Cześć pisze bo mam nadzieje ,ze ktoś pomoże .
Mini cooper S r53 2004 r 163 w serii mapowany no i wycięty katalizator i chyba od tego się zaczęło..
wyskoczył dwa razy błąd sondy lambdy 1 -po wycięciu katalizatora po mniej więcej 200 km a później jeszcze raz po kilku set kilometrach i na razie nic się nie wyświetla spalanie w normie niecałych 14 l gazu na 100km
Zauważyłam zmianę obrotów w aucie na rozgrzanym aucie po wycięciu kata bez różnicy czy na benzynie czy na gazie chodzi auto
Z auta nic nie cieknie ale na mocy jak by stracił trochę mimo ,że po spalaniu widać ,że nie przeszedł w tryb bezpieczny dla auta
Moje pytania:
Czy po wycięciu Kata egr mogło zasyfić lambde?
Czy emulator sondy lambda coś da i nie bede wtedy musiała nic wymieniać i silnik nie będzie zagrożony mimo lamdy niedziałającej( tylko gdybam)??
Czy ktoś orientuje się co można zrobić lub jak ominąć błędy po wycieciu kata? i czy miał podobny problem??