Dziwny odczyt VIN i problem z chłodzeniem w R53
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 3
- Rejestracja: 03 sty 2016, 08:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Dziwny odczyt VIN i problem z chłodzeniem w R53
Kupiłem MINI S - produkcja wrzesień 2002 - silnik powinnam mieć 120 (163)
a każdy dekoder VIN-u pokazuje mi że mam silnik 125 (170) a przecież te silniczki były montowane dopiero od 2004 roku czy ktoś mógłby mi rozgryźć ten paradoks.
I jeszcze jedna sprawa - autko które kupiłam miało kompletnie zasyfiony układ chłodzenia - mój mechanik powymieniał, poczyścił ale mimo tego pozostał pewien problem: wystarczy że przejadę się kilkanaście kilometrów - włącza się wentylator i pracuje (nawet po wyłączeniu silnika) kilka minut. Temperatura na zewnątrz nie ma żadnego wpływu, czy ciepło, czy zimno ciągle to samo. Czemu ta cholera ciągle brzęczy? Co może powodować taką pracę wentylatora? Pomóżcie
Aha dodam że wskaźnik temperatury silnika podczas jazdy po nagrzaniu pokazuje zawsze normę czyli te 85-90 stopni.
Dzięki za pomoc
Ola
a każdy dekoder VIN-u pokazuje mi że mam silnik 125 (170) a przecież te silniczki były montowane dopiero od 2004 roku czy ktoś mógłby mi rozgryźć ten paradoks.
I jeszcze jedna sprawa - autko które kupiłam miało kompletnie zasyfiony układ chłodzenia - mój mechanik powymieniał, poczyścił ale mimo tego pozostał pewien problem: wystarczy że przejadę się kilkanaście kilometrów - włącza się wentylator i pracuje (nawet po wyłączeniu silnika) kilka minut. Temperatura na zewnątrz nie ma żadnego wpływu, czy ciepło, czy zimno ciągle to samo. Czemu ta cholera ciągle brzęczy? Co może powodować taką pracę wentylatora? Pomóżcie
Aha dodam że wskaźnik temperatury silnika podczas jazdy po nagrzaniu pokazuje zawsze normę czyli te 85-90 stopni.
Dzięki za pomoc
Ola
Re: Dziwny odczyt VIN i problem z chłodzeniem w R53
Trzeba sprawdzić komputerem prawdziwa temperaturę wody oraz poziom
Re: Dziwny odczyt VIN i problem z chłodzeniem w R53
Nie sądzisz, że podanie tego VINu może pomóc w rozgryzaniu?olakate pisze:Kupiłem MINI S - produkcja wrzesień 2002 - silnik powinnam mieć 120 (163)
a każdy dekoder VIN-u pokazuje mi że mam silnik 125 (170) a przecież te silniczki były montowane dopiero od 2004 roku czy ktoś mógłby mi rozgryźć ten paradoks.
Mini Cooper 1.6 Pure Silver Metallic
Re: Dziwny odczyt VIN i problem z chłodzeniem w R53
pewnie nieZbigg pisze:Nie sądzisz, że podanie tego VINu może pomóc w rozgryzaniu?olakate pisze:Kupiłem MINI S - produkcja wrzesień 2002 - silnik powinnam mieć 120 (163)
a każdy dekoder VIN-u pokazuje mi że mam silnik 125 (170) a przecież te silniczki były montowane dopiero od 2004 roku czy ktoś mógłby mi rozgryźć ten paradoks.
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 3
- Rejestracja: 03 sty 2016, 08:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Re: Dziwny odczyt VIN i problem z chłodzeniem w R53
Proszę uprzejmieZbigg pisze:Nie sądzisz, że podanie tego VINu może pomóc w rozgryzaniu?olakate pisze:Kupiłem MINI S - produkcja wrzesień 2002 - silnik powinnam mieć 120 (163)
a każdy dekoder VIN-u pokazuje mi że mam silnik 125 (170) a przecież te silniczki były montowane dopiero od 2004 roku czy ktoś mógłby mi rozgryźć ten paradoks.
WMWRE31010TD06342
-
- WITAJ.Zanim zapytasz poszukaj odpowiedzi
- Posty: 3
- Rejestracja: 03 sty 2016, 08:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Re: Dziwny odczyt VIN i problem z chłodzeniem w R53
Wszystko Alanku pięknie ale problem dalej ten sam
- Alex
- Swój Człowiek
- Posty: 303
- Rejestracja: 24 maja 2016, 09:55
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53 2003
- Lokalizacja: Kraków
Re: Dziwny odczyt VIN i problem z chłodzeniem w R53
ja również jestem w posiadaniu R53 ale z czerwca 2003 i po numerze VIN również wychodzi mi że ma 125kW..
Mini Cooper S R53 2003
Re: Dziwny odczyt VIN i problem z chłodzeniem w R53
sprawdz jakosc , temperature i cisnienie plynu