Miniak na hamowni;)

R55, R56, R57, R58, R59, R60 & R61

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Drail
Wiarus
Wiarus
Posty: 587
Rejestracja: 26 cze 2016, 16:56
Posiadane auto: Cooper S r56
Lokalizacja: Gliwice

Re: Miniak na hamowni;)

Post autor: Drail »

Jak ciągnie dobrze, to po co drążyć temat i szukać usterek na siłe?
Canusee666
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 159
Rejestracja: 09 wrz 2016, 23:59
Posiadane auto: Mini cooper s r53
Lokalizacja: Uk

Re: Miniak na hamowni;)

Post autor: Canusee666 »

treash pisze:Tak się zastanawiam, bo tyle osób ma Miniaki S-ki które kupuje się dla osiągów, frajdy z jazdy a nikt nawet nie sprawdza auta na hamowni? Według mnie to podstawa bo diagnostyka na hamowni obrazuje stan silnika, tak jak u mnie wyszło że silnik w bardzo dobrej kondycji ale grzeje się za mocno więc polecono mi czyszczenie/wymianę intercoolera (osobiście wymieniam bo nie wierzę w czyszczenie) i przegląd stanu turbo.
Naprawdę nikt nie jest ciekaw ile ma tak naprawdę "hp" pod maską i jak z momentem???
Ja mierze swojego przy każdych wprowadzonych modyfikacjach i przy okazji spotkan organizowanych przez grupę do ktorej należe na wyspach.
Ale przyznaje ze prawdopodobnie koszty takiego shamowania sa niewpolmiernie nizsze w uk jak w pl
alan
Wiarus
Wiarus
Posty: 789
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:20
Posiadane auto:
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Re: Miniak na hamowni;)

Post autor: alan »

ja mierze swojego raz na tydzien
Pireus
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 201
Rejestracja: 14 cze 2016, 11:05
Posiadane auto: mini cooper r56 1.6 120 km 2009
Lokalizacja: Nieporęt

Re: Miniak na hamowni;)

Post autor: Pireus »

Ja mierze go jak mam miarkę pod ręką ;-)
Awatar użytkownika
treash
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 338
Rejestracja: 02 cze 2016, 17:51
Posiadane auto: Mini Cooper S 2.0 192km (na razie:)
Lokalizacja: Wrocław

Re: Miniak na hamowni;)

Post autor: treash »

Oooo to ja głupi na hamownie jeżdżę a mogłem tak jak wy miarką zmierzyć;) A serio teksty jak "Jak ciągnie dobrze, to po co drążyć temat i szukać usterek na siłe" są bynajmniej dziwne..Seicento też ciągnie to po co Ci S-ka, przepłaciłeś i tyle;) S-kę kupujesz żeby mieć frajdę z jazdy na poziomie za który zapłaciłeś..kupujesz dla 174hp więc tyle oczekujesz bo tak równie dobrze mogłeś zwykłego brać z 122hp i tyle.

PS. koszt hamowni to 150 pln, dostajesz wydruki z parametrami + diagnostykę, więc koszt żaden.
alan
Wiarus
Wiarus
Posty: 789
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:20
Posiadane auto:
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Re: Miniak na hamowni;)

Post autor: alan »

Zamiast głupio komentować ;) wrzuć :!: wykres :!:
Canusee666
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 159
Rejestracja: 09 wrz 2016, 23:59
Posiadane auto: Mini cooper s r53
Lokalizacja: Uk

Re: Miniak na hamowni;)

Post autor: Canusee666 »

alan pisze:Zamiast głupio komentować ;) wrzuć :!: wykres :!:
Ha wykres prawde Ci powie
Awatar użytkownika
treash
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 338
Rejestracja: 02 cze 2016, 17:51
Posiadane auto: Mini Cooper S 2.0 192km (na razie:)
Lokalizacja: Wrocław

Re: Miniak na hamowni;)

Post autor: treash »

Panowie po wymianie intercoolera i filtra paliwa moc odzyskana teraz jest prawie 172 hp, więc czas rozpocząć dalszą zabawę..czy Waszym zdaniem warto kręcić autko na 192 hp i 280 Nm? Czy da to mocno w dupę silnikowi, bo spece mówią że spokojnie nic się nie stanie ale im więcej opinii tym lepiej;)
Canusee666
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 159
Rejestracja: 09 wrz 2016, 23:59
Posiadane auto: Mini cooper s r53
Lokalizacja: Uk

Re: Miniak na hamowni;)

Post autor: Canusee666 »

treash pisze:Panowie po wymianie intercoolera i filtra paliwa moc odzyskana teraz jest prawie 172 hp, więc czas rozpocząć dalszą zabawę..czy Waszym zdaniem warto kręcić autko na 192 hp i 280 Nm? Czy da to mocno w dupę silnikowi, bo spece mówią że spokojnie nic się nie stanie ale im więcej opinii tym lepiej;)
skimentuje to moim wykresem
dodam ze to nie koniec modyfikacji i ze jezdze autem codziennie bez zadnych problemow
Załączniki
rps20160416_145621.jpg
(541.23 KiB) Pobrany 364 razy
Drail
Wiarus
Wiarus
Posty: 587
Rejestracja: 26 cze 2016, 16:56
Posiadane auto: Cooper S r56
Lokalizacja: Gliwice

Re: Miniak na hamowni;)

Post autor: Drail »

Canusee666 pisze:
treash pisze:Panowie po wymianie intercoolera i filtra paliwa moc odzyskana teraz jest prawie 172 hp, więc czas rozpocząć dalszą zabawę..czy Waszym zdaniem warto kręcić autko na 192 hp i 280 Nm? Czy da to mocno w dupę silnikowi, bo spece mówią że spokojnie nic się nie stanie ale im więcej opinii tym lepiej;)
skimentuje to moim wykresem
dodam ze to nie koniec modyfikacji i ze jezdze autem codziennie bez zadnych problemow
Z ciekawości, jakie mody tam masz?
Canusee666
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 159
Rejestracja: 09 wrz 2016, 23:59
Posiadane auto: Mini cooper s r53
Lokalizacja: Uk

Re: Miniak na hamowni;)

Post autor: Canusee666 »

Drail pisze:
Canusee666 pisze:
treash pisze:Panowie po wymianie intercoolera i filtra paliwa moc odzyskana teraz jest prawie 172 hp, więc czas rozpocząć dalszą zabawę..czy Waszym zdaniem warto kręcić autko na 192 hp i 280 Nm? Czy da to mocno w dupę silnikowi, bo spece mówią że spokojnie nic się nie stanie ale im więcej opinii tym lepiej;)
skimentuje to moim wykresem
dodam ze to nie koniec modyfikacji i ze jezdze autem codziennie bez zadnych problemow
Z ciekawości, jakie mody tam masz?
duzo pisania
zapraszam do posta "skoksowany miniak"
tam szerzej opisalem autko
pozdrawiam
ODPOWIEDZ