R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku
-
- Swój Człowiek
- Posty: 136
- Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
- Posiadane auto: R56
- Lokalizacja: Gdańsk
R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku
Witam ponownie
Już kiedyś pisałem o tym ale niestety niie było Mnie przez ponad miesiąc czasu i teraz wracam do sprawy.
Mini Cooper S R56 ma problem z odpalaniem po nocy
Odpali i momentalnie zgaśnie. Aby w ogóle odpalił trzeba dodać natychmiast po odpaleniu gazu, bardzo ciężko wchodzi na obroty i się dławi.
jak już odpali to trzyma obroty i w ciągu dnia odpala od strzału.
Na komputerze nie ma żadnych błędów. Świece wymieniane były We wrześniu i Styczniu, filtr paliwa a także rozrząd w Styczniu.
Objawy zaczęły się od zatankowania nowego paliwa na BP które niby czyści silnik, Parę dni po tym padła też sonda lambda
jedyne do czego przyczepił się mechanik to, że świece znowu są czarne, a jak wchodzi przez komputer do wszystkich części przez komputer to zainteresowało go, że przepustnica jest otwarta na 15% cały czas.
ktoś wcześniej wspomniał, że może to być pompa wysokiego ciśnienia.
jakieś pomysły? Jak często wymieniacie świece u Siebie?
Już kiedyś pisałem o tym ale niestety niie było Mnie przez ponad miesiąc czasu i teraz wracam do sprawy.
Mini Cooper S R56 ma problem z odpalaniem po nocy
Odpali i momentalnie zgaśnie. Aby w ogóle odpalił trzeba dodać natychmiast po odpaleniu gazu, bardzo ciężko wchodzi na obroty i się dławi.
jak już odpali to trzyma obroty i w ciągu dnia odpala od strzału.
Na komputerze nie ma żadnych błędów. Świece wymieniane były We wrześniu i Styczniu, filtr paliwa a także rozrząd w Styczniu.
Objawy zaczęły się od zatankowania nowego paliwa na BP które niby czyści silnik, Parę dni po tym padła też sonda lambda
jedyne do czego przyczepił się mechanik to, że świece znowu są czarne, a jak wchodzi przez komputer do wszystkich części przez komputer to zainteresowało go, że przepustnica jest otwarta na 15% cały czas.
ktoś wcześniej wspomniał, że może to być pompa wysokiego ciśnienia.
jakieś pomysły? Jak często wymieniacie świece u Siebie?
Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku
po raz 100/ , pompa paliwa ,niestety dzisiaj trzeba jechac do puga po nia
-
- Swój Człowiek
- Posty: 136
- Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
- Posiadane auto: R56
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku
Alan
Jak to zdiagnozować aby być w 100% pewnym. Pół roku też mówiłeś pompa a okazało się coś innego
Jak to zdiagnozować aby być w 100% pewnym. Pół roku też mówiłeś pompa a okazało się coś innego
Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku
na zlocie bedzie diagnostyka ,mozemy sprawdzic
-
- Swój Człowiek
- Posty: 136
- Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
- Posiadane auto: R56
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku
kiedy jest zlot i gdzie?
-
- Swój Człowiek
- Posty: 136
- Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
- Posiadane auto: R56
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku
zmierzone ciśnienie na pompie końcowej podczas odpalania 0,8bara, po 3-4 razie jak już odpalił pompa miała ciśnienie 4,6-7barów.
wymieniona pompa wysokiego ciśnienia, problem jest ten sam. Tak więc Alan ponownie Twoja teoria legła w gruzach
jakieś pomysły co by tutaj podziałać?
wymieniona pompa wysokiego ciśnienia, problem jest ten sam. Tak więc Alan ponownie Twoja teoria legła w gruzach
jakieś pomysły co by tutaj podziałać?
- Kuner
- Swój Człowiek
- Posty: 355
- Rejestracja: 22 mar 2010, 15:09
- Posiadane auto: R56, R50, BMW Rally, Chrysler
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku
Czujnik temperatury.
http://www.swiatMINI.pl
Niezależny serwis samochodów MINI
Serwis, modyfikacje, części do Twojego MINI.
tel. 665 885 775; 690 094 000
Niezależny serwis samochodów MINI
Serwis, modyfikacje, części do Twojego MINI.
tel. 665 885 775; 690 094 000
-
- Swój Człowiek
- Posty: 320
- Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...
Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku
Zaczynam mieć podobne objawy, rano silnik dławi się strasznie 0,5bara na rozgrzanym i sama jazda jest bezproblemowa.
Wymieniany był filtr paliwa będę jeszcze sprawdzać czy tam wszystko jest dobrze złożone i sprawdzę ciśnienie na pompie w zbiorniku.
Też tak macie, że uszczelka z zestawu filtra paliwa boscha ma zły wymiar i jest za duża?
Mam tylko nadzięję, że to nie pompa wysokiego ciśnienia bo nie wiem czy poza aso coś da się w tym temacie zrobić?
Poradziłeś sobie ze swoim problemem?
Wymieniany był filtr paliwa będę jeszcze sprawdzać czy tam wszystko jest dobrze złożone i sprawdzę ciśnienie na pompie w zbiorniku.
Też tak macie, że uszczelka z zestawu filtra paliwa boscha ma zły wymiar i jest za duża?
Mam tylko nadzięję, że to nie pompa wysokiego ciśnienia bo nie wiem czy poza aso coś da się w tym temacie zrobić?
Poradziłeś sobie ze swoim problemem?
Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku
mozna pojechac do puga po pompe
-
- Swój Człowiek
- Posty: 320
- Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...
Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku
Znasz cenę wiesz jaki nr?alan pisze:mozna pojechac do puga po pompe
Mam błąd: 2C01 pressure to low.
Te autka to same problemy.
Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku
w granicach 2200
-
- Swój Człowiek
- Posty: 320
- Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...
Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku
Znasz dokładny nr? Będę bardzo wdzięczny bo nie wiem o co ich pytać a oni tylko vin vin vin.alan pisze:w granicach 2200
Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku
Silnik N14 --> oem 13517588879 - Peugeot/Citroen --> 1920LL
Silnik N18 --> oem 13517592429 - Peugeot/Citroen --> 1920RT
Cena 3600 zł lub 2300 zł wybór należy do Ciebie
Silnik N18 --> oem 13517592429 - Peugeot/Citroen --> 1920RT
Cena 3600 zł lub 2300 zł wybór należy do Ciebie
-
- Swój Człowiek
- Posty: 320
- Rejestracja: 23 lip 2014, 23:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...
Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku
zeb pisze:Silnik N14 --> oem 13517588879 - Peugeot/Citroen --> 1920LL
Silnik N18 --> oem 13517592429 - Peugeot/Citroen --> 1920RT
Cena 3600 zł lub 2300 zł wybór należy do Ciebie
Dzięki bardzo! To są dokładnie te same pompy? Bo słyszałem, że są jakieś nowe niby poprawione, kto to robi? Continental? Zna ktoś nr Conti?
Re: R56 S problem z odpaleniem na zimym silniku
Są to te same pompy, różnią się tylko mocowaniem. Niestety nie wiem jaka firma je robi.