyslaw
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 212
Rejestracja: 22 sie 2012, 18:00
Posiadane auto: 1992 MINI Honda
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: 1991 Mini SPI British Open

Post autor: dyslaw »

fotki
Załączniki
20160525_145616.jpg
(275.12 KiB) Pobrany 680 razy
20160522_143407.jpg
(372.63 KiB) Pobrany 680 razy
20160525_103114.jpg
(361.46 KiB) Pobrany 680 razy
Awatar użytkownika
dyslaw
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 212
Rejestracja: 22 sie 2012, 18:00
Posiadane auto: 1992 MINI Honda
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: 1991 Mini SPI British Open

Post autor: dyslaw »

Przednie fotele, podsufitkę i dach robiłem w tym zakładzie http://tapicerkalublin.pl/ Zakład z długoletnią tradycją. Tańszy niż Tapwid, w którym robiłem poprzedniego miniaka.

Felgi odnawiałem w firmie http://felgi-profil.pl/regeneracja_felg/ w Rykach. Drugi raz u nich robiłem.
Za malowanie systemowe 4 felg, założenie opon z wyważeniem zapłaciłem 350zł.
Załączniki
20160525_103130.jpg
(400.69 KiB) Pobrany 678 razy
20160525_103558.jpg
(369.25 KiB) Pobrany 677 razy
13391585_1078388482199512_7190680954483934937_o.jpg
13391585_1078388482199512_7190680954483934937_o.jpg (409.09 KiB) Przejrzano 783 razy
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: 1991 Mini SPI British Open

Post autor: Sadam »

Czasem załatwi czasem nie. Cholerne ząbki przeważnie nie chcą być tam gdzie ich potrzebujesz. Pewnie uda się nieco poprawić, ale idealnie być nie musi. Nie mówiąc o tym, że fachowiec od geometrii Cię znienawidzi :D
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Awatar użytkownika
dyslaw
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 212
Rejestracja: 22 sie 2012, 18:00
Posiadane auto: 1992 MINI Honda
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: 1991 Mini SPI British Open

Post autor: dyslaw »

Sadam pisze:Czasem załatwi czasem nie. Cholerne ząbki przeważnie nie chcą być tam gdzie ich potrzebujesz. Pewnie uda się nieco poprawić, ale idealnie być nie musi. Nie mówiąc o tym, że fachowiec od geometrii Cię znienawidzi :D
Mam takiego fachowca, któremu się miniak podoba więc bardzo nie marudzi.
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: 1991 Mini SPI British Open

Post autor: se7ven »

dyslaw pisze:Renowacja prawie zakończona. Prawie, bo zawsze zostanie coś do zrobienia czy modyfikacji.
Przy okazji robienia zbieżności wyszło, że tylne prawe koło jest sporo na minusie. Poprzedni właściciel zmieniał wózek na nowy. Czy zamontowanie regulacji np. http://www.englishcars.pl/produkt-Zesta ... ahaczy/909 załatwi sprawę zbieżności?
Masz rozbieżnie oba koła i przez to auto będzie "nerwowe" na prostej. Kąty masz dobre do normalnej jazdy.
Regulacja patentami z UK wykończy nerwowo ustawiacza geometrii. Jak zmieni kąt to również zbieżność, jak zbieżność to kąt ucieknie.
Tak to niestety jest z wózkami - podróbkami.
Najprostsze rozwiązanie podpiłowanie mocowania wahacza od wewnątrz do tyłu ale to pociąga jego wymontowanie.
Maszyna Hunter to jest profi sprzęt daj fotki całego pomiaru zawieszenia (nierównoległość osi itd.)
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: 1991 Mini SPI British Open

Post autor: se7ven »

Jeszcze raz popatrzyłem na wykres i to co jest z przodu auta zamontowane.
Wydałeś dużo kasy na regulowane wahacze i drążki a negatywu nie widać. Moje pytanie dlaczego?
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
Awatar użytkownika
dyslaw
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 212
Rejestracja: 22 sie 2012, 18:00
Posiadane auto: 1992 MINI Honda
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: 1991 Mini SPI British Open

Post autor: dyslaw »

se7ven pisze:Jeszcze raz popatrzyłem na wykres i to co jest z przodu auta zamontowane.
Wydałeś dużo kasy na regulowane wahacze i drążki a negatywu nie widać. Moje pytanie dlaczego?
Umówiłem się z gościem na poprawki. Ale najpierw podpiłuję otwór na tylnym wahaczu.
Awatar użytkownika
Dezo
WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
Posty: 8
Rejestracja: 17 sie 2015, 15:07
Posiadane auto: Mini British Open Classic
Lokalizacja: Rawicz

Re: 1991 Mini SPI British Open

Post autor: Dezo »

Normalnie żeś klona zrobił! :) Tak trzymać, dobra robota.
Pozdrawiam
Życie jest zbyt krótkie by jeździć nudnymi samochodami...
Awatar użytkownika
dyslaw
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 212
Rejestracja: 22 sie 2012, 18:00
Posiadane auto: 1992 MINI Honda
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: 1991 Mini SPI British Open

Post autor: dyslaw »

Od jakiegoś czasu w moim Mini siedzi silnik Hondy o symbolu D15Z3. Silnik siedział w angielskim civicu z 1995r. Dawce zakupiłem i przywiozłem z Londynu. Przebieg samochodu to zaledwie 62 tyś mil.

Przeróbka zajęła mi całą zimę. Generalnie dążyłem do tego aby z zewnątrz nie było widać co siedzi pod maską.

Pare fotek
Załączniki
20161124_120759.jpg
(504.69 KiB) Pobrany 235 razy
20170323_165930.jpg
(467.53 KiB) Pobrany 235 razy
20170404_154311.jpg
(337.36 KiB) Pobrany 235 razy
Awatar użytkownika
dyslaw
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 212
Rejestracja: 22 sie 2012, 18:00
Posiadane auto: 1992 MINI Honda
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Re: 1991 Mini SPI British Open

Post autor: dyslaw »

.
Załączniki
20170407_161213.jpg
(504.08 KiB) Pobrany 234 razy
ODPOWIEDZ